Hvorfor?
Hvorfor skjuler man nummerpladen?
Redaktør: Bestyrelsen
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Undrede mig lidt. På mange billeder vist herinde har man haft billederne under behandlig og fjernet, eller modificeret nummerpladen. Hoppede over på Bilgalleri og observerede samme fænomen.
Hvorfor?
Hvorfor?
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Edwins

- Kontakt:
Så skal man da have kontakt til en uærlig politimand og de findes ikke.
Man kan vel maksimalt komme ind og se en synsrapport?
Man kan vel maksimalt komme ind og se en synsrapport?
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Edwins

- Kontakt:
Ved nærmere eftertanke er mange af de biler med bortraderede nummerplader hverdagsbiler, som dagligt præsenteres for et meget bredere og uærligt publikum på gaden, det kunne sågar være en flok østeuropæere som cruiser rundt i en Zastava og leder efter perler.
Så hvis bortraderingen er udfra et tyverimæssigt beskyttelsessynspunkt, er det da langt farligere at eksponere sine plader på gaden, end på en site for interessefæller?
Så hvis bortraderingen er udfra et tyverimæssigt beskyttelsessynspunkt, er det da langt farligere at eksponere sine plader på gaden, end på en site for interessefæller?
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Vels
- SAAB-MANIAC
Tjaa - det er en historie der er blevet til en masse høns ( så fik vi også ødelagt det ordsprog ).
De fleste fjerner dem fordi et forum er et salgsvindue. Her kan enhver frit sidde og udvælge sig en bil de gerne vil bestille hos personer med mere suspekt karakter.
Med en smule kreativitet kan navn og adresse lokkes fra myndighederne. Jeg ved godt ikke ikke må foregå, men f.eks. tankstationer der har haft en smutter kan få oplyst sådanne ting.
Tænk selv tanken videre...
Personligt fjerner jeg kun nummerpladen på mere specielle biler. Men giver jeg den gladeligt ud ved seriøs henvendelse så folk kan tjekke syn og restgæld i bilernes bog.
De fleste fjerner dem fordi et forum er et salgsvindue. Her kan enhver frit sidde og udvælge sig en bil de gerne vil bestille hos personer med mere suspekt karakter.
Med en smule kreativitet kan navn og adresse lokkes fra myndighederne. Jeg ved godt ikke ikke må foregå, men f.eks. tankstationer der har haft en smutter kan få oplyst sådanne ting.
Tænk selv tanken videre...
Personligt fjerner jeg kun nummerpladen på mere specielle biler. Men giver jeg den gladeligt ud ved seriøs henvendelse så folk kan tjekke syn og restgæld i bilernes bog.

- Edwins

- Kontakt:
Det satte da sagen på plads, og er taget til efterretning.. Mange tak. 
Med min bilpark får jeg næppe besøg af folk som ikke har reelle hensigter.
Det er absolut heller ikke tilrådeligt.
Mit skiltegalleri i indkørslen, så er folk sgu da advaret om at de træder ind i en stat i staten, hvor selvtægt er helt legalt, da vores strafferetslige system blev sat ud af spil da gabestokken blev afskaffet:

Med min bilpark får jeg næppe besøg af folk som ikke har reelle hensigter.
Det er absolut heller ikke tilrådeligt.
Mit skiltegalleri i indkørslen, så er folk sgu da advaret om at de træder ind i en stat i staten, hvor selvtægt er helt legalt, da vores strafferetslige system blev sat ud af spil da gabestokken blev afskaffet:

Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Edwins

- Kontakt:
Det kunne da være en god idé med et Cabforum, men hvor mange er vi egentligt herinde som er lidt bløde i låget? 7-8 stykker? 
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- svenT16
- SAAB-MANIAC
men for os der ikke kom med på bolig bølgen
er det måske lidt unfair at lave encabriolet klike i kliken
vi vil da osse se jeres lækre maskiner
der findes helt sikkert mange fler, undertegnede inklusivEdwins skrev:, men hvor mange er vi egentligt herinde som er lidt bløde i låget? 7-8 stykker?
men for os der ikke kom med på bolig bølgen
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Dem jeg kender gør det tit for at ikke folk med uærlige tanker kan sidde i ro og mag og finde biler med dyrt udstyr, anlæg, sjældne dele eller andet af høj værdi og derefter i fred fremskaffe adressen. Og nej, man behøver ikke kende en politimand for at skaffe en adresse eller navn på ejer.
Mvh. Anders
Mvh. Anders
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- Edwins

- Kontakt:
Jeg troede at nummerpladeidentiteter blev bevogtet som kronjuvelerne, men det er åbenbart ikke tilfældet.
Hvis potentielle delinkventer ikke får navn/adresse fra Politiet, gennem Motorkontoret, hvor får de det så fra?
Hvis potentielle delinkventer ikke får navn/adresse fra Politiet, gennem Motorkontoret, hvor får de det så fra?
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262