bliver smidt af forum
Redaktør: Bestyrelsen
- maleneogerik
- SAAB NET NYBEGYNDER
Hejsa.. Jeg har lagt mærke til at siden smider mig af indimellem.. er jeg den eneste det sker for ??
- SørenAK
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
nej den gjorde det også ved mig for lidt tid siden, men nu virker det til at være i orden....
Søren Abildgaard Kristensen, medlem 317.
1978 99 turbo
1993 900i 2,1 Trionic 5,5
1978 99 turbo
- maleneogerik
- SAAB NET NYBEGYNDER
- Vels
- SAAB-MANIAC
Hvis man ikke er aktiv i 20 min bliver man logget ud.
Har man valgt "husk mig" bliver man logget ud og ind igen - dette kan godt forsage den effekt i snakker om.
Men ellers må i gerne lige fortælle hvad "smidt af" ellers dækker over - det er lidt svært at fejlsøge på med den beskrivelse - allá "Bilen larmer.. hvad mon det kan være?".
Har man valgt "husk mig" bliver man logget ud og ind igen - dette kan godt forsage den effekt i snakker om.
Men ellers må i gerne lige fortælle hvad "smidt af" ellers dækker over - det er lidt svært at fejlsøge på med den beskrivelse - allá "Bilen larmer.. hvad mon det kan være?".

- SørenAK
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
smidt af = pludeslig er den ikke logget på mere.. min gjorde det 2 gange i går eller sådan noget.. men nu er der ikke noget galt mere 
Søren Abildgaard Kristensen, medlem 317.
1978 99 turbo
1978 99 turbo
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
- Vels
- SAAB-MANIAC
Perfekt... tusinde tak- så mangler vi bare at du også lige gør lidt ved avataren Solgaard 
Der står lidt om det i nyheds scrolleren på forsiden hvis du er helt blank om at emnet har været på banen..
Der står lidt om det i nyheds scrolleren på forsiden hvis du er helt blank om at emnet har været på banen..