Med radiobilerne er en ny æra begyndt, hvor bilfabrikkerne nu uden konsekvens kan levere biler som ikke lever op til specifikationer og godkendelser. Det har man i årevis praktiseret i computer branchen, som jo også var den stolte opfinder af den kunstige forældelse.
På radiobilerne kan alle fabrikationsfejl og dårlige konstruktioner klares med en software opdatering, det er da smart
Når batterilevetiden er kortere end garantiperioden, klarer vi det med en software opdatering som nedsætter bilens ydeevne betragteligt. Krakilske ejere af bilerne som ikke mener at det er i orden at ændre på bilens formåen efter købet, får bare en software opdatering som gør at autopiloten totalskader bilen,,, problem løst.
Når så det viser sig at autopiloten er skyld i et utal af ulykker giver man lige bilerne en software opdatering som ubønhørligt bombarderer føreren med påmindelser om at holde begge hænder på rattet osv. Når de stakkels førere så ikke orker at høre og se på dette vanvid mere, slår de autopiloten fra,,, problem løst.
Når det så viser sig at dørlåsene et noget billigt og klejnt skidt, så dørene springer op når bilen kolliderer, er det ikke så godt.
De producerede biler svarer jo så ikke til den bil producenten fik typegodkendt og crash testet.
Det klarer man let og elegant med en software opdatering som låser dørene når bilen kører. Den svage lukkemekanisme og den svage låsemekanisme er tilsyneladende tilsammen i stand til at forhindre at dørene springer op.
Krakilske ejere af bilerne som ikke ønsker at dørene låser af sig selv, får bare en software opdatering som gør at autopiloten totalskader bilen,,, problem løst.
https://edition.cnn.com/2023/12/23/econ ... index.html
Glædelig jul til alle her.