6. dec 2007, 17:24
Jammen det var også bare søge indexering jeg er ved at genopbygge - pt. har den indekseret 25000 poster og jeg har ikke lige tjekket hvor mange der i grunden er. Men der må være læsestof til et par dage i vores forum
Selvfølgelig skal jeg da ikke sidde og lave SKD hele tiden, men de mest basale ting er da rare at få på plads. Hylerier over at ting og nogle links ikke lige er som de måske engang var ligger lidt i bagerste række. Det er altid svært at gå i gang med noget nyt, men jeg tror på sigt at både klub og besøgende vil blive glade for mange af de tiltag og muligheder siden indeholder.
Husk på at andre bruger en masse tid på andre ting. Der går mange timer i 9'eren, klubbilen har virkelig rykket weekender ud for andre og nogen tog sin tørn på Biler for alle i messecenteret. At være behjælpelig med at vi får et fungerende kommunikationsværktøj mellem bestyrrelse, medlemmer og brugere i dagligdagen er det jeg kan hjælpe med. Med andre ord, der er mange der yder en stor indsats i klubben som aldrig får et tak eller tilkendegivelse, hvor siden her er synlig og derfor virker indsatsen størrer.
Håber ovenstående smørre inspirerer nogen af dem der har et par timer ekstra nu og da til at melde sig under fanerne - der er mange indsatsområder ud over web. Send en mail til Ole eller andre fra bestyrrelsen, de vil med garanti tage imod med kyshånd.