så blev jeg den heldige ejer af min anden aero.
det er bare en dejlig vogn. den har tomat gear, og så har den efter min mening den lækreste stue SAAB nogensinde har smidt i deres biler. og alt i el.

og her er så et billede fra mit soveværelse vindue, hvor jeg kan holde øje med min lille baby

der er dog et par ting jeg vil sige når jeg nu har rost den fine 9k.èr.
rent styremæssig er den helt klar og900 underlegen. styretøjet i 900èren er bare mere præcis som en kirurg der fører en kniv. og man er mere i kontakt med underlaget. 900eren har meget mere vildskab, den er kort sagt som en gal tyr, det kan jo osse have noget at gøre med at den er lidt peppet. og så er 9000 for blød bagi, 4 mand og lidt oppakning, så lyser lygterne efter stjernerne.men det kan vel fixes. jeg har ikke fortrudt at jeg har købt denne lækre vogn. den skal tage de næste mange sure km. som måske ville tage livet af den gamle 900. istedet er den kommet ned til dragens hule, hvor den skal hygge sig de næste par år. og ja undskyld drage, jeg ved godt den er beskidt.
så med andre ord, har jeg skiftet et tidløs designmæssig perle med en hysterisk motorkraft, ud med en fed flyder. og ikke noget ondt ord om min 9k.
men hold da kæft hvor jeg savner min gamle aero