Faldt lige over denne: https://laeborg-autohandel.dk/biler-til ... 1686973122
Nogen fra klubben der kender denne "2,3 turbo 9000i"?
Kendere vil kunne spotte dele der ikke hører årgangen til

Den er så fin, Henrik - behold den og glæd dig over god samlekvalitet og gode køreoplevelser
Den skal nok være der stadig, men glider jo desværre nedad i aktualitet, efterhånden som nye opslag dukker ophf-eco-power skrev: ↑3. jul 2020, 19:01Jo, jeg har fået hjælp af "9000 Griffin" til at lægge en annonce på FB. Jeg regner med, den stadig er der![]()
/Henrik
Hvad er det for noget spændende, som du skal have ud at køre?
Der er lagt en ny annonce på FB nunemssaab skrev: ↑6. jul 2020, 20:09Henrik, når det er så ‘hemmelig’ en annonce, at jeg ikke opdager den og ikke aktivt kan lede den frem i det rette forum og ej heller finde den på din vens egen profil, så får du ikke fat i ret mange af de (muligvis få) potentielle købere, ja så er det nok en god ide at udvide målgruppen. Hvis jeg havde boet på Als, så havde jeg lagt bilen til salg på ‘mobile.de’ - i Tyskland og Holland er priserne højere, end i fattigrøvs-danmark
Jeg kan dog godt forstå, at du helst så bilen blive her i landet, særligt hvis det er en bil med kendt dansk historie.
Min kører nu hos i Kbh hos SKD-mand, dvs. den er måske i Jylland på ferie for tiden
Gælder mig til at høre mere om ng9-3 ss projektet, selvom jeg er overrasket over, at du ‘gider’ noget der er så ‘nyt’ og GM-inficeret. Pøj, pøj med begge dele herfra![]()