Banner cycler

JUBILÆUM i Trollhattan plads i bil og telt

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

mindblower
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

JUBILÆUM i Trollhattan plads i bil og telt

24. jan 2007, 22:12

:cry:
Senest rettet af mindblower 8. sep 2008, 18:18, rettet i alt 3 gange.

Brugeravatar
fugmann
SAAB-PSYCHO
Kontakt:

25. jan 2007, 20:39

mindblower,
Flot tilbud - måske er det ikke alle, der forstår din overskrift med den følgevirkning, at tråden måske ikke bliver læst af så mange?!?!?
Skal vi ikke sørge for få koordineret? Selv kører jeg derop med en campingvogn sammen med en god ven og måske Zodiac, alias Morten ;-)
Måske vi kunne få en af moderatorene til at lave en liste som vi kan reservere camping efter?!?!?
SAAB hilsner,

Henrik Fugmann

Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
mindblower

25. jan 2007, 21:07

:P
Senest rettet af mindblower 8. sep 2008, 17:21, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:

25. jan 2007, 21:17

Hej I to

"Listen" starter jeg gerne men skal lige være sikker på formålet....I vil have en liste hvor folk kan melde sig på så vi kan lave fælles bookning, korrekt?

Vi kan evt. lave et indlæg i træf forummet som opslag hvor vi skriver at folk lægger et svar i indlægget hvor de skriver hvis de vil med og hvad de vil booke og såfremt man ikke skal med til festivallen bør man ikke skrive i tråden.
De ting der skal stå i hvert indlæg bør vel være ankomst og afgangstidspunkt, hvor megt plads man ønsker, hvor mange man ankommer, hvor meget "køretøj" man medbringer, med/uden telt, adgang til el osv......

I bør dog være obs på at I skal sikre jer hvem der foretager den officielle bookning på en campingplads samt hvordan I vil sikre at tilmeldingerne kommer i hus.....at lave tråden er jo nemt nok men hvem sørger for resten :) det er svært at lave bindende tilmeldinger. Men har I en ide til ovenstående skal jeg gerne skrive tråden, jeg har bare ikke tid til at stå for resten.

Mvh. Anders
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
mindblower

25. jan 2007, 21:50

:roll:
Senest rettet af mindblower 3. feb 2007, 08:56, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
fugmann
SAAB-PSYCHO
Kontakt:

26. jan 2007, 06:45

Hej Anders & Anders,
Jeg mener, at det er vigtigst at få reserveret x antal pladser på samme campingplads-område, således at SKD bor sammen. Derfor er mit forslag en liste hvor vi medio februar henvender os til pladsen og beder om x antal pladser til telte og vogne med en eller anden form for reservationskode. Herefter er det op til de enkelte at foretage den egentlige booking.
Men der er andre medlemmer, der har været med før - hvordan blev det arrangeret sidst?
SAAB hilsner,

Henrik Fugmann

Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!

Tilbage til "Off Topic !!!"