https://youtu.be/PCP5XZs3Wxc
160kkr for V12 vildskab.
Ps. det koster nok næsten det samme at holde en rullende årligt...
Bliver helt stolt af hvor små omkostningerne er på Saab...
( 4 tændrør på 50 kkkm = 120 kr )
ot: vildt værditab for vilde vogne
Redaktør: Bestyrelsen
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
ot: vildt værditab for vilde vogne
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- PeterZ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: ot: vildt værditab for vilde vogne
Hej,
Jeg har efter at have kørt SAAB i knap 30 år forsøgt mig med 1x MB og 3x BMW i nybils prisklassen i DK lige over 1 mill., lige over 200t km, og 10-12 år gamle. Noget højere nypris, nyere og havde kørt færre km end den 9-5 jeg solgte.
Større herlighedsværdi, flere cylindre, meget mere udstyr og mange gange flere problemer med bilerne end jeg er vandt til med SAAB.
Det er droppet på grund af problemer med bilerne, kører nu 9-5 igen.
Jeg har kun haft 2009, 9-5'en i 1½ måned, det starter med nogle mindre ting som hører under almindelig vedligeholdelse som ikke var lavet, ellers fin bil som kører som sådan en skal.
På hver af MB og BMW'erne havde jeg fundet 5+ øv fejl på den første 1½ måned samt nogle mindre ting som hører under almindelig manglende vedligeholdelse som på SAAB'en.
Så jeg vil slet ikke turde købe sådan en køremaskine som filmklippet viser, selv om jeg vil nyde den i fulde drag, hvis jeg havde den, frygter det vil blive alt for dyrt, jeg kan finde pengene men må nok hellere lægge lidt væk til alderdommen med den alder jeg har, kedeligt men realistisk.
Jeg har efter at have kørt SAAB i knap 30 år forsøgt mig med 1x MB og 3x BMW i nybils prisklassen i DK lige over 1 mill., lige over 200t km, og 10-12 år gamle. Noget højere nypris, nyere og havde kørt færre km end den 9-5 jeg solgte.
Større herlighedsværdi, flere cylindre, meget mere udstyr og mange gange flere problemer med bilerne end jeg er vandt til med SAAB.
Det er droppet på grund af problemer med bilerne, kører nu 9-5 igen.
Jeg har kun haft 2009, 9-5'en i 1½ måned, det starter med nogle mindre ting som hører under almindelig vedligeholdelse som ikke var lavet, ellers fin bil som kører som sådan en skal.
På hver af MB og BMW'erne havde jeg fundet 5+ øv fejl på den første 1½ måned samt nogle mindre ting som hører under almindelig manglende vedligeholdelse som på SAAB'en.
Så jeg vil slet ikke turde købe sådan en køremaskine som filmklippet viser, selv om jeg vil nyde den i fulde drag, hvis jeg havde den, frygter det vil blive alt for dyrt, jeg kan finde pengene men må nok hellere lægge lidt væk til alderdommen med den alder jeg har, kedeligt men realistisk.
/Peter
2009 9-5 Griffin, Estate, Aut., Hirsch
2015 Suzuki Swift
Sidste 25+ år, tæt på 100% selvmekanikker.
Tidligere:
MB E320, 2xBMW540i og BMW530XI
SAAB: 3x99, 3xOG900, 2x9000, OG9-3 og OG9-5
2009 9-5 Griffin, Estate, Aut., Hirsch
2015 Suzuki Swift
Sidste 25+ år, tæt på 100% selvmekanikker.
Tidligere:
MB E320, 2xBMW540i og BMW530XI
SAAB: 3x99, 3xOG900, 2x9000, OG9-3 og OG9-5