Banner cycler

INT2020

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Gæst

INT2020

2. mar 2019, 10:14

Jeg erfarer at der i SAAB Klubbens medlemsblad er referat fra mødet d. 29.1.2019 mellem SKD og SK omkring arbejdet med 2020.
Er det kun SAAB klubbens medlemmer der skal opdateres? Hvornår skal SKD's medlemmer høre nyt?
Vi har en hjemmeside hvor referatet kunne offentliggøres, eller skal vi vente på der engang kommer et medlemsblad?

Mit næste spørgsmål kunne være: Har SaabKlubben overtaget Int2020?


Brugeravatar
9000Griffin
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 211
Tilmeldt: 10. okt 2016, 19:46

Re: INT2020

2. mar 2019, 13:25

Har du ikke stillet det spørgsmål en gang allerede? Er det virkeligt nødvendigt at oprette en ny tråd? Vil du oprette en ny tråd hver dag, indtil der kommer et svar?
99 L 1.85 1971 (tidligere SKDs klubbil)
9000 CSE 2.0t A50 1997 (solgt)
9000 CDE 3.0 V6 Griffin 1995 180 kkm (pt. på plader)
900i 2.1 1992 (solgt)
Medl. nr. 870
Gæst

Re: INT2020

2. mar 2019, 14:04

Det var da en genial ide, tusind tak for det.
Jeg håber da at jeg og vi andre medlemmer en dag kan få et svar.
Eller måske kan/skal vi læse nogle svar i næste klubblad.
Brugeravatar
9000Griffin
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 211
Tilmeldt: 10. okt 2016, 19:46

Re: INT2020

2. mar 2019, 14:06

Tak for anerkendelsen. Har du stillet spørgsmålet direkte til et eller flere medlemmer af bestyrelsen direkte, altså udenom forum?
99 L 1.85 1971 (tidligere SKDs klubbil)
9000 CSE 2.0t A50 1997 (solgt)
9000 CDE 3.0 V6 Griffin 1995 180 kkm (pt. på plader)
900i 2.1 1992 (solgt)
Medl. nr. 870
NC_Ribe
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 695
Tilmeldt: 18. feb 2015, 22:00

Re: INT2020

2. mar 2019, 14:06

Hej

Jeg synes, det er helt relevant at stille spørgsmål til et møde, der er foregået for over en måned siden. Det minder pinagtigt om situationen efter GF18, hvor vi heller ikke kunne få svar på vores spørgsmål, og hvor det førte til stigende frustration hos alle interesserede (og alle de ikke-interesserede, der hellere vil diskutere SAAB end foreningspolitik).

Personligt vil det passe mig fint, hvis SK overtager int2020 (og den del af bestyrelsen, der hellere vil SK end SKD). Så kan vi måske igen få en forening og bestyrelse, hvor der hersker fordragelighed og hjælpsomhed.

Mvh/NC
9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
Gæst

Re: INT2020

2. mar 2019, 14:55

9000Griffin skrev:
2. mar 2019, 14:06
Tak for anerkendelsen. Har du stillet spørgsmålet direkte til et eller flere medlemmer af bestyrelsen direkte, altså udenom forum?
Tak for dit spørgsmål. Det giver mig mulighed for at forklare mig.

Jeg blev for 14 dage siden udelukket fra både facebook og hjemmeside, netop fordi jeg stiller spørgsmål.
I de 14 har vi (min mand og jeg) prøvet at få bestyrelsen i tale. Men vi blev bedt om at lade være med at kontakte bestyrelsen. Så derfor er jeg nødt til at bruge denne kanal.
Kaas
Bestyrelsen
Kontakt:
Indlæg: 3944
Tilmeldt: 17. jan 2004, 23:22

Re: INT2020

2. mar 2019, 17:13

SP skrev:
2. mar 2019, 10:14
Jeg erfarer at der i SAAB Klubbens medlemsblad er referat fra mødet d. 29.1.2019 mellem SKD og SK omkring arbejdet med 2020.
Er det kun SAAB klubbens medlemmer der skal opdateres? Hvornår skal SKD's medlemmer høre nyt?
Vi har en hjemmeside hvor referatet kunne offentliggøres, eller skal vi vente på der engang kommer et medlemsblad?

Mit næste spørgsmål kunne være: Har SaabKlubben overtaget Int2020?
Hej Solvej.

Samarbejdsgruppen har rigtig nok været samlet igen, og de skal igen om få dage igen. Det står også beskrevet i referatet i blad 3-2018. I samme referat står der også at de fælles informationer skal meldes ud på hver vores hjemmeside forum samt hver vores blade. Saab klubbens hjemmeside forum er efterfølgende blevet hacket og lagt ned, så SK har pt ingen hjemmeside forum, og derved kan de desværre ikke skrive om forrige møde og referat. Vi kunne selvfølgelig godt gøre det på vores forum, men aftalen gruppen har lavet, er at det skal ske i nogenlunde overensstemmende tid, og derved kan vi ikke gøre det før deres hjemmeside forum virker igen. Så referatet og informationer vil blive beskrevet i hver vores blade, og SK's blad udkommer en tid før vores da vi ikke har samme deadline. Der arbejdes bla på om det kan lade sig gøre at synkronisere udkommelserne af bladene fremover engang.
Jeg håber det var information nok?

Og til dit næste gættede spørgsmål, nej Saabklubben har ikke overtaget noget omkring int2020, det er fortsat de samme 7 personer i gruppen.
MVH Lars Kristensen
Gæst

Re: INT2020

2. mar 2019, 17:58

Kaas skrev:
2. mar 2019, 17:13
SP skrev:
2. mar 2019, 10:14
Jeg erfarer at der i SAAB Klubbens medlemsblad er referat fra mødet d. 29.1.2019 mellem SKD og SK omkring arbejdet med 2020.
Er det kun SAAB klubbens medlemmer der skal opdateres? Hvornår skal SKD's medlemmer høre nyt?
Vi har en hjemmeside hvor referatet kunne offentliggøres, eller skal vi vente på der engang kommer et medlemsblad?

Mit næste spørgsmål kunne være: Har SaabKlubben overtaget Int2020?
Hej Solvej.

Samarbejdsgruppen har rigtig nok været samlet igen, og de skal igen om få dage igen. Det står også beskrevet i referatet i blad 3-2018. I samme referat står der også at de fælles informationer skal meldes ud på hver vores hjemmeside forum samt hver vores blade. Saab klubbens hjemmeside forum er efterfølgende blevet hacket og lagt ned, så SK har pt ingen hjemmeside forum, og derved kan de desværre ikke skrive om forrige møde og referat. Vi kunne selvfølgelig godt gøre det på vores forum, men aftalen gruppen har lavet, er at det skal ske i nogenlunde overensstemmende tid, og derved kan vi ikke gøre det før deres hjemmeside forum virker igen. Så referatet og informationer vil blive beskrevet i hver vores blade, og SK's blad udkommer en tid før vores da vi ikke har samme deadline. Der arbejdes bla på om det kan lade sig gøre at synkronisere udkommelserne af bladene fremover engang.
Jeg håber det var information nok?

Og til dit næste gættede spørgsmål, nej Saabklubben har ikke overtaget noget omkring int2020, det er fortsat de samme 7 personer i gruppen.

Ja undskyld mit franske
bla, bla, bla.
"fælles informationer skal meldes ud på hver vores hjemmeside forum samt hver vores blad"


Jeg vil (igen, undskyld mit franske) skide på Saab klubbens hjemmeside har været/er hacket.
I pisser på SKD's medlemmer og slikker røv på Saab klubben.
Brugeravatar
9000Griffin
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 211
Tilmeldt: 10. okt 2016, 19:46

Re: INT2020

2. mar 2019, 18:58

Hvis du så bare havde skrevet det på fransk... Solvej, det der er simpelthen under ethvert lavmål.

/Sune
99 L 1.85 1971 (tidligere SKDs klubbil)
9000 CSE 2.0t A50 1997 (solgt)
9000 CDE 3.0 V6 Griffin 1995 180 kkm (pt. på plader)
900i 2.1 1992 (solgt)
Medl. nr. 870
Brugeravatar
Viggen
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 714
Tilmeldt: 8. sep 2006, 09:12

Re: INT2020

3. mar 2019, 09:45

Solvej.
Det er besluttet at give dig 2. advarsel for upassende opførsel på klubbens hjemmeside. Du har skrevet:

"Jeg vil (igen, undskyld mit franske) skide på Saab klubbens hjemmeside har været/er hacket.
I pisser på SKD's medlemmer og slikker røv på Saab klubben.
Solvej P.”

Det kan ikke på nogen måde udlægges anderledes end, at du har brudt reglerne, som indledes med sætningerne:

"Regler.
Indlæg på www.saabklubdanmark.dk skal holdes i en sober og venlig
tone. Kommentarer eller indlæg, som kan virke provokerende eller 
truende overfor andre fjernes uden varsel. Ligeledes kan personlige 
angreb eller usaglige indlæg med beskyldninger på personer, virksomheder 
eller tredie part medføre suspendering af brugerkontoen og ved gentagne 
gange slettes kontoen og der indføres tiltag til at hindre denne brugeres 
adgang til websiden..."

Imidlertid er det også besluttet, at dit indlæg ikke slettes omgående, da ethvert medlem skal have mulighed for at få syn for sagn.

Den samlede bestyrelse i Saab Klub Danmark.
SAAB 9-3 Aero 2,8T SportCombi Hirsch+
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)
Gæst

Re: INT2020

3. mar 2019, 10:40

Viggen skrev:
3. mar 2019, 09:45
Solvej.
Det er besluttet at give dig 2. advarsel for upassende opførsel på klubbens hjemmeside. Du har skrevet:

"Jeg vil (igen, undskyld mit franske) skide på Saab klubbens hjemmeside har været/er hacket.
I pisser på SKD's medlemmer og slikker røv på Saab klubben.
Solvej P.”

Det kan ikke på nogen måde udlægges anderledes end, at du har brudt reglerne, som indledes med sætningerne:

"Regler.
Indlæg på www.saabklubdanmark.dk skal holdes i en sober og venlig
tone. Kommentarer eller indlæg, som kan virke provokerende eller 
truende overfor andre fjernes uden varsel. Ligeledes kan personlige 
angreb eller usaglige indlæg med beskyldninger på personer, virksomheder 
eller tredie part medføre suspendering af brugerkontoen og ved gentagne 
gange slettes kontoen og der indføres tiltag til at hindre denne brugeres 
adgang til websiden..."


Imidlertid er det også besluttet, at dit indlæg ikke slettes omgående, da ethvert medlem skal have mulighed for at få syn for sagn.

Den samlede bestyrelse i Saab Klub Danmark.


Jeg lægger mig fladt ned og undskylder mine latrinære udtryk.

Men, men, men .....
Vi (SKD's medlemmer) er stadig underlagt SK og deres hackede hjemmeside. Jeg synes stadig det havde klædt bestyrelsen at informere egne medlemmer på vores hjemmeside.
Jeg har ingen ide om hvornår vores blad udkommer, men jeg ved at vi har en hjemmeside der fungerer fortræffeligt. Vi har endda på vores debatforum, en side (kald det hvad du vil) der hedder medlems-forum, hvor man skal have log-in for at læse.
Muligvis jeg er naiv, men jeg går da stærkt ud fra at det kun er klubbens medlemmer der gives adgang til dette "medlems-forum". Men ret mig gerne hvis jeg tager fejl.
99GL
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 584
Tilmeldt: 25. jan 2004, 17:19

Re: INT2020

3. mar 2019, 11:41

Igen og igen skal vi læse om hvad der sker og er sket i SAAB klubbens blad .
Hvorfor ikke i vores eget ?

SAAB klubbens hjemme side har nu været nede i længere tid uden at der på siden står hvorfor.

Hvorfor SKAL SAAB klub Danmark´s medlemmer absolut vente på at den kommer op igen ? Det er der vel ingen tidsfrist på ? .
Hvorfor kan SAAB klub Danmarks medlemmer ikke få informationen på egen hjemme side ? Den er jo oppe og køre og har været det hele tiden !

Man kan godt informere SAAB klubbens medlemmer men ikke sine egne .....................................?????????????


Mvh.
Lars
bolsen
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 825
Tilmeldt: 22. dec 2007, 11:39

Re: INT2020

3. mar 2019, 15:44

SP skrev:
2. mar 2019, 14:55
9000Griffin skrev:
2. mar 2019, 14:06
Tak for anerkendelsen. Har du stillet spørgsmålet direkte til et eller flere medlemmer af bestyrelsen direkte, altså udenom forum?
Tak for dit spørgsmål. Det giver mig mulighed for at forklare mig.

Jeg blev for 14 dage siden udelukket fra både facebook og hjemmeside, netop fordi jeg stiller spørgsmål.
I de 14 har vi (min mand og jeg) prøvet at få bestyrelsen i tale. Men vi blev bedt om at lade være med at kontakte bestyrelsen. Så derfor er jeg nødt til at bruge denne kanal.

Til Bestyrelsen

Jeg ønsker bestyrelsen be- eller afkræfter ovennævnte, hvor et medlem er blevet bedt om at lade være med at kontakte bestyrelsen
westphal
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 582
Tilmeldt: 18. jan 2004, 13:36

Re: INT2020

3. mar 2019, 16:06

Hej.
Jeg må indrømme, at jeg forstår ingenting. Jeg havde fået den opfattelse, at man skulle arrangere fællestræf for Saabklubben og SKD. Jeg har besøgt Saabklubbens hjemmeside, og af den fremgår det, at der er et træf hos Thyregod Biler i Brædstrup d. 27 april, samt et træf d.14 april hos vores formand Mathias. Han har en invitation på Saabklubbens hjemmeside, hvorfor er SKD medlemmer ikke inviteret ? Jeg synes efterhånden det er en rodebutik. Jeg sidder med indbetalingskortet, og jeg overvejer, om jeg skal undlade at betale.
God søndag.
Kurt. :?: :?:
Biler:
Saab 9-5 Estate 2004 automatik.
Saab 9-3 cabriolet 2001 185 HK automatik.
17 ´´ Speedbåd 75 HK Honda. Legetøj. solgt. :(
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

Re: INT2020

3. mar 2019, 16:12

Det er det samme sarte emne:
Kreml, KGB og frimureri.. :lol: :lol: :roll:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

Re: INT2020

3. mar 2019, 16:19

Hvorfor er penge indblandet?
Jeg betaler.. :cry:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
autoanders
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Kontakt:
Indlæg: 1774
Tilmeldt: 17. jan 2004, 02:24

Re: INT2020

3. mar 2019, 18:27

Ole Skrev

Solvej.
Det er besluttet at give dig 2. advarsel for upassende opførsel på klubbens hjemmeside. Du har skrevet:

"Jeg vil (igen, undskyld mit franske) skide på Saab klubbens hjemmeside har været/er hacket.
I pisser på SKD's medlemmer og slikker røv på Saab klubben.
Solvej P.”

Det kan ikke på nogen måde udlægges anderledes end, at du har brudt reglerne, som indledes med sætningerne:

"Regler.
Indlæg på www.saabklubdanmark.dk skal holdes i en sober og venlig
tone. Kommentarer eller indlæg, som kan virke provokerende eller
truende overfor andre fjernes uden varsel. Ligeledes kan personlige
angreb eller usaglige indlæg med beskyldninger på personer, virksomheder
eller tredie part medføre suspendering af brugerkontoen og ved gentagne
gange slettes kontoen og der indføres tiltag til at hindre denne brugeres
adgang til websiden..."

Imidlertid er det også besluttet, at dit indlæg ikke slettes omgående, da ethvert medlem skal have mulighed for at få syn for sagn.

Den samlede bestyrelse i Saab Klub Danmark.


Nu er det jo sådan at der er en der har meldt sin udgang af bestyrelsen , så i kan sådan set ikke stemme om noget før der er indsat en ny bestyrelse. I skal varetage klubbens interesser indtil en gf har været afholdt og der er valgt en nu bestyrelse, så den advarsel i har givet Solvej er ikke lovlig. I skal sørge for klubbens gang , men stemme kan i ikke. Det her er fakta Ole, som du bør forholde dig til.
Senest rettet af autoanders 3. mar 2019, 20:03, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
g-maretti
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 605
Tilmeldt: 25. okt 2006, 21:51

Re: INT2020

3. mar 2019, 19:17

Som menigt medlem af SAAB Klubben har jeg modtaget seneste nummer af "SAAB Entusiasten". I det kan man i korte træk læse flg. i forhold til Int. træf 2020: Planlægning af INTSAAB2020 overholder tidsplanen, ansvarspersoner er udnævnt. Der er udarbejdet logo (SAAB 96 i silhuet) Domænenavn INTSAAB2020.com er købt, og der arbejdes på at få siden op at køre. Udvælgelse af merchandise, T-shirts osv. igangsættes. Der arbejdes på at finde relevante udstillere og sponsorer. Der undersøges muligheder for camping omkring Vingsted.

Så skulle alle vist være opdateret :wink:
Venlig hilsen
Glenn Maretti

______________________________________
SAAB Monte Carlo, 1966

SAAB - more than a car
Brugeravatar
BrittOgLars
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 416
Tilmeldt: 22. jul 2007, 18:42

Re: INT2020

3. mar 2019, 19:49

Nu synes at jeg tager bladet fra munden.
Vi -Lars & jeg har haft en god dag med Saab Klub Sønderjylland og havde vores store søn Thomas med, det var så stille og roligt, velforberberedt og hyggeligt.
Det kunne nogle Saab Klub Danmark medlemmer lære noget af, helt specielt vil jeg sige at du er uanmindelig grim i din mund Solveig.
Det jo den rene børnehaveopførsel.
Medlem nummer 785
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
Gæst

Re: INT2020

3. mar 2019, 20:07

g-maretti skrev:
3. mar 2019, 19:17
Som menigt medlem af SAAB Klubben har jeg modtaget seneste nummer af "SAAB Entusiasten". I det kan man i korte træk læse flg. i forhold til Int. træf 2020: Planlægning af INTSAAB2020 overholder tidsplanen, ansvarspersoner er udnævnt. Der er udarbejdet logo (SAAB 96 i silhuet) Domænenavn INTSAAB2020.com er købt, og der arbejdes på at få siden op at køre. Udvælgelse af merchandise, T-shirts osv. igangsættes. Der arbejdes på at finde relevante udstillere og sponsorer. Der undersøges muligheder for camping omkring Vingsted.

Så skulle alle vist være opdateret :wink:
Tusind tak for opdateringen, jeg er glad for at du gad gøre dig den ulejlighed.
Jeg synes dog det er en fallit-erklæring fra SKD's bestyrelse, at det er et menigt medlem fra SK der skal opdatere SKD's medlemmer
Brugeravatar
9000Griffin
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 211
Tilmeldt: 10. okt 2016, 19:46

Re: INT2020

4. mar 2019, 08:59

SP skrev:
3. mar 2019, 20:07
g-maretti skrev:
3. mar 2019, 19:17
Som menigt medlem af SAAB Klubben har jeg modtaget seneste nummer af "SAAB Entusiasten". I det kan man i korte træk læse flg. i forhold til Int. træf 2020: Planlægning af INTSAAB2020 overholder tidsplanen, ansvarspersoner er udnævnt. Der er udarbejdet logo (SAAB 96 i silhuet) Domænenavn INTSAAB2020.com er købt, og der arbejdes på at få siden op at køre. Udvælgelse af merchandise, T-shirts osv. igangsættes. Der arbejdes på at finde relevante udstillere og sponsorer. Der undersøges muligheder for camping omkring Vingsted.

Så skulle alle vist være opdateret :wink:
Tusind tak for opdateringen, jeg er glad for at du gad gøre dig den ulejlighed.
Jeg synes dog det er en fallit-erklæring fra SKD's bestyrelse, at det er et menigt medlem fra SK der skal opdatere SKD's medlemmer
Bestyrelsen har for mig at se redegjort for, hvorfor der ikke er kommet et referat ud endnu. Hvis der er aftalt spilleregler for offentliggørelse, skal de vel følges, og hvis Saabklubbens blad-deadline ligger før 9erens, giver det sig selv, at de er først ude med referatet. Det er ikke en falliterklæring at holde sine aftaler. Tilbage står, om indholdet af referatet er så vigtigt, at det retfærdiggør den svovldunstende tirade, der kom fra din hånd, Solvej? For mig at se viser det, at bestyrelsen (efter bedste evne) forsøger at leve op til det mandat, der er dem givet, og at de fortjener arbejdsro (og en ordentlig behandling).

/Sune
99 L 1.85 1971 (tidligere SKDs klubbil)
9000 CSE 2.0t A50 1997 (solgt)
9000 CDE 3.0 V6 Griffin 1995 180 kkm (pt. på plader)
900i 2.1 1992 (solgt)
Medl. nr. 870
bolsen
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 825
Tilmeldt: 22. dec 2007, 11:39

Re: INT2020

4. mar 2019, 09:57

bolsen skrev:
3. mar 2019, 15:44
SP skrev:
2. mar 2019, 14:55
9000Griffin skrev:
2. mar 2019, 14:06
Tak for anerkendelsen. Har du stillet spørgsmålet direkte til et eller flere medlemmer af bestyrelsen direkte, altså udenom forum?
Tak for dit spørgsmål. Det giver mig mulighed for at forklare mig.

Jeg blev for 14 dage siden udelukket fra både facebook og hjemmeside, netop fordi jeg stiller spørgsmål.
I de 14 har vi (min mand og jeg) prøvet at få bestyrelsen i tale. Men vi blev bedt om at lade være med at kontakte bestyrelsen. Så derfor er jeg nødt til at bruge denne kanal.

Til Bestyrelsen

Jeg ønsker bestyrelsen be- eller afkræfter ovennævnte, hvor et medlem er blevet bedt om at lade være med at kontakte bestyrelsen
Til Bestyrelsen

Jeg har foreløbig stillet kontingent til SKD i bero.

Bjarne

Tilbage til "Off Topic !!!"