Hej
Jeg har fået et godt tilbud på sænknings fjedre (30-35mm) til min 9-5
Spørgsmålet er så om jeg kan bruge de fjedre med mine standard støddæmpere?
Ragnar
SAAB 9-5 Sænkningssats
Redaktør: Bestyrelsen
- fugmann
- SAAB-PSYCHO
- Kontakt:
Du bør overveje at skifte støddæmpere samtidig, da der er en vis sandsynlighed for at de eksisterende støddæmpere hurtigt vil blive utætte, da de pludselig kommer til at arbejde i et "nyt område" pga. sænkningen.
SAAB hilsner,
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
- hmg
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Du kan SAGTENS bruge dine standard-støddæmpere til sænkningsfjedrene, når disse kun sænker 30-35 mm.. Hvis dine støddæmpere er slidte, er det dog en kæmpe fordel at skifte disse samtidigt, da du så undgår dobbeltarbejde samt 2x4-hjulsmåling. Men er støddæmperne friske, så behold dem bare. Sænkningsfjedre udfordrer dog støddæmperne lidt mere end standardfjedre, men som nævnt; hvis de er rimelig friske, så er der overhovedet ingen problemer!
Kører selv med Eibach Pro-Kit 30 mm. sænkningsfjedre sammen med Aero sportsundervognsstøddæmpere - bilen ligger PERFEKT(!) på vjen, og er mere komfortabel ved bykørsel end men standardfjedre p.g.a. at Eibach-fjedrene er progressive
.
Kører selv med Eibach Pro-Kit 30 mm. sænkningsfjedre sammen med Aero sportsundervognsstøddæmpere - bilen ligger PERFEKT(!) på vjen, og er mere komfortabel ved bykørsel end men standardfjedre p.g.a. at Eibach-fjedrene er progressive
-------------------------------------------
SAAB - Born From Jets....
SAAB - Born From Jets....