Banner cycler

Forårstræf på Sjælland!

Her kan der skrives om div. træf og arrangementer.

Redaktør: Bestyrelsen

Flemming
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 235
Tilmeldt: 13. jan 2004, 13:08

Forårstræf på Sjælland!

13. apr 2005, 10:06

Tak for tilbuddene om hjælp til arrangementet.
Det vil være fint at få smidt arrangementet op, så det ikke drukner i mængden. Mht til selve arrangementet regner jeg med velvillig opbakning fra min ”bedre halvdel”, så dét er der styr på.
Det ville være fint hvis vi kunne finde på interessante tiltag, evt. invitere folk med særlige kompetancer el. lign. inden for emnet. Dér vil jeg sætte stor pris på hjælp, jeg har ikke specielt stort netværk (udover klubben) der kan bruges i den sammenhæng.

Lad os holde et forårstræffet Lørdag d. 4. juni fra kl. 14.00.
Dér må forårsklagøringen været overstået og tiden være inde til en promenadetur, der passende så kunne gå til Værløse, Dalsø Park 144.

Jeg har ikke værksted eller noget der ligner – men lad os mødes med andre stolte ”lidelsesfæller” til en kop kaffe mm. Der må være nogle råd, tips og fifs, der trænger til at blive luftet, og måske en enkelt røverhistorie eller to der skal (gen)fortælles..

Det kunne være lidt interessant at se hvor mange forskellige SAAB modeller vi kan mønstre. Fra de gamle 99’ere (L, GL, EMS, Turbo med den skulpturelle frontklap) til de nyeste 9-5 Aero - der må også være en cab eller to, der trænger til at få luftet forteltet.
Der kunne blive et helt fint billede til klubbladet, så tag evt. dit gode kamera med.

Eventuelle partnere og børn er velkomne; forplejning er ”på huset”, men tilmeld gerne til arrangøren, så køkkenet kan dimensionere traktementet.

Skulle du ha’ glemt at melde din/jeres ankomst eller pludselig får muligheden, skal det ikke afholde dig fra en dejlig køretur og samværet med hyggelige folk og deres fornuftige interesse – du/I er velkomne alligevel, den sædvanlig SAAB-ånd skal nok vide slå til.

Velmødt i Værløse folkens

Flemming Hansen
Dalsø Park 144
3500 Værløse

4043 2428 (mobil)
4447 2428 (fastnet)
flemming.hansen@datavision.dk


Brugeravatar
Saab-daniel
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6628
Tilmeldt: 14. jan 2004, 13:11

13. apr 2005, 10:55

Hej Flemming, så har du et opslag i stedet for ;)
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8

http://www.fischer-saab.com/
Flemming
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 235
Tilmeldt: 13. jan 2004, 13:08

13. apr 2005, 11:39

Hej Daniel, tak skal du ha'. Skal det evt. markeres i kalenderen?
Flemming
Brugeravatar
Jakob-Jensen
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 12. jan 2004, 22:18

13. apr 2005, 16:37

hej flemming

jeg smider den lige i kalenderen så den ligger der. jeg glæder mig til at komme så vi kan få en hygge snak og sparke lidt dæk.
My Turbo Turns Faster Than Yours
Brugeravatar
Saab-daniel
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6628
Tilmeldt: 14. jan 2004, 13:11

13. apr 2005, 16:49

Godt Jakob, for det er en ting Kaas og jeg ikke kan gøre, ellers har jeg ikke prøvet hårdt nok :)
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8

http://www.fischer-saab.com/
Brugeravatar
Carsten.R.B
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 419
Tilmeldt: 13. feb 2004, 17:24

26. maj 2005, 23:43

Hello Flemming.

Er der nogen status om hvor mange der har meldt sig til pt?

Rgds:.
Carsten
Flemming
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 235
Tilmeldt: 13. jan 2004, 13:08

27. maj 2005, 09:40

Hejsa Carsten

Jeg har ikke lige det eksakte antal her, men jeg har endnu ikke lejet det store partytelt.
Der kan sagtens klemmes et par stykker mere ind i de faciliteter, der allerede forefindes på matriklen.

Jeg kan kun opfordre til at gøre en familietur ud af det. Tag hele familien med - udover muligheden for intelligent (!) SAAB-snak, er der masser af muligheder for at gåture mv. i naturen (Søndersø, Præstesø mm.); den er lige uden for døren.
Check evt. www.kortal.dk

Flemming
troels
SAAB-PSYCHO
Indlæg: 2790
Tilmeldt: 13. jan 2004, 20:45

27. maj 2005, 13:48

Ville gerne have været med og bakket op om saabklubdanmarks underafdeling på Sjælland :lol: , men er desværre forhindret den dag. Men blot for at vise at det ikke er manglende interesse, der gør at jeg ikke dukker op....

God fornøjelse med arrangementet!

mvh
Troels
ttp
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 318
Tilmeldt: 16. nov 2004, 21:04

27. maj 2005, 15:24

Samme her, men der er dømt teambulding ifm. jobbet, så det er jeg nød til at deltage i.

Forhåbentlig lykkes det en anden dag at komme til at møde nogle af alle jer kloge hoveder :)
Mvh. Thomas

Aktuelt:
SAAB 9-3 SC 1.8t hirsch, my 2007

Tidligere biler:
SAAB 900 SET, NG 1995
SAAB 900i, 1987
SAAB 900GLi, 1984
SAAB 99L, 1978
Flemming
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 235
Tilmeldt: 13. jan 2004, 13:08

2. jun 2005, 10:57

Hva’ så knejte (M/K)….er I klar til at sparke lidt dæk og måske måske ovenikøbet få luftet familien på lørdag???

Rygterne vil vide at der vil være mindst én cab, én (erfaren) 9000 med ca. 300HK, en del Aero’er og måske lidt 99’er tilstede.
Personligt ser jeg også frem til at se nogle af de mere ”almindelige” udgaver, der ikke får så meget opmærksomhed til daglig - og ikke mindst noget af det nyere.

Én af de fine ting ved SAAB er nemlig, at stort uanset hvilket behov (og pengepung/bank"rådgiver" - bare ikke i DK), man har, ja så er der en model, der passer.

Der er noget for drengerøvene (Viggen, Aero) og der er noget for familien, der på sikker, pålidelig og økonomisk vis skal transporteres rundt.
I modsætning til mange andre mærker (af hensyn til Ford m.fl. nævnes ingen navne) er alle modeller geniale på hver deres måde. Alle er en naturlig del af modelprogrammet, som ikke bare produceres af markedsføringsæssige årsager (måske lige bortset fra stuntet med Viggen?). Der er ingen ligegyldige udgaver, som ikke reelt kan bruges til noget, alle er interessante i hver deres sammenhæng.

Forhåbentlig finder noget af det nyeste vej til Værløse, så os der stadig har de sager tilgode ka’ få lidt inspiration og erfaring fra ”det virkelige liv”.

Vel mødt alle gode SAAB-folk (og ikke mindst jeres kære) på lørdag i Værløse.

Flemming


Må vejrguderne være os nådige….
Især på lørdag fra kl. 14.00 i Dalsø Park 144, 3500 Værløse
Brugeravatar
Carsten.R.B
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 419
Tilmeldt: 13. feb 2004, 17:24

2. jun 2005, 18:56

Hello.

Ja, det må vi håbe de er syntes, at jeg hørte at de lover 15-20 milimeterregn på lørdag.........!!

Rgds:.
Carsten
labr_dk
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 547
Tilmeldt: 16. jan 2005, 12:57

2. jun 2005, 23:42

Jeg håber meget at jeg kan dukke, men jeg passer min søsters 2 røddet på 2 og 6 år - og konen cykler tøserunden, så deeet... men hvis vejret er nogenlunde, så kigger jeg i alle fald ud - hvis det er skidt, så bliver jeg hjemme - ikke af hensyn til bilen, men af hensyn til jer andres biler, da ungerne vil piske rundt og fedte alt til ;-)

Håber vi ses - kunne jo være sjovt at få lidt ansigter på alle de her "web-freaks" !

hohum
Lars
Livet begynder ved én bar; navnet på min bar er 9-5 aero '00 :-)

Tilbage til "Træf Forum"