Banner cycler

Ekstra airbag ?

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
v8
EXTREME SAAB FREAK

Ekstra airbag ?

26. okt 2006, 23:07

kan man få disse airbags i T-Hansen?

Billede

Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:

27. okt 2006, 12:17

Næhh, men man kan vist stadigt få Henkells airbags til 1.98,-

Jeg bruger selv sådan en. Det er faktsk bare en stor solid ballon, som man kører med hængede ud af munden. Skulle man være uheldig at påkøre noget, får man rattet i brystet og ballonen pustes op lynhurtigt.

Nemt, hurtigt og fikst, og der er ingen irriterende lysende lamper som skal resettes. :wink:
Brugeravatar
Edwins
Kontakt:

27. okt 2006, 12:33

Jeg går jo en del op i tårne og har været alverdens steder for at studere disse tårne, Eiffel, CNN Tower, Twin Towers, Sears Tower, Empire State osv.

Jeg tog bla. et billede af Toronto Tower, hvor denne dame vadede ind i billedet. Den canadiske regering har tildelt hende airbag-dispensation:
Billede :wink:
Brugeravatar
v8
EXTREME SAAB FREAK

27. okt 2006, 21:27

rigtig flot billede af Toronto tårnet, jeg er nu helt misundelig over at jeg ikke var med. Det kunne ellers blive til en oplevelse for livet :P
Edwins skrev:Jeg går jo en del op i tårne og har været alverdens steder for at studere disse tårne, Eiffel, CNN Tower, Twin Towers, Sears Tower, Empire State osv.

Jeg tog bla. et billede af Toronto Tower, hvor denne dame vadede ind i billedet. Den canadiske regering har tildelt hende airbag-dispensation:
Billede :wink:

Tilbage til "Off Topic !!!"