Er han en SAAB-svindler?
Redaktør: Bestyrelsen
- hmg
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Har efterhånden hørt rigtig meget dårlig omtale af Asbjørn Auto i Silkeborg - senest denne:
http://www.bilbasen.dk/Forums/ForumRead ... 188&Page=0
Er han en svindler, man skal holde sig fra? Må indrømme at jeg (efter at have været tæt på at købe en bil af ham), har fået et meget dårligt indtryk af ham og hans forretning.
Hvad er erfaringerne?
http://www.bilbasen.dk/Forums/ForumRead ... 188&Page=0
Er han en svindler, man skal holde sig fra? Må indrømme at jeg (efter at have været tæt på at købe en bil af ham), har fået et meget dårligt indtryk af ham og hans forretning.
Hvad er erfaringerne?
-------------------------------------------
SAAB - Born From Jets....
SAAB - Born From Jets....
- Aresdk
- SAAB-MANIAC
2 sider ja, men hvis der ikke er løjet i det indlæg så er det da mærkeligt at Slettet grundet GDPR ikke render rundt med en brækket næse? For det er da konsekvensen af, at sparke til en anden mands bil jo...
Jeg har kun gode erfaringer med Slettet grundet GDPR, har dog ikke handlet der så meget...
Jeg har kun gode erfaringer med Slettet grundet GDPR, har dog ikke handlet der så meget...
// Martin Johansen
http://Saabklub.dk - For dig der er tosset med SAAB.
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
- Der går dog heller ikke røg af en brand uden at der er ild.
Kunden har altid ret, og hvis kunden har undersøgt at han for et faktum har fået en forkert reservedel, nu her afgjort af APC boksens farve kontra årgang, er det da uværdigt at overhovedet hæve stemmelejet, i den tro at man så får ret, specielt overfor en kunde. At forhandlerens kone så står og gaber med er vel helt OK, hvis hun er gammel Trollhättan udviklingsingeniør.
Ingen griber et sædeovertræk med intentioner om at køre i min bil, uden at spørge mig først, som beskrevet i linken. Det gør han nu heller ikke, for jeg forlader aldrig bilen uden at have nøglen med.
Eftersom man selv har konstateret under hvilke omstændigheder at køretøjet fejler, kører man også selv bilen i første omgang, med observatøren på passagersædet, for at demonstrere og fremprovokere fejlen.
Kunden har altid ret, og hvis kunden har undersøgt at han for et faktum har fået en forkert reservedel, nu her afgjort af APC boksens farve kontra årgang, er det da uværdigt at overhovedet hæve stemmelejet, i den tro at man så får ret, specielt overfor en kunde. At forhandlerens kone så står og gaber med er vel helt OK, hvis hun er gammel Trollhättan udviklingsingeniør.
Ingen griber et sædeovertræk med intentioner om at køre i min bil, uden at spørge mig først, som beskrevet i linken. Det gør han nu heller ikke, for jeg forlader aldrig bilen uden at have nøglen med.
Eftersom man selv har konstateret under hvilke omstændigheder at køretøjet fejler, kører man også selv bilen i første omgang, med observatøren på passagersædet, for at demonstrere og fremprovokere fejlen.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Aresdk
- SAAB-MANIAC
Tror det er nu vi skal finde popkorn frem.. det her tegner interessant! 
// Martin Johansen
- fugmann
- SAAB-PSYCHO
- Kontakt:
Alle vores micropopcorn blev fortæret i eftermiddags, da regnen stod ned i stænger
jeg er glad for at vi ikke havde sådan et vejr i Trollhättan i sidste weekend! 
Casper - kom til tastaturet og beret.....
Casper - kom til tastaturet og beret.....
SAAB hilsner,
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
- Joyrider
- SUPER SAAB FREAK
Det skal man som kunde bare ikke finde sig i!!!! En sælger skal ALDRIG blive truende i sin adfærd..... hvad er det for noget! Forstår godt at kunden vælger at køre, hvem ved, hvad det kunne have udviklet sig til. At sælger står og sparker på købers bil, er da fuldstædigt uhørt. Kunden er da i sin fulde ret til få ombytte produktet til det rette, hvis han ikke selv har begået en bestillingsfejl. Uhørt.
- Vendelbo
- SAAB FREAK
på sin vis håber jeg historien er sand, og dog, det er da en frygtelig ubehagelig fortælling for mindst en af parterne. er den sand, er det udmærket, det kommer frem. hvis ikke så er det noget der fortæller noget om indlægsholderen. er han kendt i disse kredse??
mine egne oplevelser med de nævnte næringsdrivende indskrænker sig til lidt brugtbil-browseri med debat om begrebet årgang/indreg.første gang.
uenige var vi men ingen ubehagelige gloser. + et tlf opkald til webshoppens indehaver om nogle varer, en meget kort præcis og ikke diskuterbar beskrivelse af forretningsgangen m.m.. det mindede mig lidt om tiden i millitæret, efterkomme en ordre uden tøven i ord holdning eller gerning.
nå men jeg endte med at købe et andet sted, først bil og så xtra udstyr.
flinke folk i brædstrup.
vh e.t.
mine egne oplevelser med de nævnte næringsdrivende indskrænker sig til lidt brugtbil-browseri med debat om begrebet årgang/indreg.første gang.
uenige var vi men ingen ubehagelige gloser. + et tlf opkald til webshoppens indehaver om nogle varer, en meget kort præcis og ikke diskuterbar beskrivelse af forretningsgangen m.m.. det mindede mig lidt om tiden i millitæret, efterkomme en ordre uden tøven i ord holdning eller gerning.
nå men jeg endte med at købe et andet sted, først bil og så xtra udstyr.
flinke folk i brædstrup.
vh e.t.
Du er ikke alene derude på vejen, vis hensyn og giv plads med et smil, det gør jeg.!
- Aero-dreamer
- SUPER SAAB FREAK
Gør som kommentraren siger gå til FDM med problemet. se hvad de kan hjælpe med.
SAAB- Not for all, but enjoyed by us!
- Busken
- EXTREME SAAB FREAK
her er en del fra en ordre modtagelse som jeg fik fra dem på et tidspunkt
så vidt jeg ved så er der 2 års reklamation på varer. eller også er det i en helt anden betydning som de menerReklamation: Reklamation skal ske til Pia`s E-shop senest 5 dage efter varemodtagelse.
Martin Busk
Tidligere: SAAB 900 2,0 Combi Coupe 1991
Nu: Peugeot 107
Tidligere: SAAB 900 2,0 Combi Coupe 1991
Nu: Peugeot 107
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Kan kort sige at jeg intet kender til hverken historien. Asbjørn auto eller skribenten Thomas rasmussen.
Hvorfor mit navn øjensynligt nævnes ved jeg heller ikke. og hvis det er mig der henvises til så udtaler asbjørn sig om personer han ikke kender/har snakket med.
Hvorfor mit navn øjensynligt nævnes ved jeg heller ikke. og hvis det er mig der henvises til så udtaler asbjørn sig om personer han ikke kender/har snakket med.
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
- Edwins

- Kontakt:
Casper, hvis du med din enorme viden om APC og DI er blevet brugt som reference af benævnte Thomas, vedr. korrekt APC boks til årgangen, og dette ikke har passet den åbenbart aggressive Asbjørn, er det da klart at du skulle have et skud for boven, så han kunne komme af med sin forkertfarvede APC boks.. 
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
ja Edwins, det er jo ikke utænkeligt at det er sådan det er foregået.
Det kan undre at denne Thomas rasmussen ikke har lavet et indlæg her inde når han alligevel refererer til klubben
Det kan undre at denne Thomas rasmussen ikke har lavet et indlæg her inde når han alligevel refererer til klubben
- SGT
- SAAB-MANIAC
Asbjørn ved sku ikke et klap om APC-bokse, Daniel i Silkeborg fik at vide, at den bedste måde at hente noget ud af en sådan, var at skrue på K-pot, den til banke-sensoren!!!
SAAB är bra!
9000CC 2.0I 1987 hvid, sommerbil
9-5 2.0t Sedan 2001 metal, vinterbil
9-5 2.0t Sedan 1999 sølv, nysynet
9-5 2.0t Estate 2005 metal, nysynet
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Denne Thomas rasmussen underskriver sig JC. fandet denne tråd der kunne være hans
http://saabklubdanmark.dk/index.php?nam ... pic&t=8568
Turbotrip, Ja så er man jo også sikker på at brænde motoren af. med lidt held får man så arbejdet med at skifte den
http://saabklubdanmark.dk/index.php?nam ... pic&t=8568
Turbotrip, Ja så er man jo også sikker på at brænde motoren af. med lidt held får man så arbejdet med at skifte den
- SGT
- SAAB-MANIAC
Men igen er det jo kun det dårlige man husker folk for. Har handlet med Asbjørn, inden Jensen-racing dukkede op og har stort set kun haft positive oplevelser. Har aldrig fået lavet bil der, men er sikker på at de gør et godt stykke arbejde.
Men når man dag ind og ud laver det samme kan det ikke undgåes at man løber træt i det engang imellem og måske, snerrer lidt af folk.
Jeg er sikker på at Asbjørn har mange tilfredse kunder som så slipper for at køre til Verner Mortensen istedet.
Asbjørn Auto er jo et lille selvstændigt firma, hvor timerne skal faktureres ud, går der for meget spildtid med småting, er det svært at holde timerne hjemme. Deraf web-shoppen som så alligevel ikke kunne løbe rundt.
Men når man dag ind og ud laver det samme kan det ikke undgåes at man løber træt i det engang imellem og måske, snerrer lidt af folk.
Jeg er sikker på at Asbjørn har mange tilfredse kunder som så slipper for at køre til Verner Mortensen istedet.
Asbjørn Auto er jo et lille selvstændigt firma, hvor timerne skal faktureres ud, går der for meget spildtid med småting, er det svært at holde timerne hjemme. Deraf web-shoppen som så alligevel ikke kunne løbe rundt.
SAAB är bra!
- Nikolaj
jeg har kun fået sure miner og dårlig behanling hos Slettet grundet GDPR har snakket med ham 2 gange hvor jeg lige skulle have nogle småting til bilen og blev godt og grundig tøret begge gange både hvad pris og venlighed angår eller mangel på samme
i dag køre jeg gædelig til bræstrup (en tur på 45 min ) og henter dele jeg skal bruge
ders værkføre simon er kanon flink at snakke med
i dag køre jeg gædelig til bræstrup (en tur på 45 min ) og henter dele jeg skal bruge
ders værkføre simon er kanon flink at snakke med
og900 cab ønskes 
- FlemmingH
- SUPER SAAB FREAK
Det er underligt?? Men jeg kan slet ikke genkende den Asbjørn der bliver beskrevet her. Jeg har købt min 9k´er hos ham, fået udført smårep´s og handlet hos Pia. Hver gang til en kanon service. Faktisk kan mine tidligere værksteder slet ikke hamle op med den service Asbjørn udviser. Så jeg er helt uforstående.
Pia fortalte mig imidlertidigt om en kunde i hendes web-shop, som var gået fuldstændig bananas fordi kundens udstødning ikke var nået frem pga. et svigt ved transportøren af udstødningen. Og den var derfor ikke nået frem til det aftalte tidspunkt. Og det skulle være denne hændelse som defenitivt fik hende til at tage beslutningen om at lukke shoppen da hun havde følt sig truet. Og den situation er der vel ingen af os herinde der ville bryde sig om at stå i. Og det er så igen én mands værk som får konsekvenser for så mange. Lidt ligesom Sverigeskampen i ved......
Men for at vende tilbage til Keld Asbjørn, så oplever jeg ham som en flink, rar og omgængelig mand med masser af humor. En lun jyde om man vil. Men når alt kommer til alt så bunder mit gode forhold til Keld måske den simple device; at jeg tiltaler og behandler ham som jeg selv vil tiltales og behandles. Det er meget få her i livet, der opnår noget positivt ved at råbe og skrige af folk. Ikke?
Som sagt har jeg ikke haft grund til at betvivle hans faglige evner.
De ting jeg har fået lavet, har bare været iorden.
Mht. priserne på de ting jeg har fået lavet, ja så må jeg sige at jeg har fundet dem yderst rimelige, taget i betragtning af at tingene var iorden.
Så svar på jeres spørgsmål:..... Nej han er IKKE en SAAB-svindler! Og jeg kan love jer, at min næste SAAB også bliver købt hos Asbjørn Auto Silkeborg. Ikke mindst men også på grund af den gode service og behandling.
Med venlig hilsen
og i fare for en verbal lussing
Flemming H
Det er underligt?? Men jeg kan slet ikke genkende den Asbjørn der bliver beskrevet her. Jeg har købt min 9k´er hos ham, fået udført smårep´s og handlet hos Pia. Hver gang til en kanon service. Faktisk kan mine tidligere værksteder slet ikke hamle op med den service Asbjørn udviser. Så jeg er helt uforstående.
Pia fortalte mig imidlertidigt om en kunde i hendes web-shop, som var gået fuldstændig bananas fordi kundens udstødning ikke var nået frem pga. et svigt ved transportøren af udstødningen. Og den var derfor ikke nået frem til det aftalte tidspunkt. Og det skulle være denne hændelse som defenitivt fik hende til at tage beslutningen om at lukke shoppen da hun havde følt sig truet. Og den situation er der vel ingen af os herinde der ville bryde sig om at stå i. Og det er så igen én mands værk som får konsekvenser for så mange. Lidt ligesom Sverigeskampen i ved......
Men for at vende tilbage til Keld Asbjørn, så oplever jeg ham som en flink, rar og omgængelig mand med masser af humor. En lun jyde om man vil. Men når alt kommer til alt så bunder mit gode forhold til Keld måske den simple device; at jeg tiltaler og behandler ham som jeg selv vil tiltales og behandles. Det er meget få her i livet, der opnår noget positivt ved at råbe og skrige af folk. Ikke?
Som sagt har jeg ikke haft grund til at betvivle hans faglige evner.
De ting jeg har fået lavet, har bare været iorden.
Mht. priserne på de ting jeg har fået lavet, ja så må jeg sige at jeg har fundet dem yderst rimelige, taget i betragtning af at tingene var iorden.
Så svar på jeres spørgsmål:..... Nej han er IKKE en SAAB-svindler! Og jeg kan love jer, at min næste SAAB også bliver købt hos Asbjørn Auto Silkeborg. Ikke mindst men også på grund af den gode service og behandling.
Med venlig hilsen
og i fare for en verbal lussing
Flemming H
- Edwins

- Kontakt:
Er han humørsyg? Havde engang en mester som jævnligt havde sine grøntsager og det rygtedes hurtigt på holdet at i dag var Troels kedelig.. Vi overvejede tit at købe en pose bind til ham.
Næste dag var der ikke noget..
Næste dag var der ikke noget..
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- 9000Tjele
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
Jeg har igennem årene handlet to biler, samt fået lavet nogle eftersyn hos Slettet grundet GDPR. Har altid fået en ok behandling. Dette er jo et subjektivt udsagn, ligesom de tidligere i strengen. Men jeg har dog kommet tidligt og sent hos Slettet grundet GDPR, med mere eller mindre besværlige opgaver, og behandlingen har altid været ok.
Jeg har igennem årene handlet to biler, samt fået lavet nogle eftersyn hos Slettet grundet GDPR. Har altid fået en ok behandling. Dette er jo et subjektivt udsagn, ligesom de tidligere i strengen. Men jeg har dog kommet tidligt og sent hos Slettet grundet GDPR, med mere eller mindre besværlige opgaver, og behandlingen har altid været ok.
9000 2,0(ltt) CSE ´98 BSR steg 1
9000i CSE 2,3 1992
900i 2,0 16v 5d 1985
900 2,0 3d 1980
99 van fra 70érne en gang
Willys JEEP CJ3-B 1956
skanborg.hjemmeweb.dk
mvh
Kristian medl. 138
9-5 Vector stc.BSR steg 1, 2002
9000i CSE 2,3 1992
900i 2,0 16v 5d 1985
900 2,0 3d 1980
Willys JEEP CJ3-B 1956
skanborg.hjemmeweb.dk
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Skal ikke kunne sige om manden er dygtig eller svindler. men er det sandt at han har sagt at jeg intet ved om APC bokse så er han efter min mening lige langt nok fremme i skoene med løgn og latin
- mindblower
- Edwins

- Kontakt:
Manden har jo fået lige så meget ros som ris, men jeg har svært ved at tro at Thomas har forfattet sin historie helt fuldstændigt ud af den blå luft.
At Thomas så måske har været det mest flabede, uforskammede møgdyr overfor Asbjørn som kan opdrives skal ikke gøre at Asbjørn hæver stemmen, i stereo med sin kone.
Har Thomas ikke opført sig ordentligt beder man ham om at gå sin vej og evt. komme tilbage med sit krav, når han kan opføre sig ordentligt.
Med de balancerede for-imod indlæg der her har været, tror jeg såmænd ikke vi har forstyrret Asbjørns forretning.
Så dog gerne at Asbjørn havde mulighed for at fortælle sin version af sagen, før vi kan lege dommerpanel.
Og at han kommenterer sin skyden med jagtgevær efter Casper, som han garanteret ikke når til sokkeholderne i Caspers specialer.
Manden har jo fået lige så meget ros som ris, men jeg har svært ved at tro at Thomas har forfattet sin historie helt fuldstændigt ud af den blå luft.
At Thomas så måske har været det mest flabede, uforskammede møgdyr overfor Asbjørn som kan opdrives skal ikke gøre at Asbjørn hæver stemmen, i stereo med sin kone.
Har Thomas ikke opført sig ordentligt beder man ham om at gå sin vej og evt. komme tilbage med sit krav, når han kan opføre sig ordentligt.
Med de balancerede for-imod indlæg der her har været, tror jeg såmænd ikke vi har forstyrret Asbjørns forretning.
Så dog gerne at Asbjørn havde mulighed for at fortælle sin version af sagen, før vi kan lege dommerpanel.
Og at han kommenterer sin skyden med jagtgevær efter Casper, som han garanteret ikke når til sokkeholderne i Caspers specialer.
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- 9-5Aero
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Jeg har en del gange både handlet ved Keld, samt fået livet lavet/serviceret dér. Mine erfaringer er de samme som Flemmings.
Keld har dog den klare holdning, at det er HANS biks = han finder sig ikke i hvad som helst. (Hvilket jeg heller ikke mener at man skal).
M.v.h.
Jeg har en del gange både handlet ved Keld, samt fået livet lavet/serviceret dér. Mine erfaringer er de samme som Flemmings.
Keld har dog den klare holdning, at det er HANS biks = han finder sig ikke i hvad som helst. (Hvilket jeg heller ikke mener at man skal).
M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
- Vels
- SAAB-MANIAC
Hvis han arbejder hos Asbjørn som jeg nu husker at han gør. Burde han så ikke have alt materiale til rådighed til selv at finde ud af hvad potmetre gør?
Jeg har aldrig hørt Asbjørn omtalt negativt, og han har da eksisteret i mange år deroppe på bakken. Hvis tingenes tilstand var så slem tror jeg da bestemt ikke at hans forretning kunne forblive åben.
Jeg syntes måske et eller andet sted at vi i stedet for at gætte her, måske skulle ringe eller skrive til Asbjørn og give ham en ærlig chance for at fortælle hans side af sagen.
En tråd med en masse negativitet og tvivl på en klubside som denne kan hurtigt ødelægge en masse for et måske uforskyldt værksted.
Just my 10 cents..
Undskyld mig.. men arbejder denne Daniel ikke hos Asbjørn hvor han bl.a. flækker gearkasser sammen til tunings folket? Jeg ved folk har forskellig holdning til hans arbejde og morale - jeg vælger ikke at kommentere da jeg ingen erfaring har nogen af delene.Turbotrip skrev:Asbjørn ved sku ikke et klap om APC-bokse, Daniel i Silkeborg fik at vide, at den bedste måde at hente noget ud af en sådan, var at skrue på K-pot, den til banke-sensoren!!!
Hvis han arbejder hos Asbjørn som jeg nu husker at han gør. Burde han så ikke have alt materiale til rådighed til selv at finde ud af hvad potmetre gør?
Slipper for at køre til Verner Mortensen ? Uden diskussion har Verner Mortensen ry i Silkeborg for at være det bedste værksted man kan parkere sin bil hos. Selv hos Alfa Romeo hvor min bror var inde med sin bil for nylig sagde de at det nok var det bedste værksted i byen. Jeg skulle selv bruge noget info for nyligt og ringede derop.. Birger sprang fluks op på loftet og støvede bøger af for at se om det måske stod på hylden.. Den service får man sgu ikke hos Peugoet skal jeg hilse at sige.Turbotrip skrev: Jeg er sikker på at Asbjørn har mange tilfredse kunder som så slipper for at køre til Verner Mortensen istedet.
Jeg har aldrig hørt Asbjørn omtalt negativt, og han har da eksisteret i mange år deroppe på bakken. Hvis tingenes tilstand var så slem tror jeg da bestemt ikke at hans forretning kunne forblive åben.
Jeg syntes måske et eller andet sted at vi i stedet for at gætte her, måske skulle ringe eller skrive til Asbjørn og give ham en ærlig chance for at fortælle hans side af sagen.
En tråd med en masse negativitet og tvivl på en klubside som denne kan hurtigt ødelægge en masse for et måske uforskyldt værksted.
Just my 10 cents..

- Edwins

- Kontakt:
Det er HANS biks = han finder sig ikke i hvad som helst.
Som forretningsdrivende må/skal man finde sig i lidt mere end en privatperson.
Man hæver ikke stemmen og optræder ikke truende. Dette har ikke noget med Asbjørn at gøre, blot en generel betragtning.
Forretningsdrivende møder dumme svin en gang imellem. Det kan de fleste handlende leve med, hvis man kan gøre forretninger med de dumme svin.
Min mor var høflig og beleven, men en strid bavian, når hun handlede. Når det nyeste B&O fjernsyn var på knaldtilbud til 12 kg. på afbedrag, 5 øre i udbetaling resten i Byretten, gik hun ned og lagde 11 kontant på bordet og kom hjem med fjernsynet og sagde: "Jeg er ligeglad om de synes jeg er en dum kælling, jeg har fået det som jeg vil have det."
Det er HANS biks = han finder sig ikke i hvad som helst.
Som forretningsdrivende må/skal man finde sig i lidt mere end en privatperson.
Man hæver ikke stemmen og optræder ikke truende. Dette har ikke noget med Asbjørn at gøre, blot en generel betragtning.
Forretningsdrivende møder dumme svin en gang imellem. Det kan de fleste handlende leve med, hvis man kan gøre forretninger med de dumme svin.
Min mor var høflig og beleven, men en strid bavian, når hun handlede. Når det nyeste B&O fjernsyn var på knaldtilbud til 12 kg. på afbedrag, 5 øre i udbetaling resten i Byretten, gik hun ned og lagde 11 kontant på bordet og kom hjem med fjernsynet og sagde: "Jeg er ligeglad om de synes jeg er en dum kælling, jeg har fået det som jeg vil have det."
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- SGT
- SAAB-MANIAC
Undskyld mig.. men arbejder denne Daniel ikke hos Asbjørn hvor han bl.a. flækker gearkasser sammen til tunings folket? Jeg ved folk har forskellig holdning til hans arbejde og morale - jeg vælger ikke at kommentere da jeg ingen erfaring har nogen af delene.
Det var FØR Daniel begyndte at arbejde hos ham, det var vel 5-6 år siden.
Det med Verner Mortensen var ment i den forstand at, uden og vide det, tror jeg AAs timebetaling er lavere.
Det var FØR Daniel begyndte at arbejde hos ham, det var vel 5-6 år siden.
Det med Verner Mortensen var ment i den forstand at, uden og vide det, tror jeg AAs timebetaling er lavere.
SAAB är bra!
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Kan tilføje at denne Daniel flere gange har ringet til mig for råd og vejledning om APC systemet. sidste gang er under 2 måneder siden.
Så det.......
Ps: og det har så ikke noget med asbjørns butik at gøre.
Så det.......
Ps: og det har så ikke noget med asbjørns butik at gøre.
- 9000Tjele
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
Lad dem der har brugt/mødt Asbjørn selv udtale sig. 3. håndsviden kan ikke bruges til en sk..
Når det er sagt, har vi vel allesammen gode og dårlige oplevelser med værksteder. Diverse TV programmer dokumenterer at selv et "autoriseret" mærkeværksted ikke en gang kan finde en sprungen pære. Det fine ved den behandling jeg har fået hos Slettet grundet GDPR er at han har holdt sig i skindet med at kommentere min måde at holde (læs ikke at holde) bil på. Sidste gang jeg var til eftersyn var der gået over 60.000 km! Jeg har så selv skiftet olie og filter i mellemtiden. Mit behov er en dyt der bare kører og kører og kører, og det er lige sådan nogle biler jeg har handlet af Slettet grundet GDPR. Samtidigt har jeg altid det indtryk at bilen er gennemgået: Jeg får altid listet op hvad der måtte være kritisk inden næste syn. Jeg er godt klar over at entusiasterne bruger bilen anderledes end jeg, men der er jo forskellige grunde til at vælge en SAAB. Min er pålidelighed og sikkerhed. Så må min se ud som den gør. Derfor kan jeg godt glæde mig når jeg møder nogen af jer i en velholdt øse (jeg så en rød 9k i Ålborg for 14 dg. siden ----- dejligt.
Lad dem der har brugt/mødt Asbjørn selv udtale sig. 3. håndsviden kan ikke bruges til en sk..
Når det er sagt, har vi vel allesammen gode og dårlige oplevelser med værksteder. Diverse TV programmer dokumenterer at selv et "autoriseret" mærkeværksted ikke en gang kan finde en sprungen pære. Det fine ved den behandling jeg har fået hos Slettet grundet GDPR er at han har holdt sig i skindet med at kommentere min måde at holde (læs ikke at holde) bil på. Sidste gang jeg var til eftersyn var der gået over 60.000 km! Jeg har så selv skiftet olie og filter i mellemtiden. Mit behov er en dyt der bare kører og kører og kører, og det er lige sådan nogle biler jeg har handlet af Slettet grundet GDPR. Samtidigt har jeg altid det indtryk at bilen er gennemgået: Jeg får altid listet op hvad der måtte være kritisk inden næste syn. Jeg er godt klar over at entusiasterne bruger bilen anderledes end jeg, men der er jo forskellige grunde til at vælge en SAAB. Min er pålidelighed og sikkerhed. Så må min se ud som den gør. Derfor kan jeg godt glæde mig når jeg møder nogen af jer i en velholdt øse (jeg så en rød 9k i Ålborg for 14 dg. siden ----- dejligt.
9000i CSE 2,3 1992
900i 2,0 16v 5d 1985
900 2,0 3d 1980
Willys JEEP CJ3-B 1956
skanborg.hjemmeweb.dk
mvh
Kristian medl. 138
9-5 Vector stc.BSR steg 1, 2002
9000i CSE 2,3 1992
900i 2,0 16v 5d 1985
900 2,0 3d 1980
Willys JEEP CJ3-B 1956
skanborg.hjemmeweb.dk
- SGT
- SAAB-MANIAC
"Kan tilføje at denne Daniel flere gange har ringet til mig for råd og vejledning om APC systemet. sidste gang er under 2 måneder siden."
Daniel er ellers uddannet radiomekaniker, hos NILLERVIBORG
Men bortset fra APC-bokse er han ellers godt med tuningsmæssigt, han har selv lavet bananmanifold, prøvet med lastbilturbo
osv.
Daniel er ellers uddannet radiomekaniker, hos NILLERVIBORG
Men bortset fra APC-bokse er han ellers godt med tuningsmæssigt, han har selv lavet bananmanifold, prøvet med lastbilturbo
SAAB är bra!
- svenT16
- SAAB-MANIAC
at man har lavet en manifold man ikke selv gider at køre med, eller smidt en turbo på fra en lastbil, der ikke er brugbar overhovedet under 5000 omdr. behøver vel ikke at betyde at man er godt med tunings mæssigt.
for hvis det er sagen kan jeg komme med masser historier om en masse tåbelige ting vi gjorde da vi var 18 år gamle i jagten efter billige heste. og jeg nægter at kalde for tuningsmæssigt godt med
for hvis det er sagen kan jeg komme med masser historier om en masse tåbelige ting vi gjorde da vi var 18 år gamle i jagten efter billige heste. og jeg nægter at kalde for tuningsmæssigt godt med
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
- deutch
- ULTRA SAAB FREAK
......det samme her: har sammen med min kammerat ialt 10-12 års gammelbrugtbilssaabturbokørsel bag mig hos Slettet grundet GDPR (min kammerat har lige købt 9-5 der), og vi har IKKE EEN ENESTE GANG følt os dårligt behandlet endsige haft tekniske problemer efter besøg hos Slettet grundet GDPR, der altid har været dynamisk, venlig og meget fair med priser!!!!!!!!!!!!!. Man får ofte løn som forskyldt!!!!!!!
medl 244
- SGT
- SAAB-MANIAC
SvenT16, man kan ikke vinde hvergang, man må prøve sig frem
Daniel er om ikke andet, en dygtig gearkassebygger.
Jeg har også været med på vognen, hvor alle de penge jeg kom i nærheden af, blev kastet i bilen. Den fejl begår jeg aldrig igen!!!
Daniel er om ikke andet, en dygtig gearkassebygger.
Jeg har også været med på vognen, hvor alle de penge jeg kom i nærheden af, blev kastet i bilen. Den fejl begår jeg aldrig igen!!!
SAAB är bra!
- nsb
- SAAB-PSYCHO
Jeg må sige, at jeg har hørt meget godt om Slettet grundet GDPR gennem tiden, og de har altid været flinke til at hjælpe mig med at skaffe stumper...
Og ja, alle kan jo have en dårlig dag - og så er nettet jo et meget taknemmeligt sted at udbrede sin frustration...
Jeg synes, at det er rimeligt at klapse de brodne kar - når der er gentagende beviser og man har fået medhold af forbrugerklagenævnet m.f.
Men, jeg synes ikke at man skal tage midler i brug, som ikke modsvare det modparten har gjort. Og en sønderlemende kritik (berettiget/uberettiget) på denne side gør sikkert rigtig ondt!
Og ja, alle kan jo have en dårlig dag - og så er nettet jo et meget taknemmeligt sted at udbrede sin frustration...
Jeg synes, at det er rimeligt at klapse de brodne kar - når der er gentagende beviser og man har fået medhold af forbrugerklagenævnet m.f.
Men, jeg synes ikke at man skal tage midler i brug, som ikke modsvare det modparten har gjort. Og en sønderlemende kritik (berettiget/uberettiget) på denne side gør sikkert rigtig ondt!
NSB
Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt
Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!
Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt
Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!
- Vendelbo
- SAAB FREAK
jeg er da mildt forbavset over at der stadig bliver varmet under denne gryde, samtidig med at alle(næsten), samtidig erkender at man ikke har rigtig hold i noget, der ligner anklagen i det startende indlæg.
med al den polemik, der før har været om indholdet i inlæg i dette forum og ønsket om saglig/værdig debat, trusler om skydning ved daggry og vi tager din is fra dig.
synes jeg nok at der burde have været en pegefinger fra moderator-bestyrelse eller Ritt Bjerregaard.
venligste hilsener
e.t.
med al den polemik, der før har været om indholdet i inlæg i dette forum og ønsket om saglig/værdig debat, trusler om skydning ved daggry og vi tager din is fra dig.
synes jeg nok at der burde have været en pegefinger fra moderator-bestyrelse eller Ritt Bjerregaard.
venligste hilsener
e.t.
Du er ikke alene derude på vejen, vis hensyn og giv plads med et smil, det gør jeg.!
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
en hurtig statistik på denne tråd siger 42 indlæg dette incl. og over 1.400 læsninger.
hvis man renser lidt ud i de 42 indlæg så det kun er dem der handler om biksen der er tilbage så er der 4 indlæg med tomlen ned 2 der er lidt tvivlsomme og 8 der er positive. det er da vist ikke den ringste raklame Slettet grundet GDPR biksen kan få og så til den pris.....
hvis man renser lidt ud i de 42 indlæg så det kun er dem der handler om biksen der er tilbage så er der 4 indlæg med tomlen ned 2 der er lidt tvivlsomme og 8 der er positive. det er da vist ikke den ringste raklame Slettet grundet GDPR biksen kan få og så til den pris.....