Anhængertræk til 9000 2,3 cs turbo
Redaktør: Bestyrelsen
- folmann
- SAAB FREAK
Hej - er der nogen der ligger inde med et anhængertræk komplet med el til min kære CS.
- Gundestrup
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
MB E220 CDi mit 186HK und 400Nm
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
- turbo-søren
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Jeg har et der sidder på en 9000cs årg. 96, hvis det kan bruges: 500kr incl. el.
Mvh. Søren
Jeg har et der sidder på en 9000cs årg. 96, hvis det kan bruges: 500kr incl. el.
Mvh. Søren
- turbo-søren
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Den passer, der står 9000cs fra årg. 92 på trækket. Det hedder monoflex og er godkendt til 1800kg. Det er et fast træk (ikke aftageligt)
Mvh. Søren
Den passer, der står 9000cs fra årg. 92 på trækket. Det hedder monoflex og er godkendt til 1800kg. Det er et fast træk (ikke aftageligt)
Mvh. Søren
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Hvis I nærlæser Saab tek. litteratur og manualer står der:
Det anbefales IKKE at monterer fast krog.
Aftagelig krog anbefales da:
Krogen har fast i den stive del af karossen, ved påkørsel bagfra nedsættes effekten af deformations zonen hvis krogen er permanent på, derfor anbefales aftagelig krog og krogen skal afmonteres når den ikke er i brug.
Så det er frit valg: Billig krog = øget chance for nakkelæsioner ved påkørsel bagfra.
Aftagelig krog: Bedre beskyttelse mod passager skader, da deformations zonen optager mere stød energi end det stive karrosseri.
Det anbefales IKKE at monterer fast krog.
Aftagelig krog anbefales da:
Krogen har fast i den stive del af karossen, ved påkørsel bagfra nedsættes effekten af deformations zonen hvis krogen er permanent på, derfor anbefales aftagelig krog og krogen skal afmonteres når den ikke er i brug.
Så det er frit valg: Billig krog = øget chance for nakkelæsioner ved påkørsel bagfra.
Aftagelig krog: Bedre beskyttelse mod passager skader, da deformations zonen optager mere stød energi end det stive karrosseri.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- Aresdk
- SAAB-MANIAC
Plus aftagelig krog er 40 gange pænere plus at man ikke skrammer benet når man vader rundt om bilen.
// Martin Johansen
http://Saabklub.dk - For dig der er tosset med SAAB.
http://Saabklub.dk - For dig der er tosset med SAAB.