Banner cycler

Nyt om træf på lørdag hos Vagnssaabmuseum?

Her kan der skrives om div. træf og arrangementer.

Redaktør: Bestyrelsen

NC_Ribe
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 695
Tilmeldt: 18. feb 2015, 22:00

Nyt om træf på lørdag hos Vagnssaabmuseum?

26. mar 2020, 15:28

Hej

Bliver træffet på lørdag d. 28/3 afholdt? Jeg kunne ikke selv komme, da jeg skulle til kobberbryllup, men det er aflyst. Jeg går ud fra, at der normalt ville komme mere end 9 til sådan et arrangement...

I denne sammenhæng nogle spørgsmål og en bøn til TKnage (og bestyrelsen). Du skrev d. 8/2 følgende til Viking (i hans tråd om V4-motoren):
Helt klart en opfordring til, at komme til træf den dag.
Der kommer mange 2T og V4 folk er jeg sikker på.
Gode muligheder for, at skabe sig et V4 netværk. :-)
Man behøver ikke tilmelde sig hos Vagn. Man dugger bare op.
Vil man med på Teknisk Museum Sønderjylland bag efter sammen med klubberne, så skal man tilmelde sig hos Søren (V4 mand!) eller mig.
- Se bladet som gerne skulle være kommet i sidste uge side 17.
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
Først tak for den information, som jeg nok havde benyttet mig af under normale omstændigheder (at møde op og støtte Vagn -den anden del af arrangementet var af mindre interesse for mig). Jeg synes dog, at det var på en lidt tilfældig måde, oplysningen kom ud. Når det nu er et åbent fællestræf, burde det så ikke som minimum annonceres her i dette forum? Og gerne også på forsiden -der er jo plads til mere end blot Int2020.

Mvh/NC


9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66
Brugeravatar
tknage
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1632
Tilmeldt: 15. jun 2010, 07:15

Re: Nyt om træf på lørdag hos Vagnssaabmuseum?

26. mar 2020, 19:42

Hej.

Arrangementet var annonceret i bladet og dermed er alle medlemmer inviteret hvilket ikke er tilfældigt.

At jeg skriver et indlæg i forummet med en opfordring var mere et tilfældigt indslag af entusiasme. Jeg beklager hvis det forvirrer dig.

Alle medlemmer der var tilmeldt vores tur har fået personligt besked om, at det er aflyst grundet covid-19.

Dermed er alle det vedkommer orienteret.

Det nåede ikke i "påmindelses" kalenderen her på siden, hvilket nok ER en forglemmelse/tilfældigt. Men, alle har som sagt fået invitationen i bladet. Jeg har altså heller ikke tænkt over det skulle annonceres "post mortem" da alle tilmeldte er orienteret om situationen.

En del af arrangementet var Vagns åbent hus, hvilket ikke krævede nogen tilmelding her fra. Vagn har sikkert annonceret aflysningen et eller andet sted. Det ved jeg ikke noget om, men vi har altså styr på "vores".
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710

9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
NC_Ribe
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 695
Tilmeldt: 18. feb 2015, 22:00

Re: Nyt om træf på lørdag hos Vagnssaabmuseum?

27. mar 2020, 13:35

Hej Thomas

Forvirrer mig? :?

Nå, men jeg noterer mig, at I mener at have styr på det.

Mvh/NC
9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66

Tilbage til "Træf Forum"