ha være inde på http://webshop.saabparts.com/hem
kan ses man kan bestille dele nu og får sendt til
Sverige - Danmark
vis man skal ha fat plade dele så skal det vis ,
så vild jeg kan forstå være i gennem forhandl saab dele / parts
Redaktør: tknage
jeg ha lige bestille 4 stk navklap det koste 32 kr forsendelsen ,tknage skrev:De er ret pebrede med forsendelsen.
Så skal du prøve, at købe flere ting.CJulius skrev:jeg ha lige bestille 4 stk navklap det koste 32 kr forsendelsen ,tknage skrev:De er ret pebrede med forsendelsen.
Post danmark tager 7 - 10 kr for sendt brev det fra 1 jan stigen igen
:tknage skrev:Så skal du prøve, at købe flere ting.CJulius skrev:jeg ha lige bestille 4 stk navklap det koste 32 kr forsendelsen ,tknage skrev:De er ret pebrede med forsendelsen.
Post danmark tager 7 - 10 kr for sendt brev det fra 1 jan stigen igen
En cd afspiller fx, vejer lidt over 3 kg og fragten for 3-20 kg. koster 275 kr. Det er hvad der står i deres oversigt. Det er ikke så galt heller.
Men, hvis du nu tror, at du kan fylde varer i kassen op til de 20 kg, for at udnytte den porto du allerede har betalt, kan du godt tro om! Køber du fx. 2 cd afspillere er fragten 2x275=550 kr, selvom det ikke vejer mere end 6-8 kg i alt.
Det er på kanten til, hvad jeg kalder "ikke i orden".
Når jeg køber reservedele som ikke vejer meget ved scandix.de fylder jeg altid op med bremsespray og andet godt, for at udnytte fragten. Sådan.
Post danmark er selvfølgelig et kapitel for sig selv. Det er billigere, at sende et brev fra det øvrige Europa til Danmark, end at sende et brev inden for Danmark. Så hvis du kender en langturschauffør, kan du få ham til at poste dine alm. små breve fra Tyskland for 0,75 euro. Det er 5,63 kr.