Hej!
Mine blinklys har opført sig lidt mærkeligt den sidste tid. Bl.a. ved højre-blink gik det nogle gange meget hurtigt, og andre gange næsten i stå..
I går aftes skete så det, at de nu slet ikke virker mere nogen af dem. Øv!
Havari blinket virker stadig.
Mit gæt er at det er blinklys relæet der er gået, men hvor kan jeg få sådan en? Og hvad prisleje ligger det ca i?
Mvh. Michael
Blinklys relæ til 900 T8
Redaktør: Bestyrelsen
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Jeg skulle nok kunne hjælpe dig med dette, hvis du er int.!? Pris: Tjaee...en 50´er gør vel meget ved det
/Henrik
/Henrik
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Tror ikke det er dit blinklys relæ da det også er dette der får dine lygter til at blinke når du trykker katastrofe knappen ind. der er nok større sansynlighed for at der er koks i din afviser arm
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- Peter
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Min M87 900c (som heldigvis forlængst er afgået ved en stille død) fik periodiske totale svigt af blinkfunktionen, især om morgenen. Diagnose: Afviser-kontakt defekt. Behandling: Ny på, betal formue ved kasse 1. Det var i min pure ungdom, og jeg vidste ikke bedre, men: I ren trods og desperation afmonterede jeg armen og lagde den i blød i rense-benzin natten over. Til min udelte forbløffelse forsvandt alle sygdomstegn som ved et trylleslag. Såeh...: Du ku' da prøve det. Miraklernes tid er endnu ikke forbi, og det er et forholdsvis billigt eksperiment.
Den som ingen turbo har, han må køre uden bar.
- Miffi
- SUPER SAAB FREAK
Så fik jeg, ved meget stor hjælp af Dennis (dvj) endelig lyset til at virke..
Efter at have gennemgået næsten alt der kunne være strøm i, og ved at have skilt store dele af bilen ad, fandt vi efter mange timers arbejde ud af at det kun var en ledning der var knækket...
Mange tak for hjælpen til Dennis, og ikke mindst de andre i denne tråd der gav gode råd.
Mvh. Michael
Efter at have gennemgået næsten alt der kunne være strøm i, og ved at have skilt store dele af bilen ad, fandt vi efter mange timers arbejde ud af at det kun var en ledning der var knækket...
Mange tak for hjælpen til Dennis, og ikke mindst de andre i denne tråd der gav gode råd.
Mvh. Michael
Mvh Michael