Du skal med ud til min motor en dag, så må vi lige få makket de rigtige stik
Jeg har også 2 af de der bosch'er der kan bruges når den kommer til at køre med MS, så har den jo mapsensor.
5 bov'er, intet mindre
Redaktør: Bestyrelsen

Ej, det kunne have været meget værre, de var faktisk rimeligeTurbotrip skrev:Det kunne jo også være fordi de ikke trængte til at blive slebet så meget.![]()
Tak!Turbotrip skrev:Det ser sku ellers godt ud!
Ingen nye lejer, kæde skinner eller pakdåser. Nu får jeg så at se om jeg fortryder det. Men når vi fx får en motor fra huggeren, så plejer det ikke at være det store problem at de bliver utætte, selv ikke når de har kørt nogen km, og motoren ser rimelig ud udvendig. Men den får selvfølgelig toppakning, og så ind og udstødningspakning.Turbotrip skrev:Kommer der også nye lejer i motor, kæde, skinner, pakdåser og div.?
Stempelringene skal sidde forskudt med åbningen 160 grader fra hinanden hele vejen ned, ca. Det vigtigste er bare at åbningerne ikke kommer umiddelbart tæt på hinanden.Turbotrip skrev:Der er vist forresten noget med at stempelringene skal sidde på en bestemt måde, ved montering, men de drejer da alligevel rundt om stemplet med tiden.

Tillykke med uddannelsen og pøj pøj med projektet.RuneSM skrev:Så absolut ikke, det har stået nederst på prioritets-listen.
Jeg er IDAG blevet mekanikersvend, så nu er det overstået, og lønningsposen skulle gerne vokse lidt i størrelse. Så kan jeg (når kontoen ser rigtig ud), begynde at tænke i de baner igen, men pt står den pænt pakket væk under en pressening ude foran mit vindue, skilt helt af.