Banner cycler

Info omkring 9'eren

Informationer fra Bestyrelsen i Saab klub Danmark.

Redaktør: Bestyrelsen

Bestyrelsen
Bestyrelsen
Indlæg: 88
Tilmeldt: 5. mar 2007, 21:33

Info omkring 9'eren

24. nov 2018, 21:44

Til medlemmerne af Saab Klub Danmark

Ved det møde vi holdt den 16. september efter generalforsamlingen, overlod Casper Ankersen mig opgaven som bladets redaktør i tilsyneladende god ro og orden.

Siden da har jeg ikke kunnet komme i kontakt med Casper omkring overdragelse af opgaven. Jeg fik derfor den ide, at kontakte Poul Vels, som klubben har betalt for, at sætte bladet op direkte. Han har heller ikke besvaret mine henvendelser omkring bladet. Jeg har siden fået bekræftet, at de to indbyrdes har aftalt, ikke at overdrage bladets funktioner til mig/os. Herefter meddeler Casper Ankersen (og Lars Hyldegaard), at de forlader bestyrelsen.

Dette indebærer, at vi sidder på helt bar bund med en opgave som skulle være godt i gang på nuværende tidspunkt. Vi har ikke kunnet få Poul Vels eller Casper Ankersen til, at sende de grafikfiler, der indeholder klubben og bladets logo. Vi har heller ikke de grafikfiler, der indeholder annoncerne som vores annoncører har betalt os for at bringe.

Dette er meget alvorligt og berører vores forhold til vore annoncører. Det berører også klubbens øvrige medlemmer som tages som gidsler i det her drama, idet arbejdet med bladets indhold står stille.

I øjeblikket arbejder jeg på højtryk for, at finde en anden løsning så bladet kan udkomme, og jeg er næsten i mål. Det har udsat arbejdet med selve indholdet, som ellers burde være afsluttet nu. Da vi ikke har "reservedelene" til, at lave bladet som det plejer, er vi kastet ud i, at rekonstruere det hele med et nyt udeende og trykkeri, oven i alt det andet bøvl vi oplever.

I kan derfor opleve, at bladet kan blive en smule forsinket i forhold til den lovede udgivelsesdato.


Mvh. Thomas Knage, Redaktør Saab Klub Danmark


autoanders
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Kontakt:
Indlæg: 1774
Tilmeldt: 17. jan 2004, 02:24

Re: Info omkring 9'eren

24. nov 2018, 22:21

Casper Ankersen er da lidt svær at få fat i , da i har låst og frataget ham hans mail. Der bliver sankket om at kaste med mudder. Tænk før du skriver, det plejer at hjælpe.
Som annonsør resten af året ud regner jeg ad med der er styr på det sidste blad, for det har i jo fået jeres penge for.
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

Re: Info omkring 9'eren

24. nov 2018, 22:51

Kære bestyrelse,

Det er vist det der hedder mudderkastning!

Jeg informerede formanden Mathias d. 11 oktober om at jeg stoppede med at lave bladet, med baggrund i at Thomas Knage var blevet redaktør.
Det grunder i en historik omkring et træf i Ry, hvor jeg og Thomas Knage ikke var helt enige om hvordan tingene skulle styres på Facebook. På daværende tidspunkt gjorde jeg også opmærksom på at den type opførsel der blev udvist bestemt ikke var et bestyrelsesmedlem værdigt.
Uanset, det er ikke specielt relevant.

Hvad der er relevant, er at jeg gjorde det i en god tone og der var fin dialog omkring det. Jeg mener at det er ærligt og troværdigt, at melde ud at man ikke ser et konstruktivt samarbejde, derfor stoppede jeg - af hensyn til klubben. Denne dialog bør formanden kunne bekræfte.

Det er korrekt at jeg ikke har svaret Thomas Knages henvendelse d. 7 november, da jeg tydeligt har gjort opmærksom på at samarbejde mellem os ikke er en mulighed.
Man kunne måske argumentere for, at man forlænge siden kunne have bedt mig aflevere materialet et sted.
Mandag d. 19 november, får jeg en venlig henvendelse fra Formanden ( Mathias ) om jeg vil sende blad materialet til ham på mail.
Jeg informerer om at jeg naturligvis gerne vil overdrage materialet, men i forhold til størrelse og mængde, er mail ikke en option.
Det er idag 6 dage siden.

Jeg er ved at pakke en kasse med det jeg fik overdraget af Kenneth Storm, den tidligere blad mand, og kopiere materiale ud på en ekstern disk - som afgår til Formandens adresse inden for nogle få dage.
På lige linje, som jeg sendte SKD serveren til Lars Kaas for 5-6 måneder siden ( som jeg har haft hostet [ strøm, køl, internet ] de seneste 6 år, passet og plejet med backup og mailfilter, samt det er i øvrigt mine harddiske der sidder i den fortsat ).

Så, i ovenstående ser jeg egentligt kun at min begrundelse har været helt reel, det viser præcis hvorfor et samarbejde med Thomas Knage ville blive anstrengt.

Så kære bestyrelse, jeg taget ikke nogen som gidsler, jeg har intet aftalt med Casper af nogen art - og jeg anede ikke da jeg opsagde min del at Casper havde tænkt sig at træde ud af bestyrelsen. Jeg kan i øvrigt dokumentere det hele, hvis det skulle interessere nogen.
Var det ikke helt klar tekst: Der er på ingen måde nogen sammenhæng i nogle af disse ting af nogen art.

Derfor, ingen grund til paranoia, der er ikke en konspiration.
Til gengæld har jeg haft en ca. 60 timers arbejdsuge siden mandag, så jeg beklager selvfølgelig på det dybeste at det ikke blev sendt afsted inden for 10 minutter efter jeg aftalte overdragelse med Formanden Mathias.

Men tusind tak for mistroen og udhængningen - det sætter jeg stor pris på, og jeg tænker egentligt at det udstiller nuværende situation meget godt.

Alt det bedste, over and out.
/Vels

Tilbage til "Bestyrelsen informerer"