Så jeg ringede til Henrik Solgaard, som er VVS og bliktyd, om spurgte om hvor hurtig han kunne være i Nordjylland for at lave nye skorstens indfatninger, for det kan vel kun være det tilbage, nu hvor skortenen var fugen om! Så hvis alt går vel, så kommer han i næste weekend, så må vi håbe på godt vejr, ellers bliver det træls og sidder der på taget!
Loftet kan jeg vel bare lave et almindelig liste loft, når den våde plet er tør. Så bare lade det gamle loft sidde, da det ikke er tykkere end ca 1 cm!
Men imorges da Laila skulle lave skramblede eggs, så virkede komfuret ikke, der var gået en sikring til kraften. Den skiftede jeg så, men så kunne jeg høre strøm fra et kraft stik, som var på væggen ved skorten. Så af med dækselet til stikket, og uha der var lys show der inde, samt fugt. Så vand må have kravlet fra den ledning som er på én af billederne. Så jeg måtte pille ledningerne ud af stikket, samt plumbe ledningerne af, så jeg atter kunne tænde for strømme. Så når fugten er væk engang, så må stikket samles igen, eller et nyt på!
Billederne er taget med en telefon!