Sådan uanset hvilket land, eller hvor i denne store verden man nu bor -
ja så er der en ting som er helt sikkert.
Der bliver aldrig flere Saab'er ude på vejene end dem der er i dag -
men fra i dag af ..........
Er der en Saab mindre i sverige -
men så til gengæld en mere her i det danske
Det er noget af en gætteleg sådan med at hente bil fra det svenske
Skat/skvat, en gyser eller en ren fornøjelse, nå men -
der skal jo være nogle udfordringer her i livet, ellers bliver det da bare for kedeligt
Det hele tog som sådan ikke mere end små 2 dage
Den ene med turen til syn/toldsyn, som ikke kun behagede manden der skulle lave det -
men som også gik i lås, lige sådan som man gerne vil have det
Den anden dag, ja den gik med at flytte $$ over til skattefar
og så senere samme dag, ned og hente de fremtidige plader til tøsen
Her er de lige præcis skiftet, valget faldt på modellen uden det blå på
Med de nye plader på, ja så var det da tid til et velfortjent bad
Sådan et "de luxe" af slagsen med ekstra alt af det meste
Og ud kommer:
En ren og fin OG 9-3 2.0T alá Sport Edition
Sport Edition, en model Saab lavede for at fejre de 25 år der var gået siden den første Turbo d v s Saab 99 -
med det skrevet, så har de fleste sikkert også gættet det er årgang 2002 der er tale om
Her i den fine kulør #257 også bedre kendt som Midnight Blue Pearl:
Og så er det ellers med at komme ud på jomfruturen -
ud i noget af den smækfine natur der findes her omkring
En superfin dag med tanke på årstiden -
men også en som hurtigt gik mod solnedgang
Men der kommer helt sikkert flere dage at tage en tur på -
man tager jo gerne en omvej i en Saab
Så måske ses vi ude på vejene
Sidste (seneste, nyeste, ..) skud på stammen :)
Redaktør: Bestyrelsen
- SteenHansen
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Sidste (seneste, nyeste, ..) skud på stammen :)
Tillykke med en rigtig fin SAAB, nu på danske nummerplader.
Svenskerne er sikkert kede af det, men jeg tror, at der er ved at kommen en forståelse i Sverige af, at det vigtigste er at de ikke ender som skrot eller folkeracer i Sverige. Så er det trods alt bedre, at de ender hos en entusiast, som passer på den udenlands.
Skal du køre pyntebil om sommeren med den, eller i daglig drift?
Svenskerne er sikkert kede af det, men jeg tror, at der er ved at kommen en forståelse i Sverige af, at det vigtigste er at de ikke ender som skrot eller folkeracer i Sverige. Så er det trods alt bedre, at de ender hos en entusiast, som passer på den udenlands.
Skal du køre pyntebil om sommeren med den, eller i daglig drift?
SAAB - the most intelligent car ever built.
- Sport E
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
De fine X med enten lav KM stand/Aero eller en Cabriolet -
ja dem er der ofte ikke mange som vil betale prisen for
Problemet som svensken i mange år har haft, nok måske uden at være helt klar over det -
er at de har haft billige biler og kunne bytte ud til nyere efter nogle få år som en slags selvfølge.....
Hvorfor skulle man da så også koste på sig med en omgang dyr "Pawa"
Re: Sidste (seneste, nyeste, ..) skud på stammen :)
ThnxSteenHansen skrev: ↑ Tillykke med en rigtig fin SAAB, nu på danske nummerplader.
En OG 9-3 er rimelig død derover i dag, der er ingen større værdi i dem.SteenHansen skrev: ↑ Svenskerne er sikkert kede af det, men jeg tror, at der er ved at kommen en forståelse i Sverige af, at det vigtigste er at de ikke ender som skrot eller folkeracer i Sverige.
De fine X med enten lav KM stand/Aero eller en Cabriolet -
ja dem er der ofte ikke mange som vil betale prisen for
Problemet som svensken i mange år har haft, nok måske uden at være helt klar over det -
er at de har haft billige biler og kunne bytte ud til nyere efter nogle få år som en slags selvfølge.....
Hvorfor skulle man da så også koste på sig med en omgang dyr "Pawa"
Skal se om ikke det kan lade sig gøre med en slags skånsom/mild 50/50 af slagsenSteenHansen skrev: ↑ Skal du køre pyntebil om sommeren med den, eller i daglig drift?