Kan ikke svare på emner - er vi løbet tør for diskplads?
Redaktør: Bestyrelsen
- fugmann
- SAAB-PSYCHO
- Kontakt:
Kan ikke svare på emner - er vi løbet tør for diskplads?
Sitet meddeleler om fejl hver gang jeg vil svare på et indlæg....
SAAB hilsner,
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
- Aresdk
- SAAB-MANIAC
+ vi får heller ikke mails når der svares på et indlæg... jeg får også af og til fejl, men den poster indlægget alligevel.
// Martin Johansen
http://Saabklub.dk - For dig der er tosset med SAAB.
http://Saabklub.dk - For dig der er tosset med SAAB.
- ErnstHøjbergJeppesen
- SAAB FREAK
Når du nu er i gang, var det måske en idè at kontollere, hvorfor Microsoft Explorer 7 ikke kan håndtere hjemmesiden. Explorer 6 kan uden problemer.
Alle andre hjemmesider kører upåklageligt på explorer 7, bla den svenske turboklub.
Alle andre hjemmesider kører upåklageligt på explorer 7, bla den svenske turboklub.
- TurboAnd
- EXTREME SAAB FREAK
EDIT: Da jeg postede dette emne, fik jeg ikke nogen fejl med "Disk quota" så noget tyder på de har fået rettet fejlen ved webhosten. Hvis nogen støder på det igen, så giv mig lige en priv..
Anders
Nu er det sådan at Internet Explorer7 er en Beta2. Til denne findes der ikke flash plugin, som skal bruges til at vise de 2 banners der er i toppen af siden. Hvis jeg slår ActiveX modulet for flash fra på min IE7Beta2, har jeg ingen problemer overhovedet med siden. Med flash aktiveret, kan jeg godt komme rundt på siden, men den er "sløv" da flashen fucker Ie7...Når du nu er i gang, var det måske en idè at kontollere, hvorfor Microsoft Explorer 7 ikke kan håndtere hjemmesiden. Explorer 6 kan uden problemer.
EDIT: Da jeg postede dette emne, fik jeg ikke nogen fejl med "Disk quota" så noget tyder på de har fået rettet fejlen ved webhosten. Hvis nogen støder på det igen, så giv mig lige en priv..
Anders
Anders