Tak for sidst til jer som var med til saab festival i år og til jer som ikke havde muligheden for at komme med, må jeg desværre sige at det var en synd og skam i ikke var med, det var en kanon god weekend!
Jeg starter lige denne tråd pga der er garanteret mange billeder rundt omkring på de forskellige digitale kammera'er, det kunne være sjovt at at få jeres billeder her og evt en lille bemærkning! Jeg ved Daniel fik nogle video optagelser fra Kinnekulle ringen, hvor bl.a. den gule 900 "hot dots" træk fuld stændig vildt og tosset, det skulle ses! Især de runder Per Eklund's 9-3'er og den gule 900 og den røde 9-3'er og Erik Carlson's 96'er kørte race
Jeg glemte jo selvfølgelig mit kammera her hjemme
Den første dag John, Daniel og jeg ankom var i torsdags. Vi ankom Torsdag eftermiddag, efter vores gps drillede lidt
Det korte og det lange er at vi har oplevet rigtig meget, lige fra himlen med RIGTIGE billige reservedele bl.a. sprit nye turbo'er til 1300,- danske bananer, jeg kom desværre for sent til en turbo
Så lørdag aften fik Jacob Kanstrup lige en god idé, vi stod alligevel bare og drak/nød en øl foran vores hytte, vi kunne da lige 4 mand stærk vaske min bil med kold vand og sanex body shampoo og med en klud og opvaske børst. Derefter blev den da også lige poleret i voks
Henrik Solgaard, ham som er født med en skralle nøgle i hånden, var desværre lidt meget uheldig, først havde han udsætnings problemmer og senere til Kinnekulle ringen, gik hans 4 trins gearkasse istykker, jeg håber han kom helt hjem i 3 gear!