Banner cycler

Ny Webmaster på SKD

Ris, ros, forslag og information om SKD webben.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
khrisdk
Webmaster
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 26. jun 2007, 20:01

Ny Webmaster på SKD

18. maj 2009, 18:42

Hej

Da Vels er trådt tilbage som Webmaster pr. 31/10-08 har jeg nu overtaget opgaven.

Vels har lovet stadig at være inde omkring de tungere tekniske opgaver, og de øvrige administratorer og moderatorer vil også stadig være behjælpelige, men i fremtiden vil jeg være manden der skal skydes på vedrørende forslag, ideer og hvad der ellers måtte være omkring Webben.

Vi vil forsøge at fortsætte den udvikling der er sat igang på Webben så den gerne med tiden skulle fortsætte med at være dynamisk og levende.

Mvh


For Those About To Rock..We Salute You..

Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand

Christian W
Medlem Nr. 349
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

18. maj 2009, 18:49

Pøj, med tjansen, Christian, jeg tror absolut ikke man kommer sovende til den. :shock:

Tak til Vels for fremragende benarbejde og deltagelse i et skabe en fed, spændende og underholdende site, Danmarks bedste bilsite. :D
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6958
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

18. maj 2009, 21:11

..og vi andre skal nok give et nap med, anytime Christian :)
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Saabo Campingvogn #238 fra '66
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

18. maj 2009, 22:42

Held og lykke til Khris :-)

I den forbindelse vil jeg gerne opfordre til at folk bakker op om nye tiltag og tager en slapper på brok fronten.
Buttomline, så smed jeg håndklædet fordi det til sidst var nået til et punkt hvor alt endte i brok eller manglende respekt for tingenes rette gang. Så når man et punkt hvor man ikke længere gider kaste endeløse gratis timer i kassen for et fælles gode... specielt da det til sidst var "gamle" medlemmer der gik græsrodsbevægelse i.
( kald det bare hyleri, men vent lige til du selv har gjort lidt ;-) )

Så igen, jeg vil gerne på det kraftigste opfordre til at man ikke også lader den nye webmaster rende sur i det og brænde ud.

Knæk og bræk CW!

/Vels
Senest rettet af Vels 18. maj 2009, 23:23, rettet i alt 1 gang.
Billede
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

18. maj 2009, 23:11

Min kone har sin egen hjemmeside om heste og den er ganske veludbygget. Kors i hytten, hvor bruger hun meget tid på at sidde og fedte med det, og den har vel 5% af SKD's funktioner.

You shall not criticise your neighbor until you have walked a mile in his moccasins.

(Indiansk ordsprog.) :wink:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
Jensen
Administrator
Indlæg: 6757
Tilmeldt: 5. okt 2004, 20:57

18. maj 2009, 23:33

Held og lykke på posten. Du har som altid min fulde støtte og opbakning, så vidt mine evner rækker.
Stor ros til Vels. Der er ingen skam i at erkende at man har ramt sin begrænsning, snarere tvært imod.
Der er i sandhed øretævernes holdeplads Christian nu besætter. Jeg håber at alle forummets brugere har dette i mente inden de fyrer en svada af.
Edwins har vist beskrevet det meget godt.
Velkommen.
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
nal
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 180
Tilmeldt: 3. mar 2005, 15:46

19. maj 2009, 12:44

Der er nok en tendens til at alting bliver smukkere og bedre med årene, men SKD har efter min vurdering - siden jeg opdagede den for nogle år siden - været en af de flotteste, mest saglige og fedeste hjemmesider. Den er et pragteksemplar af en hjemmeside drevet af græsrødder! Specielt synes jeg at interventionen i nogle af debatterne har været sublim. Respekt for emnerne og personerne som har skrevet, god fokusering på debatten frem for sprogbrugen. Ikke mindst idet alle indlæg på SKD jo er drevet af vores lidenskab og dermed følelser - og at vi dermed til tider bliver revet noget med.

At webmasteren er central i dette er for mig evident. Vels - jeg bukker mig og lader næsen træffe gulvbrædderne for dit arbejde.
Håber du forlader posten med følelsen af stolthed og tilfredshed og ikke lader de relativt få - synes jeg - sure opstød farve dit billede af dit arbejde.

Håber også du bliver i periferien.

vh
Niels Akilles Lundén
alias NAL
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

19. maj 2009, 13:05

Hej nal,

tak for roserne...
Jeg er bestemt ikke farvet og jeg overgår til en rolle som teknisk fundament i stedet. Det vil med andre ord sige at jeg fremover vil være bag ved "web teamet" ledet af Christian og dermed ikke synlig på samme vis med mindre der sker noget vildt på forum som kræver øjeblikkelig indgriben.
Rent organisatorisk vil Christian så tage sig af det politiske, dialog med brugerne samt ikke mindst i samarbejde med bestyrelsen stå for visionerne med det SKD vi kender idag. Bagved vil jeg så gribe de tekniske opgaver der er for tunge i forhold til hvad der er rimelig når Christian skal passe alt det andet, samt jeg vil nok også forestå ny funktionalitet.

Det passer mig rigtig fint, og jeg glæder mig til at have 100% arbejdsro på disse opgaver frem for at skulle passe alting på en gang. Det er bestemt ikke et farvel, men nærmere et goddag til et nyt og forstærket team bag websiden.

Pyh det blev langt, men jeg håber at tingene nogenlunde forklaret til bunds nu. Christian er rigtig dygtig både til at skære igennem og bære diplomat flaget så jeg tror denne beslutning vil vise sig at være helt rigtig over de kommende år.

/Vels
Billede
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13144
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

19. maj 2009, 13:39

Tak for et flot arbejde med siten....

Det er nettes bedste side.... :-)

Selv på ferie med palme strand og bade piger, skal der lige kikke på SKD...

Magen til hjælpsom klub skal man lede rigtigt længe efter....
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
Brugeravatar
saabbat
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1397
Tilmeldt: 28. maj 2004, 00:20

19. maj 2009, 17:20

Tak til Vels for en fremragende side og for at du kæmper for den gode stemming på siden.

Bjarne
Bjarne Dalgaa
og900,2,1,93,5dørs,rød, venter
og900 16v, 92, 3 dørs, hvid
0g900, 2,1,`92, 3 dørs, hvid
Og900 2,1,`93, 5 dørs. rødlig
nal
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 180
Tilmeldt: 3. mar 2005, 15:46

20. maj 2009, 21:52

Det var dejligt at høre at du (Vels) fortsat er "til stede". Nyd nu bare roserne alligevel :)

Og så slog det mig at jeg glemte at hilse Khris velkommen - Fedt at du har mod på at støtte op om - som jeg skrev - "en af de flotteste, mest saglige og fedeste hjemmesider". Tak!

vh
NAL

Tilbage til "SKD Web"