24. sep 2014, 08:00
Ja det var et fint lille løb, og der manglede nogle to-taktere
Lars: Super at du kom, en skam at vi ikke lige fik sagt hej til hinanden, men vi får nok chancen igen engang.
Det var en meget SAAB egnet prøve og også Søren i 99 turbo gjorde det godt med en 6. plads af alle ca. 50 tilmeldte.
Nu får vi se næste år, hvor jeg tror jeg fortsætter i samme klasse. Bilen kører rigtigt fint nu, og gør nøjagtig hvad man beder den om, så de store ændringer bliver nok ikke nødvendigt.
MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99