Og hvad bør et check indeholde???
Håber at høre fra jer...Tak
Redaktør: Bestyrelsen
Jeg syntes ikke deres interesse for at sælge nye biler er særlig stor,efter et personligt fremmøde 14/2 2008 kørte jeg hjem og satte krydser ved det hele hvorefter jeg mailede salgskonsulenten i håb om at få en pris,den er endnu ikke kommet.troels skrev:Flere er vist også enige om at holde sig langt væk fra Aut. Saab i Gladsaxe, da de er for dyre og mest interesseret i at sælge nye biler.
Ok René, jeg synes blot jeg havde hørt at de var mest til at sælge nye biler, men de er åbenbart mest tøjmodeller for Armani. Det er dog positivt at Harry Mikkelsen i Ringsted har kunnet svarer dig, krydser fingre for at købet lykkes hele vejen...T17 skrev:Jeg syntes ikke deres interesse for at sælge nye biler er særlig stor,efter et personligt fremmøde 14/2 2008 kørte jeg hjem og satte krydser ved det hele hvorefter jeg mailede salgskonsulenten i håb om at få en pris,den er endnu ikke kommet.troels skrev:Flere er vist også enige om at holde sig langt væk fra Aut. Saab i Gladsaxe, da de er for dyre og mest interesseret i at sælge nye biler.
21/2 2008 mødte jeg så op hos den salgsansvarlige i Birkerød med mit ønske om at få en pris på 1Stk.9-5 ,der var interessen den samme nemlig ingen.
Klog af skade mailede jeg så sælgeren i Ringsted og spurgte om han ville sælge mig en bil,det ville jo være at gøre mig selv totalt til grin at møde op hvis han heller ikke gad/nænnede at sælge sine biler.Alle gode gange 3 her skete der ting og sager,sælger ringede promte,kontaktede importøren om deres interesse i at hjemtage lidt alternativt udstyr som ikke lige fandtes på den danske menu.
Indenfor 24 timer havde jeg priser og en bekræftigelse på at når udstyret findes tages det hjem "bilerne bliver jo samlet på samme bånd"
Endnu ved jeg selvfølgelig ikke om værkstedet arbejder i samme tempo men indtil det modsatte er bevist tror jeg på det.
René
Det skal nok gå,for mig er det en stor dag,når jeg handler bil med en sælger der ikke bærer slips.troels skrev:Ok René, jeg synes blot jeg havde hørt at de var mest til at sælge nye biler, men de er åbenbart mest tøjmodeller for Armani. Det er dog positivt at Harry Mikkelsen i Ringsted har kunnet svarer dig, krydser fingre for at købet lykkes hele vejen...