Banner cycler

Farvel fra min SAAB racer

Forum til diskussion og brug i forhold til Saab Klub Danmark fraktion "Classic Motorsport"
deutch
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 241
Tilmeldt: 3. dec 2006, 14:58

Farvel fra min SAAB racer

3. dec 2016, 14:43

Kære alle sammen.
Lidt en mærkedag for mig i dag. Præcis 10 år siden jeg loggede på SKD første gang og blev til medlem 244. Har nydt alle årene med SAAB-hyggelæsning og det vil jeg jo nok fortsætte med.
Den anden grund til indlægget er at min SAAB 99 T racer bliver hentet til Tyskland om 2 uger. Jeg har solgt den til en entusiast som er meget inde i tyske SAAB kredse, så den kommer til at race videre. I den forbindelse vil jeg gerne sige tak til alle de som har hjulpet mig med projekt 99T gennem mere end 6 års Hill Climb, og tak til SKD for de seneste års sponsorat i form af startpenge. For mig er det tid til at koncentrere mig om min anden racer som er så god til banesport.
Der er heldigvis gode folk som også stiller op i SAAB i Hill Climb fremover, og jeg glæder mig til at følge dem. Jeg vil prøve at køre fra Jer i min Imp :D
SAAB hilsner fra Søren Deutch


medl 244
Stone45
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 38
Tilmeldt: 7. jan 2015, 09:49

Farvel fra min SAAB racer

3. dec 2016, 17:07

Hej Søren
Fint at den kommer til at køre race igen og tak for god underholdning , alt for mange kommer jo desværre ikke ud af hullerne , det kan varmt anbefales det er skide sjovt også selvom man ikke kan vinde hver gang , du slipper jo ikke helt for mig næste år ,du har selv inspireret mig til at deltage i Aarhus Craa. i klassen (kampf der zwerge) , jeg forventer dog ikke det kommer til åben kamp , da jeg ikke forventer at min Saab 96 TT eller for den sag undertegnet vil være skarpe nok .

Mvh. Steen

Tilbage til "Classic Motorsport"