SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Redaktør: Bestyrelsen
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Hejsa
Eftersom er der begyndt at ske mere i bestyrelsen og at siden er begyndt at virke mere brugere venlig end tidligere så har jeg bestemt mig for at dele lidt billeder med jer af mit 900 Ep projekt.
Der vil komme nye opdateringer løbende / når der er tid
Som folk nok kender til, så har der både være NG900 - OG 9-3 - NG 9-3 og 9-5 på banen her i familien så længe jeg husker tilbage.
- Så nu er tiden kommet til OG900 T16 Ep import fra Italien.
Har altid haft et stort øje til biler med højt udstyrs niveau, gerne med mange knapper og funktioner. Hvilket har været utrolig fedt at opleve i 9-3 generationen og 9-5. Men man når også til et punkt hvor plastik beklædning og clips ikke har den store interesse længere og man søger lidt tilbage i tiden. Nærmere år 1992 i dette tilfælde.
Lidt info om køretøjet:
Oprindelig solgt til det Italienske marked tilbage i 1992
2 ejeres
Det er en såkaldt " Ep " motor / bil. dvs en 2.0 LPT ( lav tryk turbo ) men med AERO udstyr / optik
Original 230 carabee grøn fra fabrikken.
Aero kofanger kit
15" Aero 92 fælge
Komplet læder stue med træ panel + diverse steder med træ
El antenne
Blaupunkt radio
Lygte regulering ( typisk kun export biler )
Sælgers billeder:
Eftersom er der begyndt at ske mere i bestyrelsen og at siden er begyndt at virke mere brugere venlig end tidligere så har jeg bestemt mig for at dele lidt billeder med jer af mit 900 Ep projekt.
Der vil komme nye opdateringer løbende / når der er tid
Som folk nok kender til, så har der både være NG900 - OG 9-3 - NG 9-3 og 9-5 på banen her i familien så længe jeg husker tilbage.
- Så nu er tiden kommet til OG900 T16 Ep import fra Italien.
Har altid haft et stort øje til biler med højt udstyrs niveau, gerne med mange knapper og funktioner. Hvilket har været utrolig fedt at opleve i 9-3 generationen og 9-5. Men man når også til et punkt hvor plastik beklædning og clips ikke har den store interesse længere og man søger lidt tilbage i tiden. Nærmere år 1992 i dette tilfælde.
Lidt info om køretøjet:
Oprindelig solgt til det Italienske marked tilbage i 1992
2 ejeres
Det er en såkaldt " Ep " motor / bil. dvs en 2.0 LPT ( lav tryk turbo ) men med AERO udstyr / optik
Original 230 carabee grøn fra fabrikken.
Aero kofanger kit
15" Aero 92 fælge
Komplet læder stue med træ panel + diverse steder med træ
El antenne
Blaupunkt radio
Lygte regulering ( typisk kun export biler )
Sælgers billeder:
Senest rettet af Nanki 24. dec 2018, 15:14, rettet i alt 1 gang.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Deja-wuzzz
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Det bliver spændende at følge
Hvad er planen: motor vask ? eller skal den have samme tur som de andre...den ser allerede fin ud på billederen.
EP "EcoPower" med pre-heated cat... hvordan det så end virker.
Hvad er planen: motor vask ? eller skal den have samme tur som de andre...den ser allerede fin ud på billederen.
EP "EcoPower" med pre-heated cat... hvordan det så end virker.
900i 1985
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
De er jo ikke verdens bedste billister nede i Italien. De kan jo godt li at bruge bilerne som radio biler.
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Tjaa planen i starten var sådan et bare en gang ny lak og evt rens / vask af motor og det var så det Meeen ja tingende tager jo fart med tidenDeja-wuzzz skrev: ↑24. dec 2018, 13:26Det bliver spændende at følge
Hvad er planen: motor vask ? eller skal den have samme tur som de andre...den ser allerede fin ud på billederen.
EP "EcoPower" med pre-heated cat... hvordan det så end virker.
De er jo ikke verdens bedste billister nede i Italien. De kan jo godt li at bruge bilerne som radio biler.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Første minutter på dansk grund
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Vi går under bilen for kontrol
- Som sagt så er bilen købt ud fra de første billeder som er lagt op her i tråden. Og en rigtig dårlig engelsk / google oversæt mail samtale
Der bliver markeret lidt hvor man plejer at skulle parkere
Original udstødning system fra fabrikken Ser ok velbevaret ud trods sin alder.
- Som sagt så er bilen købt ud fra de første billeder som er lagt op her i tråden. Og en rigtig dårlig engelsk / google oversæt mail samtale
Der bliver markeret lidt hvor man plejer at skulle parkere
Original udstødning system fra fabrikken Ser ok velbevaret ud trods sin alder.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Sælger kunne oplyse at bilen havde stået stille i 4-5 år i en garage / opbevarings plads uden at blive kørt / flyttet.
- og at den i øvrigt var utæt for kølervæske.
Utrolig dårlig tomgang og ingen gas respons ved første opstart her i DK. Første service pakke blev bestilt hjem.
Altid godt med frisk luft
Forkerte tændrør tænker jeg Tømning af benzin filter Tømning af tank
- og at den i øvrigt var utæt for kølervæske.
Utrolig dårlig tomgang og ingen gas respons ved første opstart her i DK. Første service pakke blev bestilt hjem.
Altid godt med frisk luft
Forkerte tændrør tænker jeg Tømning af benzin filter Tømning af tank
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Utroligt at bilen kunne starte på den brune væske.
Håber ikke det giver nogle følge problemer.
Bedømt på filtrenes tilstand, så er der ikke brugt mange lire på service de sidste mange tusinde km.
Det kommer vel til at hedde er udvidet hovedservice inden bilen kommer ud at køre.
Ikke støjdæmpende tændrør
De er måske originale, men jeg havde nok valgt et støjdæmpet tændrør.
Der er ingen ulemper kun fordele.
Pæn bil uden rust. og helt original.
MVH
Morten
Håber ikke det giver nogle følge problemer.
Bedømt på filtrenes tilstand, så er der ikke brugt mange lire på service de sidste mange tusinde km.
Det kommer vel til at hedde er udvidet hovedservice inden bilen kommer ud at køre.
Ikke støjdæmpende tændrør
De er måske originale, men jeg havde nok valgt et støjdæmpet tændrør.
Der er ingen ulemper kun fordele.
Pæn bil uden rust. og helt original.
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Flot vogn.
Det må have været et 92-93 hit. Har Skrottet en OG900 helt magen til. LP turbo T16 med Aero kit metal grøm og mørkegrå sæder samt træ ab fabrik. Med lukas benz indsprøjt.
Desværre havde den ABS bremser og systemet fejelede så røg den til omsmeltning på trods af lavt km.tal. 1gen. ABS systemet er ikke super.
Nok om det.
De Bosch tændrør er ikke monteret ab fabrik.
Den er født med NCK typen med meget tynd centerelektrode.
Ihttps://www.partsforsaabs.com/product_info.php?products_id=63
I 90erne var Bosch røret med tre stel-ben ret populært og kraftig opreklameret.
De er desværre ikke gode til OG900Turbo.
NGK enhederne til OG900T16 er halvdyre så mange prøver billige alternativer,
PS. Den ser fin ud nedenunder.
Super godt. Den har ikke set salt..
Så hold den væk fra det. Salt dræber dem.
Det må have været et 92-93 hit. Har Skrottet en OG900 helt magen til. LP turbo T16 med Aero kit metal grøm og mørkegrå sæder samt træ ab fabrik. Med lukas benz indsprøjt.
Desværre havde den ABS bremser og systemet fejelede så røg den til omsmeltning på trods af lavt km.tal. 1gen. ABS systemet er ikke super.
Nok om det.
De Bosch tændrør er ikke monteret ab fabrik.
Den er født med NCK typen med meget tynd centerelektrode.
Ihttps://www.partsforsaabs.com/product_info.php?products_id=63
I 90erne var Bosch røret med tre stel-ben ret populært og kraftig opreklameret.
De er desværre ikke gode til OG900Turbo.
NGK enhederne til OG900T16 er halvdyre så mange prøver billige alternativer,
PS. Den ser fin ud nedenunder.
Super godt. Den har ikke set salt..
Så hold den væk fra det. Salt dræber dem.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- Deja-wuzzz
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Tændrør til T16 motoren er ikke dyre end andre ca 20-25 dkr
https://shop.speedparts.se/sv/prod/900- ... 44442.html
De rør som viking linker til er Iridium og holder over 100.000 km
Tja sidst jeg nævnte her på SKD at jeg havde en yderst velholdt OG900 hvor jeg kun havde skiftet rør 3 gange med over 325.000 km , blev det stillet store spørgsmål om den kunne være velholdt
Næste skift her til foråret bliver til kobber elektrode rør (Som den jeg linker til), da jeg alligevel tager rørene ud over vinteren for at fylde olie ned i cylinderne. prisen bliver den samme når rørene holder 4x kortere og koster 4x mindre.
Kobber slides langt hurtigere end Platin eller Iridium rør, med derimod er gnisten kraftigere da der er mindre modstand i kobber.
https://shop.speedparts.se/sv/prod/900- ... 44442.html
De rør som viking linker til er Iridium og holder over 100.000 km
Tja sidst jeg nævnte her på SKD at jeg havde en yderst velholdt OG900 hvor jeg kun havde skiftet rør 3 gange med over 325.000 km , blev det stillet store spørgsmål om den kunne være velholdt
Næste skift her til foråret bliver til kobber elektrode rør (Som den jeg linker til), da jeg alligevel tager rørene ud over vinteren for at fylde olie ned i cylinderne. prisen bliver den samme når rørene holder 4x kortere og koster 4x mindre.
Kobber slides langt hurtigere end Platin eller Iridium rør, med derimod er gnisten kraftigere da der er mindre modstand i kobber.
900i 1985
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
- Service, ja du får se hvad som er sket med bilen.. Der er desværre for få timer i døgnet til at lægge billeder ud her inde.. :/
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Starte og starte, den havde lidt svært ved at holde sig selv i live vil jeg sige hahaMortenvig skrev: ↑25. dec 2018, 09:44Utroligt at bilen kunne starte på den brune væske.
Håber ikke det giver nogle følge problemer.
Bedømt på filtrenes tilstand, så er der ikke brugt mange lire på service de sidste mange tusinde km.
Det kommer vel til at hedde er udvidet hovedservice inden bilen kommer ud at køre.
Ikke støjdæmpende tændrør
De er måske originale, men jeg havde nok valgt et støjdæmpet tændrør.
Der er ingen ulemper kun fordele.
Pæn bil uden rust. og helt original.
MVH
Morten
- Service, ja du får se hvad som er sket med bilen.. Der er desværre for få timer i døgnet til at lægge billeder ud her inde.. :/
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Ked af at høre den gik til skrot på grund af ABS fejl... Tror mange fejl på selve ABS systemet er på grund af dårlig væske.. Bliver ikke skiftet tit nok. Men det er jo en hele religion som kan tages en anden dag.
Tror helt bestemt at disse tændrør + luftfilter er monteret af den lokale værksted i Italien.. Har stået stille i 4-5 i år en garage i Italien, så lidt omsorg før opstart er altid godt.
p.s
- Kun 18+ graders bil
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
viking skrev: ↑25. dec 2018, 19:02Flot vogn.
Det må have været et 92-93 hit. Har Skrottet en OG900 helt magen til. LP turbo T16 med Aero kit metal grøm og mørkegrå sæder samt træ ab fabrik. Med lukas benz indsprøjt.
Desværre havde den ABS bremser og systemet fejelede så røg den til omsmeltning på trods af lavt km.tal. 1gen. ABS systemet er ikke super.
Nok om det.
De Bosch tændrør er ikke monteret ab fabrik.
Den er født med NCK typen med meget tynd centerelektrode.
Ihttps://www.partsforsaabs.com/product_info.php?products_id=63
I 90erne var Bosch røret med tre stel-ben ret populært og kraftig opreklameret.
De er desværre ikke gode til OG900Turbo.
NGK enhederne til OG900T16 er halvdyre så mange prøver billige alternativer,
PS. Den ser fin ud nedenunder.
Super godt. Den har ikke set salt..
Så hold den væk fra det. Salt dræber dem.
Ked af at høre den gik til skrot på grund af ABS fejl... Tror mange fejl på selve ABS systemet er på grund af dårlig væske.. Bliver ikke skiftet tit nok. Men det er jo en hele religion som kan tages en anden dag.
Tror helt bestemt at disse tændrør + luftfilter er monteret af den lokale værksted i Italien.. Har stået stille i 4-5 i år en garage i Italien, så lidt omsorg før opstart er altid godt.
p.s
- Kun 18+ graders bil
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Største step var at få bilen kørende så den kunne klare toldsyn + alm syn for at kunne betale afgiften på bilen.
- Lidt små ting måtte justeres før afgang til syn.
En solid "klud" lyd fra højre fram blev ret hurtigt tidligt med lidt kørsel rundt i indkørslen.
Ny bøsning blev monteret og klar til syn
- Lidt små ting måtte justeres før afgang til syn.
En solid "klud" lyd fra højre fram blev ret hurtigt tidligt med lidt kørsel rundt i indkørslen.
Ny bøsning blev monteret og klar til syn
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Mortenvig
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Der er ingen tvivl min næste bil bliver importere fra det sydlige europa, eller nord sverige.
Biler fra dette rustbælte, er ikke værd at røre ved.
Hvad lyder afgiften på ?
MVH
Morten
Biler fra dette rustbælte, er ikke værd at røre ved.
Hvad lyder afgiften på ?
MVH
Morten
9-3 2,0 t 2003 170 hk nu med 200 hk AERO klon motor.
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
Projekt tråd.
http://www.saabklubdanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=32002
Tidligere Biler
Volvo 245 turbo 250+ hk
Volvo 264 turbo 250+ hk
Volvo 242 dl 90 hk
BMW 2002 150+ hk
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
- Kontakt:
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Jeg har en '92 900EP med telt. Skarabæ, med sand læjer og træ. Kluden er sand. Bilen kom fra Napoli.
Den blev købt i '06.
Afgiften var 77.775. Jeg lavede en kornfed klage til Motorankenævnet, således afgiften blev nedsat til 68775.
Bilen kostede 50 klik. Der var ingen servicebog, det er nu ligemeget. Samtlige væsker skiftet, af mig.
Bilen har 141 HK. Den kører kanongodt. Den skal IKKE tunes. Jeg skal bare køre i den, jeg skal ikke skrue og jeg skal ikke poste penge ind i bilen.
Den blev købt i '06.
Afgiften var 77.775. Jeg lavede en kornfed klage til Motorankenævnet, således afgiften blev nedsat til 68775.
Bilen kostede 50 klik. Der var ingen servicebog, det er nu ligemeget. Samtlige væsker skiftet, af mig.
Bilen har 141 HK. Den kører kanongodt. Den skal IKKE tunes. Jeg skal bare køre i den, jeg skal ikke skrue og jeg skal ikke poste penge ind i bilen.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Det er desværre blevet forsømt lidt med billeder og tekst her inde på siden, men bedre set end aldrig
Som bekendt tidligere er min Ep født som en LPT = let tryk turbo 145hk model - Man burde jo nok at holde sådan en model 100% originalt meeen så er den ikke så personlig som jeg gerne vil have den. Så derfor blev denne her indkøbt:
900 T16 1987 med SAAB's velkendte APC system som øger effekten fra 145 hk til 175hk standart.
Bilen havde stået stille i mere end 10 år på samme græs plæne, som tydeligvis havde sat sine spor hist og pist.
Komplet APC ledningsnet
Som bekendt tidligere er min Ep født som en LPT = let tryk turbo 145hk model - Man burde jo nok at holde sådan en model 100% originalt meeen så er den ikke så personlig som jeg gerne vil have den. Så derfor blev denne her indkøbt:
900 T16 1987 med SAAB's velkendte APC system som øger effekten fra 145 hk til 175hk standart.
Bilen havde stået stille i mere end 10 år på samme græs plæne, som tydeligvis havde sat sine spor hist og pist.
Komplet APC ledningsnet
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Sikke et stykke arbejde at få løsnet diverse bolte og skruer for at få det pillet ud hel skinnet
Tankerne har fløjet omkring med dette kære projekt, om hvor vidt det skulle strække sig
- Folk omkring mig havde jo nok set hvad som var i vente men der går jo altid lidt tid før man endelig selv opdager hvad man har sagt ja til
I den forbindelse stod det klar, at bilen ikke kunne blive stående på sine 4 hjul og heller ikke på liften. Flere ideer blev luftet og flere blev skrottet til en aften hvor youtube kørte i baggrunden med produktionen af OG900 fra Malmø 1989 hvor ideen opstod til en rulle vogn som de anvendte på farbrikken under den tid.
Fra ide til virkelighed:
De fleste vil nok tænke, hold da op den ser solid ud og måske lige overdimensioneret xx procent men hellere på den sikre side end at blive til en pande kage på gulvet. Eller få et "skævt" karosseri.
Tankerne har fløjet omkring med dette kære projekt, om hvor vidt det skulle strække sig
- Folk omkring mig havde jo nok set hvad som var i vente men der går jo altid lidt tid før man endelig selv opdager hvad man har sagt ja til
I den forbindelse stod det klar, at bilen ikke kunne blive stående på sine 4 hjul og heller ikke på liften. Flere ideer blev luftet og flere blev skrottet til en aften hvor youtube kørte i baggrunden med produktionen af OG900 fra Malmø 1989 hvor ideen opstod til en rulle vogn som de anvendte på farbrikken under den tid.
Fra ide til virkelighed:
De fleste vil nok tænke, hold da op den ser solid ud og måske lige overdimensioneret xx procent men hellere på den sikre side end at blive til en pande kage på gulvet. Eller få et "skævt" karosseri.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Lidt små justeringer blev det dog til på rulle vognen men alt i alt den perfekte løsning til min opgave. Bilen var pludselig flyt bar og alt var tilgængelig.
Der vil den stå de næste mange måneder Nu når bilen står sikkert og godt så kan adskillinges processen så småt begynde. At få markeret alt op i størrelse orden m.m Tusinde tak til Regin for tippet om de så kalde "markat" sedler og husk masser af billeder
Vi kan sørme også arbejde under bilen hvis vi ønsker dette.
Der vil den stå de næste mange måneder Nu når bilen står sikkert og godt så kan adskillinges processen så småt begynde. At få markeret alt op i størrelse orden m.m Tusinde tak til Regin for tippet om de så kalde "markat" sedler og husk masser af billeder
Vi kan sørme også arbejde under bilen hvis vi ønsker dette.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Lidt indkøb bliver det også til
Allerede fra start af, stod det klart at bilen var faktisk i ret god stand. dvs uden rust.
- Så linjen blev ret hurtigt lagt at bilen skulle forholdsvis være original men stadigvæk med de personlige træk. Så må vi se, hvor mange som lægger mærke til disse små forandringer der vil komme i fremtiden
Allerede fra start af, stod det klart at bilen var faktisk i ret god stand. dvs uden rust.
- Så linjen blev ret hurtigt lagt at bilen skulle forholdsvis være original men stadigvæk med de personlige træk. Så må vi se, hvor mange som lægger mærke til disse små forandringer der vil komme i fremtiden
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Så klart arbejdet fortsætter inde i bilen med demontering
Eftersom min SAAB er import fra Italien hvor A/c mere er standart udstyr end sædevarme så er bilen trods det stadigvæk forbedret til sædevarme kontakt etc etc
Så klart, nu når bilen skal være en FPT model så bliver speedometret også ændret.
Eftersom min SAAB er import fra Italien hvor A/c mere er standart udstyr end sædevarme så er bilen trods det stadigvæk forbedret til sædevarme kontakt etc etc
Så klart, nu når bilen skal være en FPT model så bliver speedometret også ændret.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Det er klart, at når der kommer ny "lady" i garagen så er man altid lidt ekstra tændt på opgaven og gennemgang af bilen.
Det skal jo siges at bilen blev købt online i italien, hvor jeg kun havde set 5 billeder og sælgeren mente den trængte til en gang maling. Så man er vel altid spændt på om det kan være en mandags model eller en rust bunke man har brugt xxx tusinde kr på
So fare, so Good Ligner jo en ny bil her under, kontra resten af bilen som minder meget om en korn 400. Stadigvæk de originale "platter" til de gennemgående skruer
Det skal jo siges at bilen blev købt online i italien, hvor jeg kun havde set 5 billeder og sælgeren mente den trængte til en gang maling. Så man er vel altid spændt på om det kan være en mandags model eller en rust bunke man har brugt xxx tusinde kr på
So fare, so Good Ligner jo en ny bil her under, kontra resten af bilen som minder meget om en korn 400. Stadigvæk de originale "platter" til de gennemgående skruer
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Tiden går og indkøbs listen bliver længere og længere
- Et godt skridt på vejen til et frisk look er jo altid noget bling effekt så...
NOS grill
- Et godt skridt på vejen til et frisk look er jo altid noget bling effekt så...
NOS grill
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Handlen fortsætter lidt endnu
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Nå tilbage til arbejdet igen
Begynder så småt inde i bilen med varme kassen / elementet. Ser fint og tørt ud Hvad mon det er for en rund genstand som ligger i varmehuset. Et klistermærke fra Italien. Samme by som bilen er leveret og købt i. Vi kigger lidt videre på varme elementet / hanen også. Original er den. Og rigtigt årstal også. Så er den ved at være tom
Begynder så småt inde i bilen med varme kassen / elementet. Ser fint og tørt ud Hvad mon det er for en rund genstand som ligger i varmehuset. Et klistermærke fra Italien. Samme by som bilen er leveret og købt i. Vi kigger lidt videre på varme elementet / hanen også. Original er den. Og rigtigt årstal også. Så er den ved at være tom
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Arbejdet begynder så småt at gå mod motor rum og undervogn.
Den skal dog senere hen få en lille opfriskning
Et lille oversigts billede
Så blev man lige bekræftet i, at det er en Let tryk turbo
Mitsu turbo som kun de sidste årgange havde glæden af at køre med. Vandkølet turbo osv.
En lille overrakselse ved afmontering af den store plastic kåbe omkring svinghjulet. Den havde en mindre metallisk lyd omkring svinghjulet hvilket der nok var en årsag til
Da bilen er udstyret med R12 anlæg ( A/c anlæg så måtte jeg i gemme kassen for at finde et passende løfte øje nu når motoren skulle ud.
Der kom den fri fra karosseriet
Den skal dog senere hen få en lille opfriskning
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Godt og grundigt arbejde
Flot.
Så er det nummer 2 fra Saab Firenze her i klubben jeg kender til der får den store tur.
Min cab MY87 og også fra Saab i Firenze
Det må have været en aktiv forhandler....
Du bliver glad for at gå fra ep til FP ( elendig power til full power )
Min erfaring med renovering af Saab:
Husk frost propperne, de er super nemme at skift når motoren er ude, bøvlet når motoren i monteret.
Det kan klart anbefales at søge efter en 8er gearing, når du går fra 150hk til vel ca, 200 hk med lidt APC trim.
Den er meget lavgearet og med ekstra muskler bliver den undergearet.
Spar lidt penge sammen og giv den en ny/renoveret tandstang.
Autodoc har haft dem et par gange....
De holder ca. 200kkm eller 25-30 år og det er et hulens arbejde at skifte bagefter, samt friske servo slanger.
Man kan ny skaffe nye oliekølerslanger fra DO88.
Eller få nye lavet hos Slangespecialisten rødvig Stevns. Jeg fik lavet nye slanger i teflon med rustfriflet, samt rustfri fittings for i alt ca. 750 kr. inkl fragt for to slanger !!! i en kvalitet der langt overgår Saab´s egne gummi slanger...
Dejligt at se en ægte Saab blive fixet,,,
Flot.
Så er det nummer 2 fra Saab Firenze her i klubben jeg kender til der får den store tur.
Min cab MY87 og også fra Saab i Firenze
Det må have været en aktiv forhandler....
Du bliver glad for at gå fra ep til FP ( elendig power til full power )
Min erfaring med renovering af Saab:
Husk frost propperne, de er super nemme at skift når motoren er ude, bøvlet når motoren i monteret.
Det kan klart anbefales at søge efter en 8er gearing, når du går fra 150hk til vel ca, 200 hk med lidt APC trim.
Den er meget lavgearet og med ekstra muskler bliver den undergearet.
Spar lidt penge sammen og giv den en ny/renoveret tandstang.
Autodoc har haft dem et par gange....
De holder ca. 200kkm eller 25-30 år og det er et hulens arbejde at skifte bagefter, samt friske servo slanger.
Man kan ny skaffe nye oliekølerslanger fra DO88.
Eller få nye lavet hos Slangespecialisten rødvig Stevns. Jeg fik lavet nye slanger i teflon med rustfriflet, samt rustfri fittings for i alt ca. 750 kr. inkl fragt for to slanger !!! i en kvalitet der langt overgår Saab´s egne gummi slanger...
Dejligt at se en ægte Saab blive fixet,,,
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
- Lidt sjovt at der er "flere" fra samme by. Det er en mellem stor forhandler som stadigvæk levere videre i Firenze. Har i tankerne at tage turen der ned med bilen for lidt foto sjov når den engang er færdig.
Der er blevet lavet en større omgang i motor rummet etc etc, Det er bare mig som endelig ikke har fået lagt billeder op her på siden.. Har brugt en Svenske SAAB Klub i stedet, men den DK fortjener også lidt opmærksomhed efter der er kommet ro i klubben igen.
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Tusinde takviking skrev: ↑25. apr 2020, 21:19Godt og grundigt arbejde
Flot.
Så er det nummer 2 fra Saab Firenze her i klubben jeg kender til der får den store tur.
Min cab MY87 og også fra Saab i Firenze
Det må have været en aktiv forhandler....
Du bliver glad for at gå fra ep til FP ( elendig power til full power )
Min erfaring med renovering af Saab:
Husk frost propperne, de er super nemme at skift når motoren er ude, bøvlet når motoren i monteret.
Det kan klart anbefales at søge efter en 8er gearing, når du går fra 150hk til vel ca, 200 hk med lidt APC trim.
Den er meget lavgearet og med ekstra muskler bliver den undergearet.
Spar lidt penge sammen og giv den en ny/renoveret tandstang.
Autodoc har haft dem et par gange....
De holder ca. 200kkm eller 25-30 år og det er et hulens arbejde at skifte bagefter, samt friske servo slanger.
Man kan ny skaffe nye oliekølerslanger fra DO88.
Eller få nye lavet hos Slangespecialisten rødvig Stevns. Jeg fik lavet nye slanger i teflon med rustfriflet, samt rustfri fittings for i alt ca. 750 kr. inkl fragt for to slanger !!! i en kvalitet der langt overgår Saab´s egne gummi slanger...
Dejligt at se en ægte Saab blive fixet,,,
- Lidt sjovt at der er "flere" fra samme by. Det er en mellem stor forhandler som stadigvæk levere videre i Firenze. Har i tankerne at tage turen der ned med bilen for lidt foto sjov når den engang er færdig.
Der er blevet lavet en større omgang i motor rummet etc etc, Det er bare mig som endelig ikke har fået lagt billeder op her på siden.. Har brugt en Svenske SAAB Klub i stedet, men den DK fortjener også lidt opmærksomhed efter der er kommet ro i klubben igen.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Nu når motoren er ude, så forsætter vi bag til med undervognen. Så det kan komme ud af huset og videre
Wupti, så kom klumpen ned Originale?? Ser ellers sund ud trods sin alder og sand
Wupti, så kom klumpen ned Originale?? Ser ellers sund ud trods sin alder og sand
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Sidste oprydning i motor rummet før rengøring
Behøver nye bøsninger
Klar til vask
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Så må vi hellere rulle den ud og komme i gang med rengøringen af karosseriet.
Vaske vaske
Vaske vaske
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Tid til at brække gulvet op i min kære OG900. Nødvendigt? Nej meeen vi ved jo aldrig hvad som kan gemme sig under gulvet
Af med bagklappen for inspektion. Fy for pyffer :/ Velkendt problem på OG900. Bagklappen har tidliger været afmonteret, skruer til hængslerne sad ikke korrekt plus neder delen af de hvide clips i bagklappen var pludselig blevet "230" grønne I tænke boksen, skal man fikse eller skifte, men til hvad?
Af med bagklappen for inspektion. Fy for pyffer :/ Velkendt problem på OG900. Bagklappen har tidliger været afmonteret, skruer til hængslerne sad ikke korrekt plus neder delen af de hvide clips i bagklappen var pludselig blevet "230" grønne I tænke boksen, skal man fikse eller skifte, men til hvad?
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Glemte lige at lægge disse to billeder til under vaske episoden
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Karosseriet begynder så småt at være klar til paint shop, meeeen som alle andre biler fra Italine så er man ekstrem god til at handle i "Bilka"
Så den lokale bule mand måtte lige bruge 2 timer på hele bilen
Lidt små markeringer inden han kigger forbi
Nu når gulvet er "Brækket" op så skal der jo så klart noget nyt i. Så en lille hjælpe skabelon er altid godt
Så den lokale bule mand måtte lige bruge 2 timer på hele bilen
Lidt små markeringer inden han kigger forbi
Nu når gulvet er "Brækket" op så skal der jo så klart noget nyt i. Så en lille hjælpe skabelon er altid godt
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Tiden flyver afsted. Træffet i Trollhättan dette år (2017) var helt igennem et fantastisk år!
- Så klart vi støtter dem oppe i Trollhättan det vi nu kan.
Wupppsh! Hvad har vi her. Fabriks ny bagklappe med hjem fra Trollhättan! Små forbedringer på dørene. Næste step plade afdelingen for bule på højre side. Hurtig kig under om der er noget som er "misset"
- Så klart vi støtter dem oppe i Trollhättan det vi nu kan.
Wupppsh! Hvad har vi her. Fabriks ny bagklappe med hjem fra Trollhättan! Små forbedringer på dørene. Næste step plade afdelingen for bule på højre side. Hurtig kig under om der er noget som er "misset"
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Imens de sidste detaljer gøres klar inden maler, så "Projekt" undervogn hjem fra sandblæser, metalisering, epoxy maling.
Det er vist helt okay for montering
Det er vist helt okay for montering
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Lille indkøbs seddel blev det også til med klister mærker.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Kære lille B202S motor skulle så klart også have en omgang nu når alt andet skal have.
Godt slidt :/
Menuen står på komplet kæde kit, lejer, frost propper, pakninger osvMed Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Imens søgningen på reservedele så kom alle bolte, skruer, møtrikker, beslag osv osv hjem
Så skal det bare lægges tilbage i de rigtige poser
Lille opfriskning af ledningsnettet skal også til. Samt montering af APC kit plus det løse Samling igen, nyt tape etc etc. Kan fortælle at der PT er brugt 130 meter til bilen plus det løse som kommer siden hen!
Så skal det bare lægges tilbage i de rigtige poser
Lille opfriskning af ledningsnettet skal også til. Samt montering af APC kit plus det løse Samling igen, nyt tape etc etc. Kan fortælle at der PT er brugt 130 meter til bilen plus det løse som kommer siden hen!
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
D. 6 November 2017 kom det ventede opkald fra maleren
Farven blev original 230 SCARABE GREEN. Mest kendt fra 9000 modellerne.
Farven blev original 230 SCARABE GREEN. Mest kendt fra 9000 modellerne.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Lidt til sortInerings arbejde
Plus det løse
Før:
Plus det løse
Før:
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Efter godt og vel 4 uger hvor bilen har bare stået og fået frisk luft. Så var det endelig tid til nyt gulv i bilen
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Næste step. Så klart bilen skal undervogns behandles! Sende den afsted til sprøjt, niks kommer ikke til at ske, Hvad gør man så??
Ja man rydder den ene halvdel af værkstedet og bygger et "drivhus" af plastik OG gør det selv Øver del overstået, ny overtræk og vi går til bunden
Ja man rydder den ene halvdel af værkstedet og bygger et "drivhus" af plastik OG gør det selv Øver del overstået, ny overtræk og vi går til bunden
Senest rettet af Nanki 26. apr 2020, 19:55, rettet i alt 1 gang.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Ved at gøre så småt klar til montering af tank og benzinslangerne osv:
Originale tank bånd + gummi. Lidt rengøring gør meget. Klar til montering
Originale tank bånd + gummi. Lidt rengøring gør meget. Klar til montering
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Lidt forsjov billeder med måling af tykkelsen må malingen
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Lidt monterings arbejde
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Originale stop pudder
Kedelig ABS enhed
Opfriskning
Gammel sur bremsevæske.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Ved at klar gøre til montering af for + bag vogn.
Rengjort V.s uden.
Forkert farve
Bedre
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Tid til en pause og rengøring i garagen
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: SAAB OG900 EP T16 Serie. 013455
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)