Banner cycler

What 2 do på det nye site?

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Gundestrup
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

What 2 do på det nye site?

6. dec 2007, 02:00

Hej,

Hvordan er det lige det virker med downloades og links? Jeg synes ikke rigtig jeg har mulighed for at uploade f.eks. em manual under reperationer og ligeledes er der ikke mulighed for at oprette nye links.

Eller er det bare mig der ikke er med på hvor og hvorledes :?: :?

MB E220 CDi mit 186HK und 400Nm
Kawasaki ZX9R

Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 06:37

Hej Grundestrup,

Det er helt korrekt med din antagelse af at du ikke kan noget.
Der er lagt op til at "brugere" er brugere og webmasters er webmasters, forstået på den måde at brugere kigger, læser og bruger siden - webmasters opretter og lægger ting på siden.
Ikke fordi tilliden ikke eksisterer til jer, men at tillade upload af filer til alm. brugere er oplagt til at blive misbrugt på et tidspunkt af en eller anden. Enten ved virus inficerede filer eller ting med copyright på. Det er trods alt klubben der har ansvareret for alt indhold.

Har man noget man vil have tilføjet, må vi finde en måde hvorpå dette kan lade sig gøre.

Håber du forstår.
Billede
Bennyfrom
EXTREME SAAB FREAK

6. dec 2007, 09:40

Det er en god feature I har lavet der med bilrep. guides - den skal nok blive populær hen ad vejen. Jeg føler mig overbevist om at den vil blive set og studeret meget, i det gamle forum blev der "spildt" meget plads på gentagelser.

Efterhånden er det vel kun søge funktionen, som ikke virker hensigtsmæssigt ?

Det er et godt/stort stykke arbejde I har udført, I får 10 Saab logoer
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 13:23

Det eneste problem pt. med søgefunktionen, er at den kaster resultatet ud på forsiden. Det er et problem jeg arbejder på.
Hvad der ellers skulle være galt med den ved jeg ikke, men forklar gerne - det kan jo være vi skal i alternative retninger på den front.
Billede
Brugeravatar
Gundestrup
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

6. dec 2007, 13:35

Det er helt forståeligt og jeg tror du har ret i at det ville blive misbrugt med tiden. På den gamle side var det dog muligt at "oprette" et link, det dog inden det blev tilgængeligt skulle "godkendes" af en webmaster eller noget i den stil.

Men hvis der kommer en fremgangsmåde på how 2 do via webmasters er det jo fint.

Var det ikke muligt at flytte de gamle links med over på den nye side eller hvordan? Der er jo en del der er gået tabt i cyberspace om man så må sige.

Jeg er ikke den store computer-haj, så måske jeg spørger dumt :?
MB E220 CDi mit 186HK und 400Nm
Kawasaki ZX9R

Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Brugeravatar
dragedems
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

6. dec 2007, 14:04

vels: denneher:
http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... RandomLink
åbner ikke i nyt vindue, men smider skd ud...
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Brugeravatar
Jakob-Jensen
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!

6. dec 2007, 14:10

Hej Drenge<BR><BR>Drage: Linket fra GIK turbo virker fint her hos mig, åbener fint i et nyt vindue.<BR><BR>Gundestrup: Vi arbejder på at få fyldt liks på med tiden, så der skal nok komme med tiden.
Senest rettet af Jakob-Jensen 6. dec 2007, 14:24, rettet i alt 1 gang.
My Turbo Turns Faster Than Yours
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 14:11

Til Grundestrup :

Jo og vi arbejder skam på sagen.
Der er faktisk tilføjet en del links allerede nu. Jeg kan godt se der ser lidt tomt ud her og der, og skiftet over på denne side var sådan rent professionelt lidt travl, men det skyldes at vi tog en beslutning om at vi lige så godt kunne sætte den i drifts og tilføje indhold løbende.
Jeg ved bestyrrelsen og flere andre personer arbejder på at få lavet en masse gode sager vi kan få på, men pt. ligger prioriteten nok primært på 9'eren da der er fastsatte tidspunkter hvor den gerne skulle komme.
Et andet godt argument for flytning med manglende indhold, er faktisk at inden vi skiftede herover har vi haft hackere på besøg på den gamle side. Du ved selv at "Chart.dk" optællingen ikke har kørt længe - men ikke desto mindre var der ændret i koden for dette umiddelbart inden skiftet.

Vi kan sikkert ikke undsige os at det kan ske her, men med sidste nye versioner af alt, samt stærkere password på både hotel og database håber jeg at vi kan holde den slags fra livet.
Indholdet prøver jeg pt. at blande mig uden om da der som sagt stadigvæk er tekniske udfordringer. Jakob er 100% bestemmende om folk skal have lov til at tilføje links, selvom jeg fraråder det. Beslutningen skal nok blive taget - men vi må respektere at folk har et privatliv at passe ved siden af at vedligeholde SKD siden.

Indtil da hvis du/i syntes der mangler et link, har i en god historie, en download et eller andet i gerne vil have på nu. Så tag fat i Jakob, Speedy eller Saab-Daniel der som moderatorer og indholdsredaktører sikkert gerne hjælper til med dette.
Endvidere er der planer om at få flere ind over indholdet, men mere om det når strøtanker og folk er fundet.
Senest rettet af Vels 6. dec 2007, 14:17, rettet i alt 1 gang.
Billede
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 14:16

dragedems skrev:vels: denneher:
http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... RandomLink
åbner ikke i nyt vindue, men smider skd ud...
Noteret...
Tænk at nogen bruger random links :roll:

I øvrigt skal det siges at den nye web standard siger at det er god etik at åbne ting i samme vindue - derfor gør systemet dette. Det er i princippet ikke nogen fejl men "by design". Vi redesigner selvfølgelig ;-)
Billede
Bennyfrom
EXTREME SAAB FREAK

6. dec 2007, 14:20

eksempler søg på: bremseskiver, 0 resultat - vinterdæk 0 resultat, kabineblæser 0 resultat, køler 2 resultater, bremser 5 reultater, styrekugler 1 resultat, vibrationer 0 resultat

Når man har fået vist et antal tråde efter en søgning, og klikker ind på et enkelt man godt vil se, og efterfølgende godt vil tilbage for at se de andre emnetråde, og trykker på "tilbageknappen" er alle viste emnetråde forsvundet
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 14:22

Jammen jammen - søge funktionen er tilegnet siden ikke forum.
Forummet har sin egen søgefunktion.....

Idé - skal jeg evt lave sådan så "Søg på siden" i stedet bare bruger forummets søge funktion således at man altså kun kan søge i forummet ? Eller det er måske dumt..
Billede
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 14:25

Ohh du bruger måske forummets søgefunktion.
Der er et eller andet med at man kan/skal rebuilde søgeindekset fra forum administrationen ( altså side administrator - ikke som bruger ), men den tager vist kun 100 indlæg af gangen - det kan man næsten ikke byde nogen.
Jeg ser lige om jeg kan skabe noget automation omkring dette ved lejlighed så søgeindekset autovedligeholder.
Billede
Bennyfrom
EXTREME SAAB FREAK

6. dec 2007, 14:35

ja, jeg bruger forummets side og søger derfra, hvad skal man da ellers gøre - gå ind i hvert enkelt forum som eksempelvis modern/classic og så søge derinde ?
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 16:13

Gider du prøve igen Benny - det vi' bar' vær' dejli.
Billede
Bennyfrom
EXTREME SAAB FREAK

6. dec 2007, 16:29

Det virker bedre nu, MEN jeg bliver stadigvæk koblet af søgeresultaterne når jeg har læst en tråd, og går tilbage til de fundne tråde, hvis du forstår hvad jeg mener ?

PS. det kan da ikke være rigtigt at du skal sidde her i flere dage for at lave SKD om hele tiden, bare fordi der er en idiot som brokker sig hele tiden
Brugeravatar
Speedy
Kontakt:

6. dec 2007, 17:12

Bennyfrom skrev:Det virker bedre nu, MEN jeg bliver stadigvæk koblet af søgeresultaterne når jeg har læst en tråd, og går tilbage til de fundne tråde, hvis du forstår hvad jeg mener ?

PS. det kan da ikke være rigtigt at du skal sidde her i flere dage for at lave SKD om hele tiden, bare fordi der er en idiot som brokker sig hele tiden
Ohh jo, men Vels kan også være ret svær at stoppe når han først er kommet i omdrejninger....:)
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 17:24

Jammen det var også bare søge indexering jeg er ved at genopbygge - pt. har den indekseret 25000 poster og jeg har ikke lige tjekket hvor mange der i grunden er. Men der må være læsestof til et par dage i vores forum :-)

Selvfølgelig skal jeg da ikke sidde og lave SKD hele tiden, men de mest basale ting er da rare at få på plads. Hylerier over at ting og nogle links ikke lige er som de måske engang var ligger lidt i bagerste række. Det er altid svært at gå i gang med noget nyt, men jeg tror på sigt at både klub og besøgende vil blive glade for mange af de tiltag og muligheder siden indeholder.

Husk på at andre bruger en masse tid på andre ting. Der går mange timer i 9'eren, klubbilen har virkelig rykket weekender ud for andre og nogen tog sin tørn på Biler for alle i messecenteret. At være behjælpelig med at vi får et fungerende kommunikationsværktøj mellem bestyrrelse, medlemmer og brugere i dagligdagen er det jeg kan hjælpe med. Med andre ord, der er mange der yder en stor indsats i klubben som aldrig får et tak eller tilkendegivelse, hvor siden her er synlig og derfor virker indsatsen størrer.
Håber ovenstående smørre inspirerer nogen af dem der har et par timer ekstra nu og da til at melde sig under fanerne - der er mange indsatsområder ud over web. Send en mail til Ole eller andre fra bestyrrelsen, de vil med garanti tage imod med kyshånd.
Billede
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 21:05

Bennyfrom skrev:Det virker bedre nu, MEN jeg bliver stadigvæk koblet af søgeresultaterne når jeg har læst en tråd, og går tilbage til de fundne tråde, hvis du forstår hvad jeg mener ?

Ok - research er færdig.
Det viser sig at det er et generelt internet explorer problem at den ikke cacher søgeresultatet. Det er ikke som sådan noget med forummet, men et spørgsmål om post / get i søgeformen. FireFox opfører sig som den skal ift. html standarden og går fint tilbage til resultatet.

Jeg laver lige et "hack" til IE engang når jeg finder den rigtige fil at hacke i - indtil da kan folk med IE bruge SHIFT + klik på linket der så åbner i et nyt vindue og søgeresultatet bliver stående.
Ikke optimalt, men det kan fungere for en tid.
Billede
Brugeravatar
Speedy
Kontakt:

6. dec 2007, 21:28

Super med noget flot respons, her kommer således 2 kendte fejl (Vels have been informed) men nu får resten af folket også af vide at Vels kigger på det (blandt alt det andet):

- Editoren driller lidt når man skrivr indlæg med WySIWYG editor enablet....siger man "Yes" til visuel "mode" når der skal skrives et indlæg får forummet ikke skrevet HTML koderne korrekt og så linger det dette indlæg fra Jakob Jensen: Hej Drenge<BR><BR>Skulle vi ikke lige holde Jans salgstråd fri for unødvendig fyld.<BR>I kan jo selv lave en ny tråd omkring model-biler.

- Den laver noget snask med titlerne i Last Forum Posts, har bla. tilføjet RE: i titlen på mit indlæg om FDM artiklen.....

Men igen tak for din arbejdssomhed igen igen Poul :)

Mvh. Anders

Saab 96V4 '67 SilverSand
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 21:35

Speedy skrev:Super med noget flot respons, her kommer således 2 kendte fejl (Vels have been informed) men nu får resten af folket også af vide at Vels kigger på det (blandt alt det andet):

- Editoren driller lidt når man skrivr indlæg med WySIWYG editor enablet....siger man "Yes" til visuel "mode" når der skal skrives et indlæg får forummet ikke skrevet HTML koderne korrekt og så linger det dette indlæg fra Jakob Jensen: Hej Drenge<BR><BR>Skulle vi ikke lige holde Jans salgstråd fri for unødvendig fyld.<BR>I kan jo selv lave en ny tråd omkring model-biler.

- Den laver noget snask med titlerne i Last Forum Posts, har bla. tilføjet RE: i titlen på mit indlæg om FDM artiklen.....

Men igen tak for din arbejdssomhed igen igen Poul :)

Mvh. Anders
Ja uhm.. den er med RE kan jeg sgu ikke greje lige nu. Hvis nogen ser det ske så skriv lige hvad i gjorde.

Mht. wysiwyg har jeg slået html tilladelse til i forum, så nogle html kommandoer vil virke. Men generelt så kan vi ikke tillade ret meget af den slags pga. misbrug.
Billede
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 21:36

Benny gider du teste ? Jeg har hacket den nu.. spiller i min IE med brug af tilbageknap.
Billede
Brugeravatar
Speedy
Kontakt:

6. dec 2007, 21:43

Testet søgefunktion i IE6 (nyeste) samt 7, virker efter hensigten :)

Saab 96V4 '67 SilverSand
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

6. dec 2007, 21:53

Takker Anders,
Med hensyn til RE: i sidste forum poster sker dette når man bruger Quote knappen. Det ser ud til at være by design så man kan se der er svaret personligt til et indlæg. Om det er en god idé kan vel diskuteres - personligt generer det mig ikke,
Billede
Bennyfrom
EXTREME SAAB FREAK

7. dec 2007, 08:22

Hej Vels

Det ser ud til at virke nu, PERFEkT
Brugeravatar
9-5Aero
SAAB-MANIAC
Kontakt:

7. dec 2007, 13:12

Hej Vels.

Hvordan ser det ud med at få en "Home" funktion hér i forummet? Altså når man nu lander i bunden af en tråd, så vil der være mulighed for lige at trykke "Home", eller "Top", og man så springer til toppen af siden, istedet for at skulle scrolle hver gang. :)

Og et ønske: Kan du ikke lave klubbens logo, øverst til venstre, til et link, så man kan klikke på dét, istedet for at man skal finde den lille tekst "forside" hver gang - altså bare så man har begge muligheder. ;)
Jeg synes at det er hurtigere på den måde.

Ellers et SUPER stykke arbejde.

M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm

Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

7. dec 2007, 13:26

9-5Aero:
Linket er tilføjet for nogen dage siden - aller nederst på siden hvor der står "PNphpBB2 © 2003-2007 " - lige over den er der en [Forsiden]
På sigt skal jeg nok kigge på en smartere løsning.

Mht. til link i klublogo skal jeg nok tilføje det her engang.

Til toppen linket er der som standard i bunden af inlægget for der også står "Quote" og "Edit" - der er illustreret en lille pil længst ude til højre der går til toppen af siden.
Billede
Brugeravatar
9-5Aero
SAAB-MANIAC
Kontakt:

7. dec 2007, 13:36

Vels skrev:Mht. til link i klublogo skal jeg nok tilføje det her engang.
Super. :D
Vels skrev:Til toppen linket er der som standard i bunden af inlægget for der også står "Quote" og "Edit" - der er illustreret en lille pil længst ude til højre der går til toppen af siden.
Doh!! Selvfølgelig. :oops:
Tak for undervisningen. 8)

Hvaaaeee....I står ikke og mangler en medarbejder, dér hvor du er ansat, for du har sgu da vist ik' så meget at lave, når du kan være på SKD hele tiden. :lol:

M.v.h.

Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

7. dec 2007, 13:50

Multitasking my friend... jeg besider en utrolig evne til at sætte ting igang, snakke i telefon med leverandører og samtidig besvare lidt indlæg på skd alt imens jeg holder øje med det andet.
På den seriøse side er mit job at holde servere og netværk kørende - der er en del daglige rutiner hvor man skal sidde med et halvt øje på og godt kan lave lidt andet i de to minutters ventetid hvor man ellers bare skulle klø sig et vist sted.
Men jo, folk mangler man vel alle steder :D
Billede
Brugeravatar
9-5Aero
SAAB-MANIAC
Kontakt:

7. dec 2007, 14:17

Vels skrev:Multitasking my friend... jeg besider en utrolig evne til at sætte ting igang, snakke i telefon med leverandører og samtidig besvare lidt indlæg på skd alt imens jeg holder øje med det andet.
Du er med andre ord i dyb kontakt med din feminine side. :roll: :lol:

M.v.h.
P.S. PM..

Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

7. dec 2007, 14:25

Jeg er i endnu dybere kontakt med kaffemaskinen :D
Billede
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

7. dec 2007, 17:46

Ja, så blev der sørme også tid til et favicon.
Til dem der ikke ved hvad der er, så erstatter et favicon det lille icon oppe i adresse linien i browseren. Eksempelvis i Internet Explorer er der det lille Internet Explorer icon sjovt nok.

I IE6 skal cachen ryddes og siden bogmærkes før det ses.
Kan ikke huske hvordan det forholder sig med resten - men i ser det nok hen af vejen.
Billede
Brugeravatar
Saabine
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

7. dec 2007, 18:04

Det virker fint her både i IE7 og Firefox...

Når jeg bruger Firefox, står nyhederne ude til højre dog stille, i IE7 kommer de som "rulletekster"... Ved godt det ikke har meget med det andet at gøre, men jeg bruger normalt kun Firefox og da jeg så lige skulle prøve IE7, opdagede jeg jo lige forskellen :wink:
SAAB 99 GLi 4d 1983
SAAB 900 T16 AERO 1987

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=327618

Billede

Savner de gode gamle SAAB-tider..
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

8. dec 2007, 00:48

9-5Aero skrev:Hej Vels.

Hvordan ser det ud med at få en "Home" funktion hér i forummet? Altså når man nu lander i bunden af en tråd, så vil der være mulighed for lige at trykke "Home", eller "Top", og man så springer til toppen af siden, istedet for at skulle scrolle hver gang. :)

Og et ønske: Kan du ikke lave klubbens logo, øverst til venstre, til et link, så man kan klikke på dét, istedet for at man skal finde den lille tekst "forside" hver gang - altså bare så man har begge muligheder. ;)
Jeg synes at det er hurtigere på den måde.

Ellers et SUPER stykke arbejde.

M.v.h.
Er hermed lavet.... :lol:
Billede
Brugeravatar
svenT16
SAAB-MANIAC

8. dec 2007, 01:42

jamen det blir jo bedre og bedre
nu er selv jeg ved at føle mig så småt hjemme igen :D
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95

med-lem nr 115 skd..
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

8. dec 2007, 09:41

Jammen velkommen hjem :D
Nu tror jeg også de største ting er ved at være på plads - fejl og ændringsforslag modtages dog stadigvæk gerne.
Billede
Bennyfrom
EXTREME SAAB FREAK

8. dec 2007, 10:13

En lille ting, når jeg kommer ind på velkomst siden, trykker på seneste forum... , åbner en tråd, og vil tilbage, kommer jeg nogle gange tilbage til "velkomst"
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

8. dec 2007, 10:20

Lyder underligt - Jeg var lidt bekymret for om dette ville virke, men jeg har testet det i 3 forskellige browsere og i forskellige versioner hvor det virkede perfekt. Jeg kan ikke fremtvinge det problem, men jeg vil gerne høre om andre oplever lignende, i hvilken browser samt version.
Og i øvrigt om i bruget linket med forsiden eller "tilbage" knappen på tasteturet.
Billede
Bennyfrom
EXTREME SAAB FREAK

8. dec 2007, 10:22

Jeg bruger pilen i øverste venstre hjørne (vista IE )

PS det er kun periodevis, nogle gange kommer den rigtigt tilbage, andre gange går den til velkomsten

Det er hyppigst når jeg lige har logget ind, det er ligesom om, problemet forsvinder når der har været logget på et stykke tid
Brugeravatar
Lars(9-5)
SUPER SAAB FREAK

8. dec 2007, 13:51

Hej

Når man scroller ned af siden og museiconet rammer Gå til:(Vælg et forum) bladres der lystig i forum og efter et øjeblik havner man på den side man uforvarent har scrollet sig frem til uden at have trykket på opdater :?: :?: :?: det må da være en fejl. :shock:
Hilsen Lars(9-5)

Tidliger biler: M91 900i 2,0 16V, M94 900S 2,3i.
Nuværende:M98 9-5 2,3t SE,Steg 1 snart Steg 2
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

8. dec 2007, 14:12

Benny jeg må lige have prøvet det på en vista også - umiddelbart lyder som et cookie problem og noget lokal opsætning. Det bliver undersøgt under alle omstændigheder uden at love der kan gøres ret meget ved det for sidens vedkommende.

Lars(9-5) : Det kunne du godt have ret i, umiddelbart ved jeg ikke om det er noget jeg vil røre ved. Jo flere ændringer jeg laver i koden desto størrer bliver arbejdet med at få alle disse ændringer med igen når der kommer opdateringer til forum softwaren. Reélle fejl og store uhensigtsmæssige ting retter jeg gerne - men det er problematisk når det meste er moduler man downloader og smider ind i systemet. Håber du forstår hvad jeg mener.
Jeg kan dog helt fjerne disse bokse, men vi ved jo ikke om der er andre der bruger dem.

Gør evt. som jeg gør - brug piletasterne på tasteturet til at komme op og ned - så minimerer du også museskade faktoren. :wink:
Billede
Brugeravatar
khrisdk
Webmaster

8. dec 2007, 17:33

Hej

Med hensyn til at komme tilbage til seneste forum indlæg har jeg oss' haft det samme problem.
Jeg kører godt nok Maxthon men det er på en IE7"bund".
Maxthonen har Mouse gestures, og i min IE har jeg installeret IE7PRO der oss' gi'r mouse gestures.
Fænomenet optræder ved både piletaster, tilbage og mouse gestures.

Men det kan kureres ved at lave en refresh på siden. Så funker alt.
Og der er nul probs i Opera og Firefox så vidt jeg kan se

Hilsen
Christian
For Those About To Rock..We Salute You..

Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand

Christian W
Medlem Nr. 349
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

9. dec 2007, 01:28

Ja det lyder mistænkeligt som et IE cache problem. Det kan være jeg kan ændre lidt i cache headeren for forsiden også ligesom jeg måtte gøre når man skulle tilbage til et søgeresultat - den kunne IE jo heller ikke tygge.
Når jeg lige får tid og finder det rigtige sted i koden giver jeg et bjæf så kan i jo lige teste.
Billede
Bennyfrom
EXTREME SAAB FREAK

9. dec 2007, 08:16

Hej

Med hensyn til at komme tilbage til seneste forum indlæg har jeg oss' haft det samme problem.
Jeg kører godt nok Maxthon men det er på en IE7"bund".
Maxthonen har Mouse gestures, og i min IE har jeg installeret IE7PRO der oss' gi'r mouse gestures.
Fænomenet optræder ved både piletaster, tilbage og mouse gestures.

Men det kan kureres ved at lave en refresh på siden. Så funker alt.
Og der er nul probs i Opera og Firefox så vidt jeg kan se

Hilsen
Christian

Christian har ret, hvis jeg opdaterer ved at trykke på "forside" er problemet løst.

Tilbage til "Off Topic !!!"