Hej SKD.
Jeg overvejer at hive en Saab 900 cab hjem fra Tyskland. Har søgt lidt på skat hjemmeside for at se hvad afgiften tidligere har lagt på, men det spænder fra 15.000-30.000 på en Saab 900 cab 2.3 fra henholdsvis 1996 og 1997, nogle der har erfaring med det?
Samtidig er jeg ikke så bekendt med deres 2.3 motor med automat gearkasse, nogle der har erfaringer med den kombi? Er godt klar over det ikke er en raket
Mvh. Dennis
Afgift og motor
Redaktør: Bestyrelsen
- Denniska
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Afgift og motor
SAAB 9-3 TTID 160/360 - 2011
Saab 900i 2.0 16v- 1992
Saab 900i 2.0 16v- 1991
Saab 900i 8v Turbo - 1984. Samle projekt
Saab 900i 2.0 16v- 1992
Saab 900i 2.0 16v- 1991
Saab 900i 8v Turbo - 1984. Samle projekt
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Re: Afgift og motor
De bruger en ZF 4 gears autokasse til NG900
Ganske holdbar og fornuftig.
Skifter fint og har lock up i høje gear.
Autogearkassen holder lige så længe som de manuellekasse i de årgange hvis de passes.
2.3 sugemotor er fin, 2.3 turbo kan være ganske hurtig.
En Cab passer perfekt til autogear, det eren cruiser.
Så Saab Cab med autogear kan godt anbefales.
Fra 1995 og frem
Ganske holdbar og fornuftig.
Skifter fint og har lock up i høje gear.
Autogearkassen holder lige så længe som de manuellekasse i de årgange hvis de passes.
2.3 sugemotor er fin, 2.3 turbo kan være ganske hurtig.
En Cab passer perfekt til autogear, det eren cruiser.
Så Saab Cab med autogear kan godt anbefales.
Fra 1995 og frem
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"