Banner cycler

CSE vs. CDE

Forum for alt der drejer sig om vores dejlige Classic modeller. Saab 99, 90, OG900 og 9000.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Carlsson
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 878
Tilmeldt: 19. maj 2013, 21:50

CSE vs. CDE

6. dec 2018, 19:08

Jeg kan måske købe en fin 9000 CDE for rimelige penge, men kender dem ikke så lidt info ville være rart.

1) Hvorfor er der langt flere CSE end CDE?
2) Er der noget plads i bagagerummet?
3) Kan bagsædet lægges ned?
4) Åbner bagklappen hele vejen ned til kofangeren?
5) Findes den som A50?
6) Hvorfor må den kun laste 1600kg på krogen?


9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
Brugeravatar
9000Griffin
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 211
Tilmeldt: 10. okt 2016, 19:46

Re: CSE vs. CDE

6. dec 2018, 20:42

Carlsson skrev:
6. dec 2018, 19:08
Jeg kan måske købe en fin 9000 CDE for rimelige penge, men kender dem ikke så lidt info ville være rart.

1) Hvorfor er der langt flere CSE end CDE?
2) Er der noget plads i bagagerummet? Masser!
3) Kan bagsædet lægges ned? Nej, desværre, men der er en "ski-lem" bag armlænet.
4) Åbner bagklappen hele vejen ned til kofangeren? Ja.
5) Findes den som A50?
6) Hvorfor må den kun laste 1600kg på krogen?
Har svaret på det jeg ved noget om. Har en stående i garagen, så send en PM, hvis du har brug for detaljer.

/Sune
99 L 1.85 1971 (tidligere SKDs klubbil)
9000 CSE 2.0t A50 1997 (solgt)
9000 CDE 3.0 V6 Griffin 1995 180 kkm (pt. på plader)
900i 2.1 1992 (solgt)
Medl. nr. 870

Tilbage til "Classic Forum"