Banner cycler

Hyggetur Søndag den 21 Maj kl 14

Her kan der skrives om div. træf og arrangementer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Micky
SUPER SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 157
Tilmeldt: 29. apr 2017, 10:00

Hyggetur Søndag den 21 Maj kl 14

18. maj 2017, 22:00

Trænger din Saab til at få lidt forårs luft, så tag med på denne smukke tur der er ca 61 km lang

Mødestedet er DTU bygning 101B i bunden af p pladsen kl 14
Afgang kl 14.30
Turen er på 61 km
Slutsted er Cafe Hellebæk Nordre Strandvej 95, 3150 Hellebæk
Medbring egnet kort materiale
Tidsforbrug, regn med et par timer, google siger 1 time og 15 min ca, men det holder sjældent vand.

De har lovet sol på søndag, så jeg vover at invitere jer med på en dejlig tur gennem Nordsjælland. Jeg er nyt medlem i Saab sammenhæng, så jeg har ingen ide om dette er noget for jer, men har i lyst så tag med og prøv noget nyt.
Turen er forholdsvis bruger venlig, så vi køre af de store veje, med enkelte smuttere, af de mindre veje, jeg kan ikke love at vi kan følges ad alle sammen, så vil turen blive tidsmæssig for lang hvis vi skal holde ind og vente på hinanden, men nyd turen i jeres eget temp, så mødes vi på cafe Hellebæk til en kop kaffe for egen regning, hvor de helt sikkert også har et toilet. Er man ikke til kaffe kan man forsætte et par hundrede meter ned af vejen, til en stor p-plads hvor man kan

Håber i har lyst til at tag med, også selv om vejret skulle drille.
mvh Micky
PS dette bliver også postet på klubbens facebook side.


Se linket så du har en ide om turen.
https://www.google.dk/maps/dir/DTU+-+By ... 626784!3e0


Saab 9-3X TTID 2010
Tidl. Saab 9-3 2,0 Turbo årgang 3/ 2003
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike :D
Kaas
Bestyrelsen
Kontakt:
Indlæg: 3944
Tilmeldt: 17. jan 2004, 23:22

Re: Hyggetur Søndag den 21 Maj kl 14

19. maj 2017, 09:43

Rigtig fedt initiativ :D
MVH Lars Kristensen
Brugeravatar
Micky
SUPER SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 157
Tilmeldt: 29. apr 2017, 10:00

Re: Hyggetur Søndag den 21 Maj kl 14

30. maj 2017, 10:40

opfølgning. At der kun kom 1 bil, var jo ikke til at vide, Det var jo konfirmations søndag og måske var datoen forkert, måske var der for kort varsel at lave sådan en køretur, måske var det tømmermænds søndag, eller hvad ved jeg, men den blev da afholdt, hvilket jeg har skrevet om på vores facebook side, og lagt nogle billeder ind, https://www.facebook.com/events/1089479 ... 544331965/

Her på siden kan man ikke sætte så store billeder ind, og mit kamera tager ikke mindre billeder end 6mb. Så facebook vandt, indtil jeg for tid til at kigge nærmere en løsning med et link til en side hvor jeg har et galleri, jeg kan bare ikke lige huske hvad det hedder, :oops: for jeg bruger det ikke så tit.

Nå men Marc kom susende med turbo blow off og en fin brum brum udstødning, i en grøn 9000 cse med sin kammerart to unge gutter, der godt gad bruge et par timer på en hyggetur synes jeg bare var fedt. jeg nærmer mig med hastige skridt de 50 men det er jo blot et tal, jeg har lavet et utal af forskellige ture i en fransk bilklub jeg var medlem af, og der var det ,så som så, med unge mennesker, og fremmøde i det hele taget til sådan et arrangement.

Jonas ville også gerne deltage, men havde en tid hos sin autolaker kl 14, men ville støde til undervejs---- Det viste sig så at Marc og Jonas kendte hinanden, og Marc havde købt sin 9000 af Jonas, så de to var i forbindelse med hinanden for at høre hvor Jonas han var så vi lige kunne gøre et holdt.

Vi kørte af sted lidt senere end kl 14.30 da vi begge var forsinket, men så var der jo en reel chance for at komme med for dem der så det i sidste øjeblik. Vi fraveg ruten og kørte ind til Frederiksborg slot og tog et par billeder af bilerne og ventede på at Jonas måske kunne dukke op, men det nåede han ikke. På vej mod Helsingør blev jeg overhalet af Marc der så kendte en smuk variation på turen til Helsingør, som jeg ikke selv lige havde tænkt på, og kom på den måde tæt ned til Esrum sø, ad sørupvej https://www.google.co.uk/maps/@55.97022 ... 672156,15z og derefter kom vi ud lige før Fredensborg slot, en flot afstikker. Men han havde flere es i ærmet, blandt andet lige at svinge forbi en populær is kiosk omkring Hornbæk, https://www.google.co.uk/maps/@55.97022 ... 672156,15z
der var nemlig flere flotte modeller at se på, både på 4 hjul, men så sandlig også på 2 ben :mrgreen: Herefter kørt vi så til Cafe Hellebæk https://www.google.co.uk/maps/place/Caf ... 12.5683248
for at drikke en kom kaffe, men vejret var til is, men stedet er slemt skuffende, huset var nu hyggelig nok, men ikke særligt indbydende, til gengæld var der MEGET lavt til loftet, men de havde kun 3 slags is tilbage, for en minibus med 8 pensionister som vi så køre fra stedet, havde lige tømt deres montre, og de var også ved at lukke, men de havde dog et wc, hvilket var tiltrængt. Herefter brød vi op efter lidt snak om biler og klubben, kontra de unge, og den diskussion er der i en hver bilklub.

Alt i alt synes jeg at det var hyggeligt at møde Marc og hans kammerart som var til WV GOLF GTI men som alligevel godt gad tag med på denne søndags tur, og vi blev da enige om at det måtte vi da gøre igen, og så melde ud i MEGET bedre tid. OG den tager jeg naturligvis på mine skuldre.
Saab 9-3X TTID 2010
Tidl. Saab 9-3 2,0 Turbo årgang 3/ 2003
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike :D

Tilbage til "Træf Forum"