Nu kommer jeg jo som bekendt fra Opel og der med deres side OpelPower.
Der inde har man et godt "koncept" der hedder DBA adgang.
man skriver en tråd om hvis man nu fx gerne vil have et nummer på dba.dk.
Uden selv og købe adgang. Nu har jeg selv købt mig 1 måneds adgang, og tilbyder nu hermed at i kan skrive her så kommer der forhåbenligt nummer og mail...
Men skal vi ikke dedikere en tråd til alle forspørgelser istedet for og starte en ny hvergang man skal have et nr oplyst??
DBA adgang
Redaktør: Bestyrelsen
- BAAS
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
pas på med det - dba har spioner over det hele, og de kan lukke din konto hvis du bliver opdaget.
9-5 2.3T ´03 AUT AERO ESTATE (260hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
- snibeke
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
pas på med DBA service, kender til nogen stykker som DBA har fanget i at snyde med adgang.. de ved ude mærket godt at det foregår.. og de slår hårdt ned
/Vibeke
Ja den er så her allerede jo http://saabklubdanmark.dk/index.php?nam ... pic&t=9725Creed skrev:Ja de er ikk helt dumme de Opel folk![]()
Jeg vil selv komme med den første, Minister bilen http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=51853108
Hvis lærlingelønnen var højere var jeg køber... Sjov historie...
pas på med DBA service, kender til nogen stykker som DBA har fanget i at snyde med adgang.. de ved ude mærket godt at det foregår.. og de slår hårdt ned
/Vibeke
Senest rettet af snibeke 30. sep 2007, 20:37, rettet i alt 2 gange.
Nej jeg ved ikke meget om biler, men jeg er flink
Saaben Mormor er gået til de evige jagtmarker
Saaben Mormor er gået til de evige jagtmarker
- snibeke
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

Creed, jeg fik min konto lukket fordi jeg på et tidspunkt havde 3 gamle saab'er til salg på dba..
de dømte mig til at være forhandler og nu skal jeg betale for hver gang jeg har en bil til salg...
gu' vil jeg da ej !!!
de dømte mig til at være forhandler og nu skal jeg betale for hver gang jeg har en bil til salg...
gu' vil jeg da ej !!!
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
- AGT900
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Hvis du er forhandler så vil jeg gerne se dit SE-nr.!!!!!dragedems skrev:Creed, jeg fik min konto lukket fordi jeg på et tidspunkt havde 3 gamle saab'er til salg på dba..
gu' vil jeg da ej !!!
Hilsen AGT900
Saab 9-5 2,0t 1998 (sover i laden)
Saab 9-3 1,9 TiD 2008 (Kører som en drøm)
Medlem nr. 182
Anders G. Trip
Saab 9-3 1,9 TiD 2008 (Kører som en drøm)
Medlem nr. 182
Anders G. Trip
- mindblower
Senest rettet af mindblower 6. sep 2008, 13:21, rettet i alt 1 gang.
Nothing I can do about it now !
- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

mindblower, det har jeg faktisk ikke, det er flere år siden jeg var momsregistreret selvstændig pressefotograf...
i dag er jeg "daglejer" og vikar på time- og dagsbetaling... samme job, men ikke bogførings- og momsregnskabspligtig
og min tidligere status som "moms-fotograf", berrettiger jo heller ikke til at jeg skulle være bilforhandler...
i dag er jeg "daglejer" og vikar på time- og dagsbetaling... samme job, men ikke bogførings- og momsregnskabspligtig
og min tidligere status som "moms-fotograf", berrettiger jo heller ikke til at jeg skulle være bilforhandler...
SAAB 9000 CSi 1997
- Creed
Det er da vildt.. Så er der da mange der kommer i den kategori..
Men Skat tror vel også man er tømmer hvis man har en hammer.
Som de unge sigerPeter skrev:Har engang hørt at skattevæsenets definition af en bilforhandler var fem solgte biler pr. år. (?)
HVAAAAAAD MAND!
Det er da vildt.. Så er der da mange der kommer i den kategori..
Men Skat tror vel også man er tømmer hvis man har en hammer.
Mvh
Krede ~ (Kristian)
Krede ~ (Kristian)
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Vil du spørge denne person om den cadle hun har til salg er magen til den der er på billedet, for personen skriver at den er med usb stik, men på billedet er den med com port!
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=52154914
Vil du spørge denne person om den cadle hun har til salg er magen til den der er på billedet, for personen skriver at den er med usb stik, men på billedet er den med com port!
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=52154914
MVH Lars Kristensen