Banner cycler

Rat til OG900 m. SRS søges

Her kan du efterlyse reservedele eller efterspørge at noget sættes i produktion.
Det internationale reservedels forum har i første omgang valgt "kun" at arbejde med reservedele op til og med OG 900 !
Intet GM 900 og intet 9000 det er for nyt stadig væk
Brugeravatar
SAAB_900
SAAB FREAK
Indlæg: 72
Tilmeldt: 9. maj 2013, 23:23

Rat til OG900 m. SRS søges

13. nov 2013, 06:25

Hej alle i SKD

Der er vel ikke nogle som ret tilfældigvis ligger inde med et rat til en 900 fra 1993 med SRS da jeg akut står og mangler sådan et.

Vh. René


Vognpakken indholder
Saab 900i 2,0 16V årg. 1990
Saab 900i 2,1 16V årg. 1993
bolsen
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 825
Tilmeldt: 22. dec 2007, 11:39

Rat til OG900 m. SRS søges

13. nov 2013, 09:19

Måske kan du bruge noger herfra. Jeg har handlet flere gange med dem, og der har ikke været problemer, og de er hurtig til at sende.

http://da.bildelsbasen.se/?link=list&gg ... =121102100
Brugeravatar
SAAB_900
SAAB FREAK
Indlæg: 72
Tilmeldt: 9. maj 2013, 23:23

Rat til OG900 m. SRS søges

13. nov 2013, 22:47

Super mange tak. Kan man tage et rat fra modellen fra 94??
Vognpakken indholder
Saab 900i 2,0 16V årg. 1990
Saab 900i 2,1 16V årg. 1993
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

13. nov 2013, 23:56

- Som jeg ved det, og det behøver ikke at være rigtigt, blev der kun lavet Classic Cabs i '94, ikke biler med hårdt tag.

Så i bred forstand, med Cabbens undtagelse, blev den sidste rigtige non-GM SAAB lavet i '93.

9000 var (er) vel også en rigtig SAAB, men den var ikke konstrueret som den var, hvis SAAB selv, uden magt og indflydelse fra Alfa/Lancia, havde lavet den som de gerne ville. Så havde den haft en anden undervogn.. :wink:

En Svensk ingeniør er vel nok mere lært og teknisk velfunderet, end en ditto Italiensk.. :wink:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262

Tilbage til "Reservedele"