Banner cycler

ARHHHHH!!! Hvad skal man gøre ved postdanmark???

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Saab-daniel
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:

ARHHHHH!!! Hvad skal man gøre ved postdanmark???

29. jun 2007, 16:03

For at gøre en lang historie kort:
Jeg har et fuel-rail liggende hos postdanmark. Det er tilsendt mig som en gave fra en ven på Island. Jeg har intet betalt for dette fuel-rail, og den skal på bilen inden den er klar til at blive synet!
MEN, hos toldservice mener man det eneste rigtige er, at lade den ligge i tolden... Jeg ringer og ringer, men de kan kun sige de har travlt hos toldservice...
Endeligt får jeg fat i en ung gut der kan gøre noget ved sagerne, og lover der nok skal komme skub i tingene. Normal procedure er, at postdk sender et brev ud, hvor man skal svare på, hvad man har givet. Hvis man intet har givet, skal afsender levere en erklæring herpå. Den side af sagen HAR jeg klaret, og videresender så brevet til den unge gut, der kvitterer for modtagelsen...
Pakken kom oprindeligt ind i landet den 22/5, dvs den TO-OG-TYVENDE MAJ!!!! Min status i følge track and trace er, at pakken hedder "afgang fra grænsekontor", og der er sidst sket noget i sagen den 21/6...
Spørgsmålet er nu, hvad fanden gør man lige??
Man er jo totalt i skrankepavernes magt, uden mulighed for at klage!
Har så sendt som i dag ringet til kundeservice, men næh nej, toldservice går hjem kl. 1500... Så nu må jeg vente til mandag med at få mere nyt... Jeg er DYBT frustreret, jeg skal bruge min pakke, hvad pokker bilder de sig ind, at holde min pakke fra at komme frem? Hvis jeg havde en forretning der afhang af sådan en pakke, hvad gør man så???
Er der nogen der har en ide om, hvad jeg skal gøre? Det nytter heller ikke noget at hidse sig op overfor den lille pige der sidder i kundeservice, hun kan kun sige, at de (toldservice) jo så har lukket for i dag, og det er dem jeg skal have fat på...
KÆFT jeg er en bitter mand...!!!
hjælp :cry:

Daniel.

2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8

http://www.fischer-saab.com/
Brugeravatar
9-5Aero
SAAB-MANIAC
Kontakt:

29. jun 2007, 16:07

Hej Daniel.

Sur r**. Men inden du revser Post DK alt for meget, så er det ikke dem (Post DK), som har skylden. Det har derimod SKAT. De folk som toldbehandler varer som ankommer til Danmark, er alle på SKAT's lønningsliste. :)

M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm

Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
Brugeravatar
khs
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!

29. jun 2007, 16:09

Hvad med lidt hjælp fra en speditør. De får jo varer ud og ind hele tiden og ordner selv toldpapirer....

Karsten
Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222
Brugeravatar
Saab-daniel
Kontakt:

29. jun 2007, 16:14

Pakken ligger den første måned hos postdanmarks toldservice, jeg har skrevet mail til toldservice@postdanmark.dk... Så hele den første måned har været deres skyld... De har aldrig sendt et brev ud, jeg har måtte rykke for det rigtigt mange gange...
Karsten, ikke nogen dum ide med en speditør, men man kan jo bare se at pakken skal sendes til mig jo...
Kæft hvor er det irriterende!!
Daniel.
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8

Brugeravatar
khs

29. jun 2007, 16:15

Min nabo er speditør. Jeg ringede lige til ham. Han vil gerne se sagen igennem og se hvad der kan gøres. Han taler om toldkoder og uduelige folk i toldspeditionen. :-)
Kan du ikke scanne hvad du har så udveksler vi lige senere på dagen. Du skal jo alligevel have nogle billeder af min gamlt 900T8....

Karsten
Brugeravatar
Saab-daniel
Kontakt:

29. jun 2007, 16:16

SEJT, alt hvad jeg har, er på mail, så det er hurtigt at sende videre...! :)
Daniel.
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8

Brugeravatar
Saab-daniel
Kontakt:

29. jun 2007, 16:18

Ser frem til at se billeder i øvrigt, og at jeg kan sende mine informationer vedrørende denne pakke videre!
Daniel.
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8

Brugeravatar
khs

29. jun 2007, 16:19

OK. Send bare nu.
Send til khs@structuring.dk
Så får han det så snart jeg er hjemme om en lille times tid..

Karsten
Brugeravatar
Saab-daniel
Kontakt:

29. jun 2007, 16:38

Så har jeg sendt dig tingene, Karsten, ser frem til at høre fra dig...
Selvom jeg godt ved der ikke sker så meget henover weekenden :D
Daniel.
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8

Brugeravatar
englewood
EXTREME SAAB FREAK

29. jun 2007, 16:49

Toldere er og forbliver et helt specielt folk. Det ser jeg hver eneste uge når jeg skal ud med lastbilen til Norge. Mindste lille skavanke i toldpapirer,fragtbrev eller fakturaer så bliver bilen bare stående til papirerne er iorden. De er bedøvende ligeglade med at man ikke når færgen.Har bl.a. prøvet at stå i 2 dage på Finsk/Norske grænsen i Kivilompolo i 30minus med et læs fisk og ventet på papirer.
Jeg havde osse i sidste uge en pakke fra Cafepress.com som blev nappet i tolden. Jeg havde bestilt 2 T-Shirts,en musemåtte,et kaffekrus og en bamse med T-Shirt,alt med SAAB logoer.
Prisen var 99,95$ og pokker i vold om ikke SKAT forlangte 295:- danske kroner i toldafgift før jeg kunne få pakken udleveret.
På posten sagde de at jeg bare havde været uheldig,da de kun udtager stikprøver. :evil:
Hvornår er det jagten på toldere går ind?? :D
Tommy Nielsen
Lyngby 9520 Skørping Tel 22216087
Citroën XM V6 Pallas 1990
Brugeravatar
9-5Aero
SAAB-MANIAC
Kontakt:

30. jun 2007, 09:46

Daniel.

Selvom e-mailen ender på postdanmark.dk, så er det blot et udtryk for, at det fortoldes i Post Danmarks bygninger. Det er stadig SKAT-medarbejdere, som forestår det praktiske arbejde! Det må Post Danmark ikke.

M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm

Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum

Tilbage til "Off Topic !!!"