Banner cycler

En Cadeau

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

4Roger
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 170
Tilmeldt: 17. okt 2016, 01:12

En Cadeau

24. jan 2019, 05:48

ville egentlig poste videre i indlæg om gearolie, men drejer sig ikke så meget om det og uretfærdig hijack af tråd, så here goes,

2 gode videoer i sidste olie indlæg. synes jeg, god køremusik og en video om vores liv.

Så Anders har Japanske aner :ugeek . Cut/Copy/Paste google = essential knowledge you master, very well (Engelsk er også vigtigt)

Vi er heldige i Danmark, at vi har en slettet grundet GDPR...., Svend Vind og de andre passionerede værksteder de gør helt sikkert en forskel for sammenholdet af folk der bryder sig om det forgangne bilmærke Saab – som vi elsker ellers var vi her vel ikke.

Begynder nu lidt bedre at forstå der har været splid i Saab-befolkningen, asyl osv. Godtnok lidt små sko, og ingen vil fortælle hvad der er galt, men "that’s life" in little Dannevang, mere end 1 person og man har flere meninger - surprise.

Der er jo 1000 ting at tage hensyn til, ikke bedret af at det her samfund der har opfundet at de bliver ”krænket” af næsten hvad som helst, sletter folks indlæg mv. fordi de er krænkede, jo det gør da ondt du siger noget grimt til mig, men hov måske du har ret – sikke en tanke ikke faldet mig ind før. Eller ikke – er du forkert? Hov hvem ”krænker” lidt et svagt samfund i mine øjne, og hvem kan ændre det ? os, bare gør en lille indsats hver dag - så er det bedre.

For Gud's skyld lad os ikke få US tilstande hvor man retsforfølges over hvadsomhelst og skaber advokater der lever af det.

Hvorfor vi alle gider læse/skrive her er kun fordi vi har en ting til fælles – Saab

Uanset motor, gearkasse eller hvad nu af mærkværdige stumper og væsker der hældes ud over bilerne vi debatterer her, synes jeg, at kan man tjene til dagen og vejen på rejsen med noget man holder af, brilliant – Hatten af for dem der ”Gider”

At beskylde alle de store oliemærker for at tale usandt, det kan gøre av. Den smører du lige selv Anders. :)

Der findes også nogle vældig gode forums i GB, USA, AUS, S, osv. Alle om Saab.

Og lad os nu enes om at være uenige, så er dagens mål nået. Sort of...

Go on and Pardon my French


Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13145
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Re: En Cadeau

24. jan 2019, 19:59

Tak for dit indlæg.

Vi er alle passioneret omkring Saab bilerne.
Det der ofte kan starte den mest vilde debat er olie og typer.
Det er fair at have sin mening og erfarring om det.
Men at kalde kalde slettet grundet GDPR.... en fusker der på må og få er ligeglad med om olien passer bare der tjenes penge er ikke rimeligt.
Det tæt på en tilsvining.
Og det må kræve et " kip med hatten " og et ok det var lidt groft. :-)

Anders driver en forretning og vil nok ikke kunne overleve hvis han ødelægger autogearkasser på stribe.

Anders er firkantet , har sine særheder og meningers mod.

Sådan er vi mange der er, jeg selv inkl. Det lader du også til at være.
Det er ok men vi ender nok alle med at hygge og have glæde af Saab bilerne.
At der så nogle gange ryger grovheder og firkantede bemærkninger ud er nok noget vi firkanter kan forbedre på.

Men fælles er det dog, inde bag det firkantede lever der en ildsjæl der elsker Saab og deres særheder.

Og ja, jeg får selv drag over nakken for at kalde en kælling for kælling...

Så jeg vil opfordre til almindelig respekt og god omgangstone.
Ikke at være enig er helt ok men vi skal respekterer andres holdning. Det er deres valg.
Hvis man er utilfreds kan man drage egen konklusion og egne valg...

"Vær sær, kør Saaab og bliv glad"
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
4Roger
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 170
Tilmeldt: 17. okt 2016, 01:12

Re: En Cadeau

25. jan 2019, 00:11

Life is a Beast, isn't it Viking, vi lærer at leve med det. tråden her var positiv, og ingen videre kommentarer her - Leve Saab
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13145
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Re: En Cadeau

25. jan 2019, 07:49

Din cadeau er også modtaget positivt herfra.

"9-4"

Keep Saab-ing, keep smiling.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"

Tilbage til "Off Topic !!!"