1. mar 2007, 18:51
du er en voldsom herre Solgaard, jeg troede kun det var gamle konservastive som mig, der havde den slags ideer.
det værste er nok, at det er dem der skulle have tjent skatten til min folkepension, så det må jeg også selv klare mens jeg betaler for deres narko og maling til at smide på bilerne.
og til tono, de står vist et eller andet sted at man kan diskutere og bringe alt i dette afsnit af fora??
ret mig lige hvis det er forkert, men jeg har forstået det sådan, at man kan diskutere alt her fra priserne på rundstykker lørdag morgen til indeklemte hæmorider og også ungdomshuse og pensionistboliger. mon ikke det bliver svært at sætte en grænse, hvis det ikke lige er uetisk, majestætsfornærmelse eller direkte chikane af personer i eller uden for forum.
så kan man lide rydningen eller lade være, personligt synes jeg det er helt i orden, at fjerne folk fra privat ejendom, hvor de ikke er inviteret mere. det har noget med grundloven at gøre, og jeg kan godt nævne et sted mere i storbyen, der burde være ryddet for lang tid siden, det er der vi plejede at smide de blå kanonslag over plankeværket efter veloverstået øvelse, når vi kørte ud på holmen. nød vi det, ja u bet vi gjorde.
der er mange som ikke kan fordrage at se folk med fingrene i kagedåsen, når de ikke er inviteret til kaffe.
og endelig behøver man jo ikke hverken læse eller deltage med bemærkninger, hvis det får sjælen til at bløde.