Som altid er det umuligt at komme til at overhale på denne vej og sådan var det også igår. Hvorom alting er så kommer der en hollandsk Porsche 911 af nyere bestykning bag fra og føreren har den opfattelse at hvis han kører helt op i røven af mig, så kommer det helt sikkert til at gå hurtigere med at komme frem. Anyway han kan ikke komme om og vi kommer da også op til krydset hvor vi begge skal svinge til venstre ind ad Skanderborgvej. I bakspejlet kan jeg se, at hollænderen er ophidset så jeg er klar over at jeg skal have baghjul ved først givende lejlighed. Så jeg tænker ved mig selv at det skal blive sjov at se hvor godt Aeroen kan følge med. Ned med S knappen på automatten
Anyway ved næste lyskryds er der trafik og så snart der bliver grønt starter hollænderen den gale døds- og zig zag kørsel igennem trafikken. Tydeligt monster ophidset efter at Aeroen bød op til dans og han ikke magtede opgaven. Jeg lader ham kører og kan kun smile af det tyske legetøj, der ikke kunne jorde et stk. svensk brugsgenstand i standard trim
Ret flot i grunden (at Porschen hængte på altså

1993-1996 993 Carrera 4 & 2
3600 cc
272 bhp @ 6100 rpm
330 NM @ 5000 rpm
compression: 11,3:1
1996-1999 993 Carrera 4 & 2
3600 cc
285 bhp @ 6100 rpm
340 NM @ 5250 rpm
compression: 11,3:1