Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Redaktør: Bestyrelsen
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Her ser vi så en lidt unik bil:
Det er en årgang 1986 900 Aero i den de fleste af os kendte farve i 158 Ordoardogrå.
Farven kom jo, som de fleste sikkert godt ved, til på årgang 1986 -
og meget kunne godt tyde på at denne måske også ligefrem er den alder første af slagsen i Sverige
Noget andet der gør denne bil lidt af en one of a kind det er -
at det er den eneste af årgang 1986 som er bygget på linje 1 Trollhättan -
Alle/resten af årgangen er bygget på linje 2
Dette er jo s'føgelig noget der skal forskes mere i længere frem i tiden
Men, de sidste 4-5 år har min kompis ikke haft bilen ude i trafik -
i stedet har den stået på det vi herover kalder for pallbockar.
Men, efter X antal timer i garagen -
så begynder man at se lyset på den anden side:
Og så lidt primer på det:
Slet ikke dårligt, med tanke på at -
dette er et projekt første gang i denne "størrelse"
For at opnå dette resultat:
Var man nød til at bytte lidt plade ud
Her bliver det så Power Flex:
Også her
Og violá
Boxade länkarmar kalder vi dette herover:
Ikke så langt tilbage før det er tid til spisen at indtage sin plads igen
Det er en årgang 1986 900 Aero i den de fleste af os kendte farve i 158 Ordoardogrå.
Farven kom jo, som de fleste sikkert godt ved, til på årgang 1986 -
og meget kunne godt tyde på at denne måske også ligefrem er den alder første af slagsen i Sverige
Noget andet der gør denne bil lidt af en one of a kind det er -
at det er den eneste af årgang 1986 som er bygget på linje 1 Trollhättan -
Alle/resten af årgangen er bygget på linje 2
Dette er jo s'føgelig noget der skal forskes mere i længere frem i tiden
Men, de sidste 4-5 år har min kompis ikke haft bilen ude i trafik -
i stedet har den stået på det vi herover kalder for pallbockar.
Men, efter X antal timer i garagen -
så begynder man at se lyset på den anden side:
Og så lidt primer på det:
Slet ikke dårligt, med tanke på at -
dette er et projekt første gang i denne "størrelse"
For at opnå dette resultat:
Var man nød til at bytte lidt plade ud
Her bliver det så Power Flex:
Også her
Og violá
Boxade länkarmar kalder vi dette herover:
Ikke så langt tilbage før det er tid til spisen at indtage sin plads igen
- Den_Gamle
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Det ser som sædvanligt godt ud. Vi glæder mig til at se flere projekt billeder og ikke mindst det færdige resultat
900T16 Aero, *88
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
- Den_Gamle
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Jeg kan se at der også er monteret pwerflex i tandstangen, men med de priser for powerflex, tænkte jeg på mit projekt: nej: nu må det få en ende. Standard bøsningerne er så hårde, at jeg slet ikke kan forstå at det giver mening at lave dem hårdere. Til hovedbøsningerne på trianglerne kan de måske give lidt mening, så der de røget på.
900T16 Aero, *88
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Jeg har haft biler inde hvor der er nervøst ophæng i den
Med powerflex tænker jeg som sådan:
At man bedre kan få de nye bøsninger i uden at skade farve etc etc
Tandstangen er faktisk noget skrøbligt noget der med årene har en tendens til at oxidere
Jeg sad for nylig og regnede på dette med power Flex til OG 900
alt inkl til dynamo/servo etc etc -
så går det "loss" på 7.200:- efter rabat
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Hvordan har du bekræftet detteDen_Gamle skrev:Jeg kan se at der også er monteret pwerflex i tandstangen, men med de priser for powerflex, tænkte jeg på mit projekt: nej: nu må det få en ende.
Standard bøsningerne er så hårde, at jeg slet ikke kan forstå at det giver mening at lave dem hårdere.
Til hovedbøsningerne på trianglerne kan de måske give lidt mening, så der de røget på.
Jeg har haft biler inde hvor der er nervøst ophæng i den
Med powerflex tænker jeg som sådan:
At man bedre kan få de nye bøsninger i uden at skade farve etc etc
Tandstangen er faktisk noget skrøbligt noget der med årene har en tendens til at oxidere
Jeg sad for nylig og regnede på dette med power Flex til OG 900
alt inkl til dynamo/servo etc etc -
så går det "loss" på 7.200:- efter rabat
- Den_Gamle
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Jeg havde købt en fabriksny tandstang. Så jeg prøvede bare at stikke en stålstang ned i hullet og vrikke/vride til.
Jeg syntes, at de virkede utroligt hårde, så jeg lod dem sidde. Det var også nemmest (og billigst). Måske den har ligget på lager længe.
Men, selvfølgelig, har den først været i drift i 20år, så kan de måske nok være blevet lidt bløde/ødelagte i det.
Jeg syntes, at de virkede utroligt hårde, så jeg lod dem sidde. Det var også nemmest (og billigst). Måske den har ligget på lager længe.
Men, selvfølgelig, har den først været i drift i 20år, så kan de måske nok være blevet lidt bløde/ødelagte i det.
900T16 Aero, *88
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Fornemmer en vis forårs kvidren i luften med disse flotte billeder :bigsmile
- Du må sige til, hvis du skulle få en af dine flotte OG900 i overskude
Det maling du har brugt, ser da grov fin ud. i motor rummet og selve motoren. Må man spørge hvad det er for noget glansfuldt noget? : )
- Hvad så med Kvarts, er den solgt?
- Du må sige til, hvis du skulle få en af dine flotte OG900 i overskude
Det maling du har brugt, ser da grov fin ud. i motor rummet og selve motoren. Må man spørge hvad det er for noget glansfuldt noget? : )
- Hvad så med Kvarts, er den solgt?
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Rolig nu Frank
Er ikke min dyt
men en af mine venners
Vil du have "receptet" på farven han har brugt -
så kan jeg da sikkert nok få den
Er ikke min dyt
men en af mine venners
Vil du have "receptet" på farven han har brugt -
så kan jeg da sikkert nok få den
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
- Er den klar til festival her i Juni?
Du må da gerne lige spørge ham din makker, hvad opskriften er på det : ) Det ser ud til at være noget stærkt noget (slidstærk) Noget Aller epoxy maling
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Blev da helt nervøs for lille Kvartsplankan skrev:Rolig nu Frank
Er ikke min dyt
men en af mine venners
Vil du have "receptet" på farven han har brugt -
så kan jeg da sikkert nok få den
- Er den klar til festival her i Juni?
Du må da gerne lige spørge ham din makker, hvad opskriften er på det : ) Det ser ud til at være noget stærkt noget (slidstærk) Noget Aller epoxy maling
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Men hvem ved -
måske står der noget "nyt" på indkørelsen næste uge, og så kan det gå hen og blive et problem med 2 biler
det må vi lige se tiden an på.
Till "N" og hans dejlige trubb aero som har fået en ny chance i livet
Der fandt jeg ikke mindre end 2 stk helt fabr nye sidestykker til dørsiderne -
de "rigtige" både i farve samt til bil med el hejs :mrcool
Blev også lige til 2 stk nye gummi ved viskerarmene:
Og så en indstruktionsbog i "mycket bra skick" som desværre ikke kom med på billede
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Jaså blev du detNanki skrev:Blev da helt nervøs for lille Kvarts
Men hvem ved -
måske står der noget "nyt" på indkørelsen næste uge, og så kan det gå hen og blive et problem med 2 biler
Ikke sikkert hun kommer med op der -Nanki skrev: Er den klar til festival her i Juni?
det må vi lige se tiden an på.
förfrågan är skickadNanki skrev:Du må da gerne lige spørge ham din makker, hvad opskriften er på det : )
Det ser ud til at være noget stærkt noget (slidstærk) Noget Aller epoxy maling
Till "N" og hans dejlige trubb aero som har fået en ny chance i livet
Der fandt jeg ikke mindre end 2 stk helt fabr nye sidestykker til dørsiderne -
de "rigtige" både i farve samt til bil med el hejs :mrcool
Blev også lige til 2 stk nye gummi ved viskerarmene:
Og så en indstruktionsbog i "mycket bra skick" som desværre ikke kom med på billede
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Yes, det var epoxy i grundmalingen -
derefter 3 omgange af både farve og klarlak.
Det er bestilt/købt Her
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Svar på din "förfrågan"Nanki skrev:Du må da gerne lige spørge ham din makker, hvad opskriften er på det : )
Det ser ud til at være noget stærkt noget (slidstærk) Noget Aller epoxy maling
Yes, det var epoxy i grundmalingen -
derefter 3 omgange af både farve og klarlak.
Det er bestilt/købt Her
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Et lille tilbageblik på noget af al den rust som N har måtte lave inden vi er nået så langt i tråden som i dag.
De fleste OG 900 har jo desværre en tendens til at markere revir -
og det byder jo i sig på en "herlig" omgang snask når man tager motor/gearkasse ud:
Rusten havde fået godt fat må man sige
Ikke bare det normale ved denne kardantunnel/infæstning -
men også helt frem til batteriet:
De sørgelige rester/stumper:
De nye fine stykker:
Påbegynder opbygningen igen:
Sådan
De fleste OG 900 har jo desværre en tendens til at markere revir -
og det byder jo i sig på en "herlig" omgang snask når man tager motor/gearkasse ud:
Rusten havde fået godt fat må man sige
Ikke bare det normale ved denne kardantunnel/infæstning -
men også helt frem til batteriet:
De sørgelige rester/stumper:
De nye fine stykker:
Påbegynder opbygningen igen:
Sådan
- RuneTonnesen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Plymbygge havde jeg kaldt det hvis det havde været en båd, men vi kan jo kalde det plankanbygge.
Rune Tønnesen medlemsnummer 709
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
- Jeg er meget vild med hans farve valg i motor rummet. Den frister det meget fint op, uden det ligner en ny forkromet alu fælg I like it
Jeg takker rigtig mange gange for den hurtige respons
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Du må rose din ven, det ser rigtig bra udplankan skrev:Svar på din "förfrågan"Nanki skrev:Du må da gerne lige spørge ham din makker, hvad opskriften er på det : )
Det ser ud til at være noget stærkt noget (slidstærk) Noget Aller epoxy maling
Yes, det var epoxy i grundmalingen -
derefter 3 omgange af både farve og klarlak.
Det er bestilt/købt Her
- Jeg er meget vild med hans farve valg i motor rummet. Den frister det meget fint op, uden det ligner en ny forkromet alu fælg I like it
Jeg takker rigtig mange gange for den hurtige respons
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Så jeg er helt 100% ansvarsbefriet
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Stadievæk ikke min dyt eller min garageRuneTonnesen skrev:Plymbygge havde jeg kaldt det hvis det havde været en båd,
men vi kan jo kalde det plankanbygge.
Så jeg er helt 100% ansvarsbefriet
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Men ang hans motorrum, så har han jo lavet en lille "tabbe"....
Der findes ikke en original OG 900 med klarlak "inde" i motorrummet -
selv om det nu engang ser godt ud
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Ah, han læser selv lidt her af og til, i den mån han nu forstår Dansk.Nanki skrev: Du må rose din ven, det ser rigtig bra ud
- Jeg er meget vild med hans farve valg i motor rummet].
Den frister det meget fint op, uden det ligner en ny forkromet alu fælg I like it
Men ang hans motorrum, så har han jo lavet en lille "tabbe"....
Der findes ikke en original OG 900 med klarlak "inde" i motorrummet -
selv om det nu engang ser godt ud
- SGT
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Fedt nok.
Eneste detalje er skiverne på de lange støttebolte på udstødningsmanifold, de skal sidde inde på manifolden bag rørstykket og ikke bag møtrikken!
Eneste detalje er skiverne på de lange støttebolte på udstødningsmanifold, de skal sidde inde på manifolden bag rørstykket og ikke bag møtrikken!
SAAB är bra! 9000CC 2.0I 1987 hvid, sommerbil.
SAAB 9-5 2.3T Estate MY99 silver, vinterbil.
SAAB 9-5 2.0t Sedan MY01 reservebil.
Div SAAB dele til salg: http://www.guloggratis.dk/search?q=sean+t
SAAB 9-5 2.3T Estate MY99 silver, vinterbil.
SAAB 9-5 2.0t Sedan MY01 reservebil.
Div SAAB dele til salg: http://www.guloggratis.dk/search?q=sean+t
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Det er korrekt, men produktionen af dem og i dag handler stadigvæk om at holde omkostningerne nede. Desværre. Bare se bl.a Citroen, Peugoet, Suzuki, fiat osv der har motorhjelmen / motor rummet kun fået grunder eller hvad de kalder det. Ingen farve, ingen ting :O Det er grotest syntes jeg. Køb og smid vækplankan skrev:Ah, han læser selv lidt her af og til, i den mån han nu forstår Dansk.Nanki skrev: Du må rose din ven, det ser rigtig bra ud
- Jeg er meget vild med hans farve valg i motor rummet].
Den frister det meget fint op, uden det ligner en ny forkromet alu fælg I like it
Men ang hans motorrum, så har han jo lavet en lille "tabbe"....
Der findes ikke en original OG 900 med klarlak "inde" i motorrummet -
selv om det nu engang ser godt ud
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- RuneTonnesen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Nej men det er nok dig som pt. sætter standarden for hvad man måler sig op mod.plankan skrev:Stadievæk ikke min dyt eller min garageRuneTonnesen skrev:Plymbygge havde jeg kaldt det hvis det havde været en båd,
men vi kan jo kalde det plankanbygge.
Så jeg er helt 100% ansvarsbefriet
Rune Tønnesen medlemsnummer 709
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
og jeg tror faktisk de sidder som de skal.
Bare lige spørgsmålet hvad pokker de "små" skiver er for noget
Så, frågan er sent videre
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Jeg har siddet og studeret andre billeder -SGT skrev:Fedt nok.
Eneste detalje er skiverne på de lange støttebolte på udstødningsmanifold, de skal sidde inde på manifolden bag rørstykket og ikke bag møtrikken!
og jeg tror faktisk de sidder som de skal.
Bare lige spørgsmålet hvad pokker de "små" skiver er for noget
Så, frågan er sent videre
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
tror jeg
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
man takkerRuneTonnesen skrev:Nej men det er nok dig som pt. sætter standarden for hvad man måler sig op mod.
tror jeg
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Nå, men her findes lidt endnu og opdatere med
Min kompis havde ikke lidt tur som bare den -
og fandt et helt fabriksnyt blok
Så det var da en selvfølge -
at der også skulle kostes på med helt ny kæde/hjul ja rubbet
Hjemmelavet pakninger med en egen/hjemmelavet mall
Spørg mig ikke hvordan, men godt ser det ud
Visse af disse pakninger er jo "restnoterat" til evighed virker det som om
Det tager sig -
en "ny" motor kommer til denne verden:
Her ser vi atter igen dette super nice verktøj til pakdåsen bag svinghjul
Som N også lavede en "kopi" af til mig
Svinghjul har indtaget sin plads:
Indsugnings manifold efter en stor portion kærlighed
Læg gerne en lille "notis" til denne manifold -
som er af den tidligere variant med kun et hul på ovendelen til vacum
Fabr nye "dysser"
Et topstykke med samme omgang kærlighed som manifolden fik
Så er den ved at være der:
Min kompis havde ikke lidt tur som bare den -
og fandt et helt fabriksnyt blok
Så det var da en selvfølge -
at der også skulle kostes på med helt ny kæde/hjul ja rubbet
Hjemmelavet pakninger med en egen/hjemmelavet mall
Spørg mig ikke hvordan, men godt ser det ud
Visse af disse pakninger er jo "restnoterat" til evighed virker det som om
Det tager sig -
en "ny" motor kommer til denne verden:
Her ser vi atter igen dette super nice verktøj til pakdåsen bag svinghjul
Som N også lavede en "kopi" af til mig
Svinghjul har indtaget sin plads:
Indsugnings manifold efter en stor portion kærlighed
Læg gerne en lille "notis" til denne manifold -
som er af den tidligere variant med kun et hul på ovendelen til vacum
Fabr nye "dysser"
Et topstykke med samme omgang kærlighed som manifolden fik
Så er den ved at være der:
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Re: Endnu en OG 900 Aero får et nyt liv, en ny chance :D
Så er motor som sagt på sin plads.
Her kommer lidt flere billeder på dette.
Ledningerne er på vej tilbage på sin plads.
Jag havde hele systemet hernede hos mig for at gå det over -
samt lave diverse forbedringer
Turbo'n har fundet sin vej tilbage hvor den skal sidde:
Prøv engang og se -
N har købt denne sats med samtlige nye kølerslanger :mrcool
Det går fremad -
"sakta men säkert" som vi siger herover
Her kommer lidt flere billeder på dette.
Ledningerne er på vej tilbage på sin plads.
Jag havde hele systemet hernede hos mig for at gå det over -
samt lave diverse forbedringer
Turbo'n har fundet sin vej tilbage hvor den skal sidde:
Prøv engang og se -
N har købt denne sats med samtlige nye kølerslanger :mrcool
Det går fremad -
"sakta men säkert" som vi siger herover
- RuneTonnesen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Hvem kan ikke blive begejstret over den slags, jeg spørger bare.
Rune Tønnesen medlemsnummer 709
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
- Den_Gamle
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Fantastisk projekt
Der er ikke noget bedre end en gennemrenoveret motor
Men skulle den ikke have haft 2.1 top og indsug.
Lækkert med et gennemgået ledningsnet også. Det bliver stift og dumt med alderen. Det skal jeg også have gjort med min. Men måske det først bliver om 10000 år
Der er ikke noget bedre end en gennemrenoveret motor
Men skulle den ikke have haft 2.1 top og indsug.
Lækkert med et gennemgået ledningsnet også. Det bliver stift og dumt med alderen. Det skal jeg også have gjort med min. Men måske det først bliver om 10000 år
900T16 Aero, *88
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
N vil prøve og holde sig inden for det originale så godt det nu går.
Han lige som jeg, har leget med det før -
nu er det tilbage til den gamle skole igen
Nix -Den_Gamle skrev:Fantastisk projekt
Der er ikke noget bedre end en gennemrenoveret motor
Men skulle den ikke have haft 2.1 top og indsug.
Lækkert med et gennemgået ledningsnet også. Det bliver stift og dumt med alderen.
Det skal jeg også have gjort med min. Men måske det først bliver om 10000 år
N vil prøve og holde sig inden for det originale så godt det nu går.
Han lige som jeg, har leget med det før -
nu er det tilbage til den gamle skole igen
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Jo jeg forstår ham skam godt.
Nu viser det sig at det måske er en lidt af one of a kind Aero han har -
så hvoffer da ikke prøve og holde sig inden for rammen.
Den eneste modify bliver nok den "nyere" bremsecyl inkl forstærker fra årgang 1987.
Men den skal man alligevel også huske på -
allerede sad på just 1987 med de "ældre" bremser
Under alle omstændigheder -
ikke noget der ødelægger eller ikke kan "återställas" let i framtiden
Nu viser det sig at det måske er en lidt af one of a kind Aero han har -
så hvoffer da ikke prøve og holde sig inden for rammen.
Den eneste modify bliver nok den "nyere" bremsecyl inkl forstærker fra årgang 1987.
Men den skal man alligevel også huske på -
allerede sad på just 1987 med de "ældre" bremser
Under alle omstændigheder -
ikke noget der ødelægger eller ikke kan "återställas" let i framtiden