Har lige læst et uddrag af en artikel om kommende SAAB modeller. Artiklen er fra det svenske Auto Motor och Sport. Der står bl.a., at der kommer følgende modeller:
---------------------------------------------
Saab 9-4X (våren 2007)
Ny Saab 9-5 (hösten 2007)
Roadster och Coupé i stil med Aero X (2008)
Saab 9-1 (2008)
Ny Saab 9-3 (2009)
Angående nya 9-5, skriver dem att bilen får både framhjulsdrift och fyrhjulsdrift, motorer med 4 och 6 cylindrar med turbo såklart. Interiören ska vara den mest futuristiska som setts i någon produktions-Saab, med bl a head up-display, mycket ny teknik och nya material.
------------------------------------------------
Se mere på: http://www.isaab.net/nyhet.php?id=287
------------------------------------------------
Det bliver fedt, hvis der kommer en bil i stil med Aero X.
Nye SAAB modeller!!
Redaktør: Bestyrelsen
- Gundestrup
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Nej ikke for os dødelige, men det ville stadig være en fryd for øjet at se en sådan på de danske veje.K.Hansen skrev:Ja det kunne være fedt med en bil i stil med Aero X men den bliver jo nok ikke til at betale
MB E220 CDi mit 186HK und 400Nm
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Syntes det er lidt svært at give en reel stemme når man ikke kender grundlaget for nogen af bilerne.
En lille Saab i form af 9-1 til en overkommlig pris ville nok være et godt indspark men kom ikke med en corsa med Saab mærker.
AeroX/Roaster vil lige ledes være en smart ting. det er jo længe siden at saab har gjort noget i den bold gade ala den gang der blev lavet Sonetter.
9-4X kan jeg finde lidt på på nettet og det ligner en fælles platform melem Saab. Cadillac & Buick. lyder lidt som noget der kun ender på det amerikanske marked
men under alle omstændigheder så ville det da være et + med en udvidelse af Saab udvalget
En lille Saab i form af 9-1 til en overkommlig pris ville nok være et godt indspark men kom ikke med en corsa med Saab mærker.
AeroX/Roaster vil lige ledes være en smart ting. det er jo længe siden at saab har gjort noget i den bold gade ala den gang der blev lavet Sonetter.
9-4X kan jeg finde lidt på på nettet og det ligner en fælles platform melem Saab. Cadillac & Buick. lyder lidt som noget der kun ender på det amerikanske marked
men under alle omstændigheder så ville det da være et + med en udvidelse af Saab udvalget
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- JJ9000CSE
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
For os der har sammenbragte familier vil det være rigtig fedt med en Saab med plads til 6 personer..... Det har ikke været helt nemt at få kæresten til at gå med til at sælge sin Toyota for at få en bil med flere sæder, men samtidig holde stejlt på at jeg fortsat kører min 9K'er.... Vi KAN bare ikke være der alle sammen på lovlig vis.
Vi trænger for øvrigt også til en ny udgave af Saab'erne som kan markere sig på markedet med spændende og geniale løsninger i interiøret. Så en Audi forleden med ca. lige så mange år på bagen som min Saab, og den havde lige nogle lækre detaljer som jeg var lidt misundelig over... sol-gardiner indlejret i dørene bagi og eldrevet solgardin i bagruden var bare et par af dem...
Vi trænger for øvrigt også til en ny udgave af Saab'erne som kan markere sig på markedet med spændende og geniale løsninger i interiøret. Så en Audi forleden med ca. lige så mange år på bagen som min Saab, og den havde lige nogle lækre detaljer som jeg var lidt misundelig over... sol-gardiner indlejret i dørene bagi og eldrevet solgardin i bagruden var bare et par af dem...
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Mon ikke de er i gang med af grundlægge en helt ny afløser til 9-5.
9-5 modellen er ved at være gammel og de sælges nu med masser af udstyr.
(Efter samme princip som ved så med 9000 modellen 1995-1997.
Saab mangler en lille smart og hurtig by bil, i størrelse med Peugeot 200 serien.
Volvo kommer jo med en V30, lille men med T5 motoren.
9-5 modellen er ved at være gammel og de sælges nu med masser af udstyr.
(Efter samme princip som ved så med 9000 modellen 1995-1997.
Saab mangler en lille smart og hurtig by bil, i størrelse med Peugeot 200 serien.
Volvo kommer jo med en V30, lille men med T5 motoren.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- svenT16
- SAAB-MANIAC
jeg vil godt gi casper ankersen lidt ret, og tilføje at det da kunne væresjovt at se en aero x i et lyskryds med en audi tt for at se hvad bil der ville trække mest opmærksomhed.
jeg er jo ikke i tvivl,,,,,, men det kunne vi jo osse lave en afstemning om en dag
jeg er jo ikke i tvivl,,,,,, men det kunne vi jo osse lave en afstemning om en dag
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.