En Saab ser alment fin ud dagtid, men på de mørke timer af døgnet -
så kan den se bare så "good looking" ud
Lidt som en ulv i fåreklæder
Så lad mig nu se hvad i har for billeder af tøserne "By night"
Saab by nigth's
Redaktør: Bestyrelsen
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Saab by nigth's
I DK er det jo som bekendt absurd dyrt at købe, eje og køre bil.
Jeg har derfor fjernet alt overflødigt isenkram fra min 9000 for at forbedre benzinøkonomien.
Dette har medført at jeg bruger en lommelygte når jeg kører om natten. Men jeg ser ikke så godt med lommelygten, så jeg begrænser kørsel i mørke til det nødvendige. Jeg har derfor ingen natbilleder, men kan da vise dette af min benzinforbrugs optimerede A50...
Jeg har derfor fjernet alt overflødigt isenkram fra min 9000 for at forbedre benzinøkonomien.
Dette har medført at jeg bruger en lommelygte når jeg kører om natten. Men jeg ser ikke så godt med lommelygten, så jeg begrænser kørsel i mørke til det nødvendige. Jeg har derfor ingen natbilleder, men kan da vise dette af min benzinforbrugs optimerede A50...
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
En limousine med muller.
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Men giver den løsning der -
ikke noget højere luftmodstand = mere benzinforbrug ..............
Ligner ellers den modsatte EU moderne variant med DRL -
intet lys bagtil selv når det er som mest "tåget/mørkt"
Re: Saab by nigth's
Carlsson skrev: ↑18. feb 2020, 17:49I DK er det jo som bekendt absurd dyrt at købe, eje og køre bil.
Jeg har derfor fjernet alt overflødigt isenkram fra min 9000 for at forbedre benzinøkonomien.
Dette har medført at jeg bruger en lommelygte når jeg kører om natten. Men jeg ser ikke så godt med lommelygten, så jeg begrænser kørsel i mørke til det nødvendige. Jeg har derfor ingen natbilleder, men kan da vise dette af min benzinforbrugs optimerede A50...
Kl3.jpg
Men giver den løsning der -
ikke noget højere luftmodstand = mere benzinforbrug ..............
Ligner ellers den modsatte EU moderne variant med DRL -
intet lys bagtil selv når det er som mest "tåget/mørkt"
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Det er ikke noget hærskaren af bureaukrater i EU har opfundet.
De har simpelthen tyvestjålet ideen fra mig:
Re: Saab by nigth's
Det er ikke noget hærskaren af bureaukrater i EU har opfundet.
De har simpelthen tyvestjålet ideen fra mig:
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
En limousine med muller.
- NC_Ribe
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Saab by nigth's
Hej Carlsson
Kan vi nu ikke få den samlede historie om din "9K med morfargear ex rust"? Du har jo tidligere"narret" uskyldige nytilkomne med billede af reservehjulsbrøndsdræn, som blev opfattet som standard 9K. Og da jeg ikke er så selvkørende som Plankan, Viking m.fl., ville det være fedt at få historien om, hvordan (og hvor) man kan få renoveret sin gode, gamle SAAB uden selv at være troldmand.
Mvh/NC
Kan vi nu ikke få den samlede historie om din "9K med morfargear ex rust"? Du har jo tidligere"narret" uskyldige nytilkomne med billede af reservehjulsbrøndsdræn, som blev opfattet som standard 9K. Og da jeg ikke er så selvkørende som Plankan, Viking m.fl., ville det være fedt at få historien om, hvordan (og hvor) man kan få renoveret sin gode, gamle SAAB uden selv at være troldmand.
Mvh/NC
9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Njjaaeee... Det er jo 7 år siden og alle elendighederne går jo i glemmebogen når først den er færdig og man glider afsted i limo'en.
Når jeg ser Plankan's tråd husker jeg de ufattelig mange ting man skal lave ved en 16 år gammel bil for at få den fejlfri. Til gengæld er det jo altid den samme ombæring med en 9000, bortset fra at jeg indtil nu har været forskånet for den defekte recirkulations motor. Til gengæld måtte jeg slås med nogle ret aparte problemer. Så min tråd ville i givet fald komme til at ligne Plankan's meget, og han er en meget bedre fortæller end jeg.
Re: Saab by nigth's
Njjaaeee... Det er jo 7 år siden og alle elendighederne går jo i glemmebogen når først den er færdig og man glider afsted i limo'en.
Når jeg ser Plankan's tråd husker jeg de ufattelig mange ting man skal lave ved en 16 år gammel bil for at få den fejlfri. Til gengæld er det jo altid den samme ombæring med en 9000, bortset fra at jeg indtil nu har været forskånet for den defekte recirkulations motor. Til gengæld måtte jeg slås med nogle ret aparte problemer. Så min tråd ville i givet fald komme til at ligne Plankan's meget, og han er en meget bedre fortæller end jeg.
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
En limousine med muller.