Cool biludstilling - i ordets egentlige forstand....
http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4268140/
- JJ
Cool
Redaktør: Bestyrelsen
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
- tono
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
.. det med de første 60 år !! den første seriebil kommer først i december 1949 - så grundlæggelse eller bil - er det ikke mere rigtig at fejre første bil end grundlæggelsen - lige som vi kommer til at fejre sidste SAAB på et tidspunkt.
.. fra en tid, hvor SAAB fremstillede biler.
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Tja tono, nu skal du vist passe på du ikke får startet endnu en religions krig. for nogen var det slut da den sidste 96ér rullede af båndet for andre var det den sidste og900 andre igen vil mene at det er når fabrikken i Trollhättan lukker. og så er der dem der blot ser på om emblemet stadig bliver brugt
Mvh Casper medlem no. 501
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Hvis der skal fastsættes en dødsdag, var det vel da SAAB blev sparket væk fra rorpinden på eget skib i '93.
Dødsdag er vel også for meget sagt, nærmere datoen da arme og ben blev amputeret og stemmebåndene skåret ud...
Hvis jeg var millionær kunne jeg da også finde på at købe en af modellerne efter '93, langt hellere end meget andet, men så længe man kan opdrive en svensk avlet racehest bliver jeg ved dem.
Dødsdag er vel også for meget sagt, nærmere datoen da arme og ben blev amputeret og stemmebåndene skåret ud...
Hvis jeg var millionær kunne jeg da også finde på at købe en af modellerne efter '93, langt hellere end meget andet, men så længe man kan opdrive en svensk avlet racehest bliver jeg ved dem.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- tono
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
nej nej Casper, jeg mener ikke det er slut (skønt vores nyeste SAAB er fra 92) men som jeg har postuleret i flere tråde, så er jeg ikke sikker på, at der kan fejres en 70 års dag regnet fra december 49, samtidig med der løber SAABer af båndet i Sverige 
.. fra en tid, hvor SAAB fremstillede biler.
- Asch
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Spændende isprojekt. Jeg overnatter på selv samme ishotel den 15. og 16 marts, så hvis der er noget tilbage af Saaben, sender jeg en statusrapport.
Et kendt dansk møbelfirma introducerede for et par år siden en stol ”ICE” hvor stolen var frosset ind i en isblok. Den som først fik stolen fri af isen kunne nappe den til evig eje.
Gælder det samme for Saaben
…?
Et kendt dansk møbelfirma introducerede for et par år siden en stol ”ICE” hvor stolen var frosset ind i en isblok. Den som først fik stolen fri af isen kunne nappe den til evig eje.
Gælder det samme for Saaben
Saab 96 V4 1970
Saab 900 T16 Cab 1987
Saab 900 T16 Cab 1987
- JJ9000CSE
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Så skal JEG i hvert fald nok lige et smut derop med en ordentlig dynge engangslightere....Asch skrev:...Et kendt dansk møbelfirma introducerede for et par år siden en stol ”ICE” hvor stolen var frosset ind i en isblok. Den som først fik stolen fri af isen kunne nappe den til evig eje.
Gælder det samme for Saaben…?
- Asch
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Rapport fra Kiruna: Saab 9-3cab’en bliver hugget fri af isen i dag. Saab har haft alverdens journalister til Saab Ice Experience, hvor det var muligt at prøvekøre både 9-5 og 9-3 på en frosset sø. Desuden fik man en megaflot bog med AeroX projectet.
Icehotellet, som har hoster Saab projectet, er ved at nå til nedsmeltningsfasen. Så inden det hele ender som vand i en elv, redder de Saaben ved at fjerne isblokken omkring den! Den er altså ikke ”indefrosset” – snyd!
Hér er lidt billeder fra i går:

mvh
Anders
Icehotellet, som har hoster Saab projectet, er ved at nå til nedsmeltningsfasen. Så inden det hele ender som vand i en elv, redder de Saaben ved at fjerne isblokken omkring den! Den er altså ikke ”indefrosset” – snyd!
Hér er lidt billeder fra i går:

mvh
Anders
Saab 96 V4 1970
Saab 900 T16 Cab 1987
Saab 900 T16 Cab 1987
- DennisR
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt: