Hej,
Jeg opdagede denne i dag, er det ikke lidt til den dyre side ?
https://www.dba.dk/original-jubilee-mod ... er+-+Biler
Lidt til den dyre side?
Redaktør: Bestyrelsen
- PeterZ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Lidt til den dyre side?
/Peter
2009 9-5 Griffin, Estate, Aut., Hirsch
2015 Suzuki Swift
Sidste 25+ år, tæt på 100% selvmekanikker.
Tidligere:
MB E320, 2xBMW540i og BMW530XI
SAAB: 3x99, 3xOG900, 2x9000, OG9-3 og OG9-5
2009 9-5 Griffin, Estate, Aut., Hirsch
2015 Suzuki Swift
Sidste 25+ år, tæt på 100% selvmekanikker.
Tidligere:
MB E320, 2xBMW540i og BMW530XI
SAAB: 3x99, 3xOG900, 2x9000, OG9-3 og OG9-5
- NC_Ribe
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Lidt til den dyre side?
Hej Peter
Tjoe, men en 9-5 estate fra 1998 er vel også helt unik . Og hvilket jubilæum fejrede SAAB i 1998?
Mvh/NC
Tjoe, men en 9-5 estate fra 1998 er vel også helt unik . Og hvilket jubilæum fejrede SAAB i 1998?
Mvh/NC
9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
- nemssaab
- SUPER SAAB FREAK
Indlæg
Re: Lidt til den dyre side?
Hmmm, de baglygter og klap ligner ikke noget fra 1998
‘02 9-3 2,0t 5D Jubi
‘04 9-3 2,0T Aero Cab, Hirsch
‘05 9-5 2,0t Linear Estate, Hirsch
Tidligere:
´80 900 2,0 CC 3D; ´91 900 2,1 16v CC 5D; ´97 9000 2,3T CSE Jubi 200; ´98 9-3 2,0t Cab.
‘04 9-3 2,0T Aero Cab, Hirsch
‘05 9-5 2,0t Linear Estate, Hirsch
Tidligere:
´80 900 2,0 CC 3D; ´91 900 2,1 16v CC 5D; ´97 9000 2,3T CSE Jubi 200; ´98 9-3 2,0t Cab.
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Re: Lidt til den dyre side?
Noget stemmer ikke her.
St:car kom først 1999
Kun 15" på en sk "jubilee"
Den farve, (#288 Graphite Green )
er ret sikker på den er fra 2004 og findes kun 2004 til 9-5
(2003 til NG 9-3)
St:car kom først 1999
Kun 15" på en sk "jubilee"
Den farve, (#288 Graphite Green )
er ret sikker på den er fra 2004 og findes kun 2004 til 9-5
(2003 til NG 9-3)
- NC_Ribe
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Jeg ville nok hellere have den OG900, der holder ved siden af...
Mvh/NC
Re: Lidt til den dyre side?
Netop! Derfor må den jo også være helt unik og dermed prisen værdSt:car kom først 1999
Jeg ville nok hellere have den OG900, der holder ved siden af...
Mvh/NC
9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Ja den er også intressant den
Man kan desværre ikke se hele S'et, så det kan være en 900S eller måske en Turbo_S -
den ser da ud til at have "Aero kåberne" oppe ved ventilation
Re: Lidt til den dyre side?
Ja den er også intressant den
Man kan desværre ikke se hele S'et, så det kan være en 900S eller måske en Turbo_S -
den ser da ud til at have "Aero kåberne" oppe ved ventilation
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Re: Lidt til den dyre side?
Har godt set den for et nogle dage siden og undrede mig ligeså meget over de allerede nævnte detaljer her. Man må gå ud fra, den er helt "original" og dermed er årgangen enten en 2003 el. 2004, da bilens farve hedder "Glacier Blue metallic" og blev introduceret sammen med vers.2 af 9-3,
Graphitgrøn er den ikke, da denne er så mørk, at den i tusmørke ser sort ud.
Prisen er helt i skoven...og ja! Hvilket jubilæum blev fejret i dens fødeår (om det så er ´98 el. ´04)???
/Henrik
Graphitgrøn er den ikke, da denne er så mørk, at den i tusmørke ser sort ud.
Prisen er helt i skoven...og ja! Hvilket jubilæum blev fejret i dens fødeår (om det så er ´98 el. ´04)???
/Henrik
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Re: Lidt til den dyre side?
Til den pris kan man købe en Griffin. Modellen har hår fået løst alle de småting de første årgange havde.
Eller en 9-5 fra 2007 med 44.000 km bag sig.
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/saab/ ... 5d/3527192
I disse Corona tider er der ikke priser på bennzin slugere, selv klassiske biler begyder at falde i pris på aktionerne,
Eller en 9-5 fra 2007 med 44.000 km bag sig.
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/saab/ ... 5d/3527192
I disse Corona tider er der ikke priser på bennzin slugere, selv klassiske biler begyder at falde i pris på aktionerne,
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Al ære for KM stand........
Men det er jo en "megasnik" med så godt som intet i "extra" tilbehør
Og eftersom det nu er en Biopower -
ja så er Elektrisk motorkabinevarmer en standard
Nå nok om det -
tråden her skal ikke spoleres fra min side af
Re: Lidt til den dyre side?
viking skrev: ↑28. mar 2020, 19:19Til den pris kan man købe en Griffin. Modellen har hår fået løst alle de småting de første årgange havde.
Eller en 9-5 fra 2007 med 44.000 km bag sig.
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/saab/ ... 5d/3527192
I disse Corona tider er der ikke priser på bennzin slugere, selv klassiske biler begyder at falde i pris på aktionerne,
Al ære for KM stand........
Men det er jo en "megasnik" med så godt som intet i "extra" tilbehør
Og eftersom det nu er en Biopower -
ja så er Elektrisk motorkabinevarmer en standard
Nå nok om det -
tråden her skal ikke spoleres fra min side af
- NC_Ribe
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Lidt til den dyre side?
Ja, men til gengæld er den polarvit som min første SAAB (kan ikke længere huske farvekoden...).
9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
- Træmanden
- SAAB NET NYBEGYNDER
- Kontakt: