9-3 facelift i Berlingske
Redaktør: Bestyrelsen
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Kan det overhoved betales sig at købe en 9-3 når der stadig er udsalg på 9-5 , pris forskellen er minimal.
Der er stor plads forskel mellem de to biler i kabinen. 9-5 har samme fine plads som en 9k, 9-3 er lige som krumpet i vask
Der er stor plads forskel mellem de to biler i kabinen. 9-5 har samme fine plads som en 9k, 9-3 er lige som krumpet i vask
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- Vendelbo
- SAAB FREAK
begge biler kan have en kummefryser indendørs, der er blot forskel på, hvor mange liter den kan være på. 
og så er der stadig bedre plads i 9000, end i 9-5, mellem sæderne for og bag især. rigtigt at til prisen og navnet så er der faktisk meget trangt i en 9-3.
men efter at konen og jeg begge har taget rigeligt på og er sluppet af med børnene, så skiftes vi til at tage selen af og på og leger at vi er på charterfly til gran canaria.
venlig hilsen
E.T.
og så er der stadig bedre plads i 9000, end i 9-5, mellem sæderne for og bag især. rigtigt at til prisen og navnet så er der faktisk meget trangt i en 9-3.
men efter at konen og jeg begge har taget rigeligt på og er sluppet af med børnene, så skiftes vi til at tage selen af og på og leger at vi er på charterfly til gran canaria.
venlig hilsen
E.T.
Du er ikke alene derude på vejen, vis hensyn og giv plads med et smil, det gør jeg.!