Banner cycler

Brightwell & Administratorer underskriver fortrolig afta

Det tidl. SAAB krise forum, som nu indikerer at nyt fra SAAB Spyker kan postes her samt viden om SAAB Spykers nye tiltag kan deles med andre. Gæster på siden kan også skrive her.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
kim96v4
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

Brightwell & Administratorer underskriver fortrolig afta

26. jan 2012, 23:44

:lol: http://www.saabsunited.com/2012/01/brig ... ement.html :lol:

så varer det sgu nok ikke lang tid før Youngman smider et bud,var det forøvrigt ikke i denne uge de skulle komme med det??

jeg må indrømme jeg har en lidt dårlig mavefornemmelse vedr. brightwell jeg ser hellere youngman som fremtidig ejer totally GM FREE

Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende

project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
Brugeravatar
nsb
SAAB-PSYCHO

27. jan 2012, 07:17

Der underskrives altid NDA'er indende de store drenge begynder at tale alvorligt sammen.

Det, at tyrkerne er kommet først med dette tiltag, kunne tyde på at de er først i prioritetsrækken - og dermed dem boet taget mest seriøst.

VM har talt med dem i laaang tid, ifølge tyrkerne og VM selv. Dertil påstår de, at de har aftaler med GM, som GM har afvist, og delvist givet udtryk ikke var helt udelukket.

Kurator skal både sikre at der kommet flest mulige penge ind og at boet får færrest udgifter. Her kan GM være betydningsfuld, da produktion kan genstarten straks, hvis GM er med på den.

Dette vil aldrig ske med kineserne og deres løsning kan derfor belaste boets økonomi mere end tyrkernes. Dette kan være et argument for at tyrkerne løber med det.
NSB

Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt 8)

Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm

9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!

Tilbage til "Saab-Spyker News"