Hej alle.
Jeg har fiflet lidt for at lægge billeder ind, - 3 billeder af min tidligere 900S og nogle af den "nye" 95 Aero, og oplysninger om bilerne er her (ka' vist ikke kommentere direkte under billederne).
1. SAAB 900S, 2,3i Aut., Årgang 1994, 150 hp., sort læder inde, Bilstein Sport dæmpere, Eibach fjedre (-20 mm), Wolfram 17" fælge m. /45 dæk.
Vidunderlig "mile-eater". Købt i 2009 for 675 Euro og nu overtaget af gode venner.
2. SAAB 95 Aero, SW Aut., Årgang 2006, 260 hp, lyst læder inde, org. soltag, 17" org.fælge. Ren køremaskine. Købt i nov. 2013 for 6.990 Euro. - Og så et billede af mit "personificerede rat" det originale er bare FOR tyndt.
- Ting at gøre: 100k eftersyn, open air-filter, solfilm, strammere forvogn.
https://www.wuala.com/hoiberg/Fotos/?key=5klH54WNBLt0
Jeg tror at dette link går til mappen (de har alle samme adr.)
Håber I ka' li' billederne, det er tilladt at kommentere.
Venlig hilsen
Benny Høiberg
Billeder af 900S og 95 Aero
Redaktør: Bestyrelsen
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Billeder af 900S og 95 Aero
Den er da så fin Benny. Og så på spanske numre. Hvad koster sådan en vogn dernede?
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- ulrichstefan
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Det ser ud til at han har givet 6990euro for den, det står ihvertfald i hans tekst;-)
Mvh. Stefan
Mvh. Stefan
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Du er satme hurtig eller også er jeg langsom
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- ulrichstefan
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Kører ihvertfald i en hurtig bil;-)
9-3 Griffin Sportscombi aero 2.0Txwd,aut 12
276hk 421nm
9-3 aero 01
ca290hk og 380nm
276hk 421nm
9-3 aero 01
ca290hk og 380nm
- RuneTonnesen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Rune Tønnesen medlemsnummer 709
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Jeg har aldrig rigtigt forstået det originale sportsrat. Lækker læder næsten hele vejen rundt, men så der hvor man skal holde hænderne 99% af tiden; kedelig, billig, stenhård og knirkende plastik...
MVH Mads
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- hoiberg
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Hej Mads
Jeg er helt enig med dig, uforståeligt, når rattet i min tidligere NG900 var betydeligt bedre at "holde om".
Til gengæld vil holdbarheden måske være længere, da hændernes placering IKKE slider på læderet.
Min første tanke, da jeg kørte de 300 km hjem med den nye var, at det var da et grumme "tøserat" (undskyld de damer).
- Er det virkelig plastik?? - og ikke alu??
Mvh.
Benny Høiberg
Jeg er helt enig med dig, uforståeligt, når rattet i min tidligere NG900 var betydeligt bedre at "holde om".
Til gengæld vil holdbarheden måske være længere, da hændernes placering IKKE slider på læderet.
Min første tanke, da jeg kørte de 300 km hjem med den nye var, at det var da et grumme "tøserat" (undskyld de damer).
- Er det virkelig plastik?? - og ikke alu??
Mvh.
Benny Høiberg
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Jeg er næsten sikker på at det er plastik malet med sølv-agtig maling, men jeg er da ikke 100% sikker. Jeg synes jeg kan huske at jeg har pillet lidt ved et rat engang, og sølv indsatserne føltes som noget billigt skrammel for at være helt ærlig.
Jeg kan meget bedre li rattet med perforeret læder mv, men det ser jo knap så sportsligt ud.
MVH Mads
Jeg kan meget bedre li rattet med perforeret læder mv, men det ser jo knap så sportsligt ud.
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- Rød9000turbo91
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Det er plastik, min far havde det i sin 9-3 aero cab. Det er virkelig det værste møg at køre med. Derfor blev det også udskiftet med et custom et fra maptun.
Medlem nr. 240
Tidligere: Saab 900i 16v fra 9/92
Nu: Saab 9-3 Aero fra 2002 med Maptun Stage 3
Tidligere: Saab 900i 16v fra 9/92
Nu: Saab 9-3 Aero fra 2002 med Maptun Stage 3