Banner cycler

Hvor gik kommunikationen galt?

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Gæst

Hvor gik kommunikationen galt?

26. jan 2019, 12:28

Ved INT2016 i Vadstena blev værtskabet for INT2020 givet videre til Danmark og SKD. Dvs. der er en enig bestyrelse, der har arbejdet for netop at få 2020 til Danmark. Dette må kunne ses i nogle gamle referater. Ligesom det også kan ses i 9'eren nr.1 2016 at SKD vil indlede et samarbejde med SaabAsyl omkring INT2020.

Efter GF 2016 får bestyrelsen 3 nye medlemmer. I følge gamle referater jeg har set, giver Lars K. Hyldegaard opbakning til at fortsætte planerne for 2020. Ved GF2017 hører vi ikke andet end lovord til Hyldegaard og hans arbejde ifht. 2020

Hvad er der sket i bestyrelsen mellem GF17 og GF18? Hvordan kan bestyrelsen (dele af bestyrelsen) hoppe fra den gamle aftale med SaabAsyl? Hvorfor er bestyrelsen eller dele af bestyrelsen nu så besat af at INT2020 skal ske i samarbejde med Saabklubben?
SKD er jo vidende om at SaabAsyl og Saabklubben ikke kan samarbejde, der er jo en årsag til at en klub blev til to.


deutch
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 241
Tilmeldt: 3. dec 2006, 14:58

Re: Hvor gik kommunikationen galt?

26. jan 2019, 17:40

Der er indlæg i nyeste nummer af tidsskriftet om dette emne. Det ser ud til at bestyrelsen er kuldsejlet med yderligere negative hændelser også de sidste måneder. Derfor bliver dette også sidste indlæg fra mig.
medl 244
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

Re: Hvor gik kommunikationen galt?

26. jan 2019, 18:50

Mere fis og fnidder og krænkelser.
Tuborg laver altså tudebajere..
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
Solgaard
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 13. jan 2004, 01:27

Re: Hvor gik kommunikationen galt?

28. jan 2019, 22:17

Jeg var med til formandsmøde ved INT2016 i Vadstena, der uddelte Saab Klub Danmark en lille flyers om INT 2020 i danmark. Jens formand for SAAB-KLUBBEN rejste sig og sagde SAAB-KLUBBEN ikke var blevet orienteret om Int 2020 i danmark, det hedder sig jo alle SAAB klubber fra det pågældende land skal have mulighed for at være med. Svaret fra ordstyren på mødet var: Det måtte klubberne i danmark ordne indbyrdes og blive enige om. SAAB ASYL blev ikke nævnt i forbindelse med INT 2020 i DK på dette møde.
Sidst på året 2018 blev SAAB ASYL spurgt, om de vil være med i forhold til INT 2020, der lød svaret fra dem, at vi var for sent ude med det, men de ville gerne stå for Pre-tour ugen op til INT 2020, det har vi sagt ja tak til (vi= Saab Klub Danmark og SAAB-KLUBBEN). Jeg synes det er super godt, de sagde ja til det :-) Så på en måde arbejder alle SAAB klubberne i danmark sammen om det nu og der er også meget at arbejde på.

Jeg er STOR SAAB freak og er medlem af Saab Klub Danmark, SAAB-KLUBBEN og Svenska Saabklubben. Jeg har gode venner og bekendte i alle SAAB-klubberne og er personlig ked af alt den splid og ballade der har været (i DK). Jeg håber på en god og fornuftig fremtid for vores fælles interesse.

Mvh. Henrik Solgaard
Billede

Mine SAAB billeder mm: http://solgaard.ljbk.dk/
Gæst

Re: Hvor gik kommunikationen galt?

28. jan 2019, 23:19

Solgaard skrev: Jeg var med til formandsmøde ved INT2016 i Vadstena, der uddelte Saab Klub Danmark en lille flyers om INT 2020 i danmark. Jens formand for SAAB-KLUBBEN rejste sig og sagde SAAB-KLUBBEN ikke var blevet orienteret om Int 2020 i danmark, det hedder sig jo alle SAAB klubber fra det pågældende land skal have mulighed for at være med. Svaret fra ordstyren på mødet var: Det måtte klubberne i danmark ordne indbyrdes og blive enige om. SAAB ASYL blev ikke nævnt i forbindelse med INT 2020 i DK på dette møde.
Sidst på året 2018 blev SAAB ASYL spurgt, om de vil være med i forhold til INT 2020, der lød svaret fra dem, at vi var for sent ude med det, men de ville gerne stå for Pre-tour ugen op til INT 2020, det har vi sagt ja tak til (vi= Saab Klub Danmark og SAAB-KLUBBEN). Jeg synes det er super godt, de sagde ja til det :-) Så på en måde arbejder alle SAAB klubberne i danmark sammen om det nu og der er også meget at arbejde på.

Jeg er STOR SAAB freak og er medlem af Saab Klub Danmark, SAAB-KLUBBEN og Svenska Saabklubben. Jeg har gode venner og bekendte i alle SAAB-klubberne og er personlig ked af alt den splid og ballade der har været (i DK). Jeg håber på en god og fornuftig fremtid for vores fælles interesse.

Mvh. Henrik Solgaard

http://www.saabasyl.dk/single-post/2016/04/10/Int-2020
Hvis du læser dette link som er fra SaabAsyl's netblad april 2016, ser du at SKD og Asyl har lavet en forhåndsaftale ang. 2020
Så rent faktisk så løber SKD nu fra deres aftale, en aftale der blev indgået for 3 år siden.
Hilsen hende du på fb kalder en terrorist.
Brugeravatar
Solgaard
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 13. jan 2004, 01:27

Re: Hvor gik kommunikationen galt?

29. jan 2019, 11:23

Svar til Solvej: Ved første samarbejdsmøde sidst på 2018 med SAAB-KLUBBEN og Saab Klub Danmark drøftede vi samarbejde og INT 2020. På det tidspunkt var der ikke mange fra SKD der kendte til INT 2020, det sad Lars Hyldegaard og Casper Ankersen næste alene med, du må spørge Lars Hyldegaard om det du mangler svar på. Sidenhen er Lars H og Casper A gået ud af SKDs bestyrelse.

Jeg har ikke haft noget at gøre med INT 2020 før mødet sidst på 2018. Så hvad der har med SKDs fortid mm. at gøre vil og kan jeg ikke svare dig på. Jeg er medlem af Saab Klub Danmark og SAAB-KLUBBEN hvor jeg er næstformand.
I aften afholdes 3. Samarbejdsmøde, vi bruger en masse tid og frivillig arbejde på at arrangere INT 2020 mm. Det vil jeg også gerne bruge energi på så vi kan få nogle gode træf mm. sammen. Men det tærer meget på en at skal læse alt den udnøvendige kritik.
Din mand Anders Lund Petersen (. slettet grundet GDPR .) skrev en privat besked til mig i går aften omkring kl 23. Syntes ikke der er i orden ved den tid af aften og slet ikke når det er kritik af noget jeg ikke har været herre over. Solvej jeg har ikke direkte kaldt dig teorist på FB men skrevet at jeg syntes den terror der var mod mestytelsen i SKD skulle stoppe (eller noget i den retning) men hvis du føler dig truffen så er der nok god grund til det.
Billede

Mine SAAB billeder mm: http://solgaard.ljbk.dk/
autoanders
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Kontakt:
Indlæg: 1774
Tilmeldt: 17. jan 2004, 02:24

Re: Hvor gik kommunikationen galt?

29. jan 2019, 12:28

Hej
Jeg sender dig et link fra saab asyl kl 22,51 du svare mig tilbage Du kan bare lade være med at svare tilbage, da jeg ikke forventer at der kommer svar så sent på aftenen. Du skriver et indlæg her på siden kl 22,15 , så jeg ved ikke lige hvor du vil hen. Der næst skal du ikke blande Solvej og mit firma ind i denne samtale, da jeg skriver som privat. Her i huset er der ikke nogen der styre nogen
Gæst

Re: Hvor gik kommunikationen galt?

29. jan 2019, 12:50

Solgaard skrev: Svar til Solvej: Ved første samarbejdsmøde sidst på 2018 med SAAB-KLUBBEN og Saab Klub Danmark drøftede vi samarbejde og INT 2020. På det tidspunkt var der ikke mange fra SKD der kendte til INT 2020, det sad Lars Hyldegaard og Casper Ankersen næste alene med, du må spørge Lars Hyldegaard om det du mangler svar på. Sidenhen er Lars H og Casper A gået ud af SKDs bestyrelse.

Jeg har ikke haft noget at gøre med INT 2020 før mødet sidst på 2018. Så hvad der har med SKDs fortid mm. at gøre vil og kan jeg ikke svare dig på. Jeg er medlem af Saab Klub Danmark og SAAB-KLUBBEN hvor jeg er næstformand.
I aften afholdes 3. Samarbejdsmøde, vi bruger en masse tid og frivillig arbejde på at arrangere INT 2020 mm. Det vil jeg også gerne bruge energi på så vi kan få nogle gode træf mm. sammen. Men det tærer meget på en at skal læse alt den udnøvendige kritik.
Din mand Anders Lund Petersen (. slettet grundet GDPR .) skrev en privat besked til mig i går aften omkring kl 23. Syntes ikke der er i orden ved den tid af aften og slet ikke når det er kritik af noget jeg ikke har været herre over. Solvej jeg har ikke direkte kaldt dig teorist på FB men skrevet at jeg syntes den terror der var mod mestytelsen i SKD skulle stoppe (eller noget i den retning) men hvis du føler dig truffen så er der nok god grund til det.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at folk læser hvad jeg skriver.
Havde du læst mit første indlæg (i denne tråd) havde du læst at i 2016 er det en enig bestyrelse der arbejder på at få 2020 til Danmark, der er også i 2016 der indgås en forhåndsaftale med Asyl om 2020.

Unødig kritik. Jeg og andre har kritiseret bestyrelsen og det er ikke unødvendig kritik når vi påpeger de fejl bestyrelsen begår.

Jeg ved ikke hvorfor Anders skal blandes ind i mit indlæg.
For god orden skyld skal du vide Anders Lund Pedersen er min mand, slettet grundet GDPR.... er et firma min mand ejer. Men nu du har blandet ham ind i det, så spørger jeg, hvad skal jeg gøre ved det? Løfte en pegefinger og sige fy?

At begynde at kalde noget for terror, det begynder at tangere injurielovgivningen, så pas på med hvem du kalder terrorist, direkte eller indirekte.

Tilbage til "Off Topic !!!"