16. okt 2006, 20:40
Hejsa Henrik
Jeg er til dels enig med Mads og Søren. Dog er jeg ofte kva erfaring med tidl. produkter meget forbeholden overfor at købe tekniske apparater andre steder end der hvor de ved noget om dem. Jeg har før været ude for Bilka lookalike medarbejdere som i deres edb afdeling spurgte mig, hvordan apparatet virker

Mit argument må være, man køber brød hos bageren og edb hos.....
Mht. de 3 fundne maskiner, 3 fine valg. Du skriver selv hvordan de er komponentmæssigt og holdbarhedsmæssigt. HVIS du med dit køb ønsker at fremtidssikre dig bare en lille smule bør du fravælge den Celeron på dit link nr. 3, de 2 andre er bygget på den nye DUO teknologi hvilket giver dig markant bedre maskine, også om 1½ eller 2 år. HP'en er dyr men typisk prissat således fordi du får en programpakke med samt ofte (ikke at forveksle med altid) en bedre service og især ved reklamation! Derudover har den (i mine øjne) ik specilt meget plads, da ting fylder markant mere om 2 år end idag og ombytningsharddiske til bærbar koster knapper.
Kvaliteten på LG....tjaaa bopbop, som altid med lavprisprodukter, der er produceret på samme fabrik som kvalitetsprodukterne.....man får en anden pris og et andet mærke på hjelmen men meget meget ofte er det et fuldt ud ligeså godt produkt. Hvordan ville skoda ellers overleve i den moderne bilbranche når der både findes dyrere Audi og VW??

Just kidding guys men det gir stof til eftertanke.
Min favorit af de 3 er nok HP'en after all, dens indhold er et niveau over de 2 andre og den celeron bør du undgå....
Håber det er brugbart.....
Mvh. Anders