Jeg kan måske købe en fin 9000 CDE for rimelige penge, men kender dem ikke så lidt info ville være rart.
1) Hvorfor er der langt flere CSE end CDE?
2) Er der noget plads i bagagerummet?
3) Kan bagsædet lægges ned?
4) Åbner bagklappen hele vejen ned til kofangeren?
5) Findes den som A50?
6) Hvorfor må den kun laste 1600kg på krogen?
CSE vs. CDE
Redaktør: Bestyrelsen
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- 9000Griffin
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
/Sune
Re: CSE vs. CDE
Har svaret på det jeg ved noget om. Har en stående i garagen, så send en PM, hvis du har brug for detaljer.Carlsson skrev: ↑6. dec 2018, 19:08Jeg kan måske købe en fin 9000 CDE for rimelige penge, men kender dem ikke så lidt info ville være rart.
1) Hvorfor er der langt flere CSE end CDE?
2) Er der noget plads i bagagerummet? Masser!
3) Kan bagsædet lægges ned? Nej, desværre, men der er en "ski-lem" bag armlænet.
4) Åbner bagklappen hele vejen ned til kofangeren? Ja.
5) Findes den som A50?
6) Hvorfor må den kun laste 1600kg på krogen?
/Sune
99 L 1.85 1971 (tidligere SKDs klubbil)
9000 CSE 2.0t A50 1997 (solgt)
9000 CDE 3.0 V6 Griffin 1995 180 kkm (pt. på plader)
900i 2.1 1992 (solgt)
Medl. nr. 870
9000 CSE 2.0t A50 1997 (solgt)
9000 CDE 3.0 V6 Griffin 1995 180 kkm (pt. på plader)
900i 2.1 1992 (solgt)
Medl. nr. 870