Banner cycler

Hvor får man det bedste Service Check på sjælland??

Forum for alt der drejer sig om vores dejlige Classic modeller. Saab 99, 90, OG900 og 9000.

Redaktør: Bestyrelsen

Zappa
SAAB NET NYBEGYNDER

Hvor får man det bedste Service Check på sjælland??

29. mar 2008, 21:39

Hej Ville høre om i kunne hjælpe med hvilket værksted der giver det bedste service check og hvor man ikke bliver flået økonomisk :D Jeg skal have sendt en NG 900s 2.0 1996 afsted men ville gerne have nogle referencer som jeg kunne bruge!!
Og hvad bør et check indeholde???
Håber at høre fra jer...Tak
Senest rettet af Zappa 29. mar 2008, 22:51, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
hf-eco-power
SAAB-MANIAC

Hvor får man det bedste Service Check??

29. mar 2008, 21:48

Geografisk placering???

/Henrik
pop
SUPER SAAB FREAK

Hvor får man det bedste Service Check??

29. mar 2008, 22:21

I det hele taget ville det være en god ting hvis medlemmer skrev "under Geografisk sted" hvor de befandt sig, så hemmlig burde vi ikke være over for hinanden, hvad er der at skjule med så mange saabe'er der kører.

/Kurt
Zappa
SAAB NET NYBEGYNDER

29. mar 2008, 22:37

Kbh/sjælland??? :D
pop
SUPER SAAB FREAK

29. mar 2008, 22:47

så skal du rette i din profil.

Så kan jeg ikke hjælpe, men der er flere på Sjælland der køre til slettet grundet GDPR...., som er en kendt medlem herinde.

/kurt
troels
SAAB-PSYCHO

30. mar 2008, 00:25

Ja på Sjælland er Anders vist topscorer, har også selv brugt ham med godt resultat, han holder til i ..Slettet grundet GDPR... lidt uden for Farum, du kan finde mere her www.slettet grundet GDPR.....dk

Alternativt, så er der også www.cityauto.dk som ligger i Kbh N, men har ikke selv personlig erfaring med dem.

Flere er vist også enige om at holde sig langt væk fra Aut. Saab i Gladsaxe, da de er for dyre og mest interesseret i at sælge nye biler.

mvh
Troels
pop
SUPER SAAB FREAK

30. mar 2008, 04:18

Hej troels.
Er lige oppe og tjat p....
Er der ikke noget med i er 4 timer bag efter. lol lol

/Kurt
T17
SAAB NET NYBEGYNDER

30. mar 2008, 05:43

troels skrev:Flere er vist også enige om at holde sig langt væk fra Aut. Saab i Gladsaxe, da de er for dyre og mest interesseret i at sælge nye biler.
Jeg syntes ikke deres interesse for at sælge nye biler er særlig stor,efter et personligt fremmøde 14/2 2008 kørte jeg hjem og satte krydser ved det hele hvorefter jeg mailede salgskonsulenten i håb om at få en pris,den er endnu ikke kommet.
21/2 2008 mødte jeg så op hos den salgsansvarlige i Birkerød med mit ønske om at få en pris på 1Stk.9-5 ,der var interessen den samme nemlig ingen.
Klog af skade mailede jeg så sælgeren i Ringsted og spurgte om han ville sælge mig en bil,det ville jo være at gøre mig selv totalt til grin at møde op hvis han heller ikke gad/nænnede at sælge sine biler.Alle gode gange 3 her skete der ting og sager,sælger ringede promte,kontaktede importøren om deres interesse i at hjemtage lidt alternativt udstyr som ikke lige fandtes på den danske menu.
Indenfor 24 timer havde jeg priser og en bekræftigelse på at når udstyret findes tages det hjem "bilerne bliver jo samlet på samme bånd"
Endnu ved jeg selvfølgelig ikke om værkstedet arbejder i samme tempo men indtil det modsatte er bevist tror jeg på det.
René
mindblower
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

30. mar 2008, 08:43

:!:
Senest rettet af mindblower 5. sep 2008, 01:18, rettet i alt 1 gang.
Nothing I can do about it now !
troels
SAAB-PSYCHO

30. mar 2008, 15:14

pop skrev:Hej troels.
Er lige oppe og tjat p....
Er der ikke noget med i er 4 timer bag efter. lol lol

/Kurt
Hej Kurt

Jo vi er 4 timer bagefter, så mit indlæg 30. marts kl 00.25, har jeg altså postet kl. 20.25 dagen før.

mvh
Troels
troels
SAAB-PSYCHO

30. mar 2008, 15:17

T17 skrev:
troels skrev:Flere er vist også enige om at holde sig langt væk fra Aut. Saab i Gladsaxe, da de er for dyre og mest interesseret i at sælge nye biler.
Jeg syntes ikke deres interesse for at sælge nye biler er særlig stor,efter et personligt fremmøde 14/2 2008 kørte jeg hjem og satte krydser ved det hele hvorefter jeg mailede salgskonsulenten i håb om at få en pris,den er endnu ikke kommet.
21/2 2008 mødte jeg så op hos den salgsansvarlige i Birkerød med mit ønske om at få en pris på 1Stk.9-5 ,der var interessen den samme nemlig ingen.
Klog af skade mailede jeg så sælgeren i Ringsted og spurgte om han ville sælge mig en bil,det ville jo være at gøre mig selv totalt til grin at møde op hvis han heller ikke gad/nænnede at sælge sine biler.Alle gode gange 3 her skete der ting og sager,sælger ringede promte,kontaktede importøren om deres interesse i at hjemtage lidt alternativt udstyr som ikke lige fandtes på den danske menu.
Indenfor 24 timer havde jeg priser og en bekræftigelse på at når udstyret findes tages det hjem "bilerne bliver jo samlet på samme bånd"
Endnu ved jeg selvfølgelig ikke om værkstedet arbejder i samme tempo men indtil det modsatte er bevist tror jeg på det.
René
Ok René, jeg synes blot jeg havde hørt at de var mest til at sælge nye biler, men de er åbenbart mest tøjmodeller for Armani. Det er dog positivt at Harry Mikkelsen i Ringsted har kunnet svarer dig, krydser fingre for at købet lykkes hele vejen...

mvh
Troels
Brugeravatar
BrittOgLars
EXTREME SAAB FREAK

30. mar 2008, 17:10

Jeg har handlet brugt hos Harry mikkelsen, og som i siger, salgsarbejdet var tip top, også løfterne omkring de ting der skulle laves ved bilen....Men værkstedet....Vorherrebevares en gang klamp, så det er tilsyneladende enten godt salgsarbejde, eller godt værksteds arbejde hos de autoriserede. Nej her på fyn bruger vi sgu Verninge Auto, de er gode til det hele og til fornuftige priser

Mvh. Lars
T17
SAAB NET NYBEGYNDER

31. mar 2008, 04:32

troels skrev:Ok René, jeg synes blot jeg havde hørt at de var mest til at sælge nye biler, men de er åbenbart mest tøjmodeller for Armani. Det er dog positivt at Harry Mikkelsen i Ringsted har kunnet svarer dig, krydser fingre for at købet lykkes hele vejen...
Det skal nok gå,for mig er det en stor dag,når jeg handler bil med en sælger der ikke bærer slips.
René

Tilbage til "Classic Forum"