Hej
denne er vidst ret ny, måske andre vil se den:
https://www.youtube.com/watch?v=NGr3u6ikhsU&t=215s
mvh
Esben
Wheeler Dealers med viggen
Redaktør: Bestyrelsen
- Esbenw
- EXTREME SAAB FREAK
- hautopp
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Re: Wheeler Dealers med viggen
Fed video! Interessant med udskiftningen af boltene
You'll Never WalK Alone
SAAB Sonett III 5/1973
SAAB Sonett III 5/1973
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Re: Wheeler Dealers med viggen
Dejligt at se en Saab og især en Viggen.
Dejlig vogn, der desværre lider af en slap krop.. (Scuttle shake som de kalder det)
Scuttle shake (sometimes called cowl shake in the US) is the term used for the phenomenon experienced in many convertible or open top automobiles where, due to lower structural rigidity caused by the lack of a roof, the middle section of the chassis flexes, causing the bulkhead in front of the passenger compartment to move and vibrate when the vehicle is subject to uneven road surfaces.[1][2] Passengers feel it as a noticeable vibration and shudder.
og så med 2,3 jaaa, men en B235
Synd at der aldrig kom en Viggen NG9-3 2,3
Det der kom tæt på var Turbo X ( også virkelig nice, især med gør det selv gear ), i 2,8 V6
De kune godt have lavet en vild Viggen II 2,3 E85 super hot version...
Heldigvis er motoren i den viste, dejlig ren og fri for koks indvendigt.
Et varmt klima hjælper på det
Ps. det er en flot bil, og så i rød ummmm, tasty.
Dejlig vogn, der desværre lider af en slap krop.. (Scuttle shake som de kalder det)
Scuttle shake (sometimes called cowl shake in the US) is the term used for the phenomenon experienced in many convertible or open top automobiles where, due to lower structural rigidity caused by the lack of a roof, the middle section of the chassis flexes, causing the bulkhead in front of the passenger compartment to move and vibrate when the vehicle is subject to uneven road surfaces.[1][2] Passengers feel it as a noticeable vibration and shudder.
og så med 2,3 jaaa, men en B235
Synd at der aldrig kom en Viggen NG9-3 2,3
Det der kom tæt på var Turbo X ( også virkelig nice, især med gør det selv gear ), i 2,8 V6
De kune godt have lavet en vild Viggen II 2,3 E85 super hot version...
Heldigvis er motoren i den viste, dejlig ren og fri for koks indvendigt.
Et varmt klima hjælper på det
Ps. det er en flot bil, og så i rød ummmm, tasty.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"